Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:ATE schreef:nog 9 pagina s en dan zitten we al weer op de 250
Ow....en dan?
meelen schreef:Leuke foto's Petra en (eric natuurlijk), vooral die paar laatste bij Veldt.
Lekker relaxed.
Die foto bij het bord van Veldt is wel leuk om op de Manege-site te plaatsen vind ik.
xan schreef:Daar hadden we het gisteren al over. Het lijkt me gewoon ook heel erg leuk om met een grote groep in volledig kostuum een rondje Zaanse schans te gaan maken. Foto-shoot komt dan vanzelf.......door de ChinezenLeuk jôh die foto's in officiële kledij.
Het zijn inderdaad ineens prachtige paarden met mooie amazones (hahaha)(= een compliment hoor)
En die laatste zwart/wit foto is ook prachtig.
Kunnen we niet eens zo'n foto-shoot maken met al diegene die dat willen ?? Dus in volledig kostuum. ?
. Nee hoor, dan kunnen we het mooi combineren. 
ATE schreef:koffie met eigengebakken cake is dat wat ???????????

ATE schreef:vandaag een ronde schans gemaakt met liquita en boyd voelde me echt lekker op ate kwam vast nog door de drank van bruilloft hahaahahahahahah morgen weer een rondje twiske met liquita en boyd dankzij erik weer die lieverd gaat twee keer heen en weer rijden om ons te brengen liquita je mag hem van mij een dikke knuffel geven
xan schreef:ATE schreef:koffie met eigengebakken cake is dat wat ???????????
Lekker, vooral dat eigen gebakken dan![]()
![]()
![]()
En mooie foto's in vol ornaat ???

LIQUITA schreef:Ik heb vandaag weer een top dag gehad. Heerlijk een rondje Zaanse Schans gemaakt (met Jo en San (Boyd), met op de heen weg een lekker galopje op de Leegwaterweg (met STOERE Johanna voorop). Op Veldt nog even een rondje in de buitenbak en een sprongetje gewaagd over een hindernis. Echt geweldig...het was de eerste keer met Liquita. Ik ben zo trots op mijn paardje....ze is echt mijn TOPPERTJE
xan schreef:Die Liquita is denk ik weer volledig "in Love" met haar paardje.
.ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik heb vandaag weer een top dag gehad. Heerlijk een rondje Zaanse Schans gemaakt (met Jo en San (Boyd), met op de heen weg een lekker galopje op de Leegwaterweg (met STOERE Johanna voorop). Op Veldt nog even een rondje in de buitenbak en een sprongetje gewaagd over een hindernis. Echt geweldig...het was de eerste keer met Liquita. Ik ben zo trots op mijn paardje....ze is echt mijn TOPPERTJE
ik stoer ??????? hahahah nee we hebben lekker gereden voel me dan ook echt lekker heb ook zin in morgen heb mooi weer bestelt hahahaha was echt weer zo n dag dat je zegt ha lekker oooooooooh jaaa ik ben ook super trots op mijn grote vriend ate hij geeft me steeds meer vertrouwen die schat
LIQUITA schreef:xan schreef:Die Liquita is denk ik weer volledig "in Love" met haar paardje.
Hahaha inderdaad.....weer helemaal verliefd. Straks ga ik nog een spring-carrière beginnen.
Erik heeft met mijn telefoon een filmpje van het springen gemaakt. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat op internet krijg.....
ATE schreef:vandaag een ronde schans gemaakt met liquita en boyd voelde me echt lekker op ate kwam vast nog door de drank van bruilloft hahaahahahahahah morgen weer een rondje twiske met liquita en boyd dankzij erik weer die lieverd gaat twee keer heen en weer rijden om ons te brengen liquita je mag hem van mij een dikke knuffel geven
ATE schreef:LIQUITA schreef:
Ow....en dan?
koffie met eigengebakken cake is dat wat ???????????

Mireille1970 schreef:ATE schreef:
koffie met eigengebakken cake is dat wat ???????????
Jaaaaaaaaaaaaaaaa goed idee
hahahaha, sorry kon het niet laten..............
LIQUITA schreef:ATE schreef:vandaag een ronde schans gemaakt met liquita en boyd voelde me echt lekker op ate kwam vast nog door de drank van bruilloft hahaahahahahahah morgen weer een rondje twiske met liquita en boyd dankzij erik weer die lieverd gaat twee keer heen en weer rijden om ons te brengen liquita je mag hem van mij een dikke knuffel geven
Hahaha....hij vindt het LIEF!!!
ATE schreef:maar jij moet hem geven hoor anders krijg ik praatjes op de manege
LIQUITA schreef:ATE schreef:maar jij moet hem geven hoor anders krijg ik praatjes op de manege

LIQUITA schreef: