ik had jose gemailt dat ik niet meer kan, ze was blij dat ik het nu al zei want nu kon ze iemand anders regelen...... dus nee ik ga niet leiden in week 8....
Oh oke, heel ander rooster dus. Ik heb: Maandag Nederlands Dinsdag Filosofie Woensdag Geschiedenis Dan een paar dagen vrij Maandag Wiskunde Woensdag Economie Donderdag Engels Vrijdag Muziek Weekend + paar dagen vrij Woensdag Frans
JEEE martien eindelijk! nou dan zit t erom en nou moet je wel!! Maar wel lang dat je alnog met je been omhoog moet!! daar hoorde ik je laatst niet over! En ga je nou evengoed wel helpen op de manege??
ik ga even goed helpen op de manege ik struin er wel achter aan haha.... ja ik hoorde het vrijdag ook pas van mijn fysio dat het moet... die dokter van mij is gewoon een kl00tzak dat hij het nooit zo heeft gezien want dan was ik misschien wel pijn vrij geweest de rest van mijn leven nu niet meer.... grrr ken er echt heel erg boos om worden
nee ik heb al 8 jaar een ziekte in mijn knie maar daar zijn ze pas 2 jaar geleden achter gekomen.... als ze er meteen achter waren gekomen had ik 6 weken in het gips gezeten en was ik nu van de pijn af.... nu hou ik dus de rest van mijn leven pijn... en krijg ik steeds meer bot splinters in mijn knie.... wat er uiteindelijk ook weer uitgehaald moet worden.....