.Nah
ik ga maar een rondje wandelen met Casper. Tot Laters
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
ik ga maar een rondje wandelen met Casper. Tot Laters
. meelen schreef:Die vent met dat blauwe shirt lijkt zo wel wat op Richard Gere
meelen schreef:Vannacht neemt de buiigheid sterk af en ook de wind neemt in kracht af tot matig, kracht 4 en aan de kust en op het IJsselmeer, (vrij)krachtig, 5 a 6. Het minimum ligt rond 14 graden.
Donderdag overdag is nog steeds een enkele bui mogelijk en vooral in de middag perioden met zon. Het wordt 's middags zo'n 20 graden en de wind is afgezwakt naar matig, kracht 3 tot 4, uit een west tot zuidwestelijke richting.
meelen schreef:Foto's plaatsen is toch niet zo moeilijk.
Een paard uit het water halen heb ik nog nooit hoeven doen, maar weet zeker dat dat moeilijker is.
xan schreef:Ik ben er vanavond, ga alleen niet rijden (denk ik). Ik wil morgen rijden en anders loopt Liquita de hele week onder het zadel, en dat hoeft voor mij niet. Misschien gaat ze in de molen of ga ik haar lekker longeren.En wie is er vanavond allemaal ?????????

LIQUITA schreef:Vandaag bij de NOS op Nederland 1 / 13.15 - 17.30 uur / Paardensport dressuur teams.
GO ANKY
GO ANKY
GO ANKY
Anky start om 14.42 uur .
meelen schreef:LIQUITA schreef:Vandaag bij de NOS op Nederland 1 / 13.15 - 17.30 uur / Paardensport dressuur teams.
GO ANKY
GO ANKY
GO ANKY
Mooi, dat kan ik dan wel kijken denk ik. En als ik zie dat ik niet op tijd thuis kan zijn.........blijf ik gewoon op m'n koffie-adres plakken
? 

meelen schreef:JAAAH zekerNee, dat hoeft niet hoor whahaha.
Was wel ff leuk toch?
. LIQUITA schreef:Vandaag bij de NOS op Nederland 1 / 13.15 - 17.30 uur / Paardensport dressuur teams.
GO ANKY
GO ANKY
GO ANKY
. Op teletekst staat nu weer dat ze paardensport uitzenden tot 14:00 uur en Anky moet om 14:42 uur.

meelen schreef:Ik heb het gered hoor, ga nu gezellie samen met Sanne kijken.

1 Netherlands 239 T van GRUNSVEN Anky

Yinari schreef:JAAAH...zeker wetenAch, zilver is ook heel erg mooi!
. Maar het is nu toch nog even lekker spannend, ik blijf hopen op goud
. Yinari schreef:Smuidra heeft ongeveer drie jaar in Broek in Waterland gestaan bij een boederij die opnieuw is opgebouwd. We stonden daar met drie paarden.Was heel erg leuk. De eigenaar had heel veel weilanden en we mochten overal heen mits er geen koeien stonden.Smuidra is dood gegaan in 2003. We hebben haar moeten laten afmaken omdat ze erg veel pijn had in haar voorbenen. Ze was toen nog maar achtien jaar oud.Ach, zilver is ook heel erg mooi!!Smuidra, wanneer heeft Smuidra dan in Broek in Waterland gestaan?
Een manege paard heeft het zwaar. Maar ze heeft nog een mooie tijd gehad in Broek. 
LIQUITA schreef:Nu maar hopen dat Isabell niet hoger als 72.916 % gaat scoren. Maar ik ben bang....
Yeeeeh ZILVER voor NEDERLAND
. Op naar de Grand Prix Special!!! 
LIQUITA schreef:Yeeeeh ZILVER voor NEDERLAND
. Op naar de Grand Prix Special!!!