Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:Ja hoor iedereen gaat maar op vakantie.......ik wil ook maar mag niet van de grote baas..........
Als ik morgen de staatsloterij heb gewonnen dan bel ik ze op.......en zeg dat ik niet meer kom werken........kan dan toch wel hele goede advocaten betalen...........
keep on dreaming :P
hihi, ik ben nog geen week vrij en hij redt het nu al niet meer. Het is ook wel achterlijk druk. Maar goed, krijg morgen dus lekkere lunch op kosten van de baas en krijg de uren goed gecompenseerd

Marieke_ schreef:Hihi zo je hebt jezelf goed onmisbaar gemaakt
Hoe wil die de uren compenseren als die niet zonder je kan
Hihi toch maar wat meer gaan eisen als ik vaste contract ga krijgen
op deze manier kan je nooit een hele week weg! Krijg je dan geen onregelmatigheidstoeslag ofzo
Marieke_ schreef:dat zou ik zeker doenop deze manier kan je nooit een hele week weg! Krijg je dan geen onregelmatigheidstoeslag ofzo
Hoop dat ik wel een leuke bonus aan het eind van het jaar krijg
......... Maar je zal wel een leuke bonus krijgen want als jij al na 2,5 maand een leuke vakantieenvellope krijgt, zit dat ook wel goed hoor.......
spettertjuh schreef:Ze hebben ook uitzendbureaus tegenwoordig geloof ik......misschien kan hij daar iemand uitzoeken......... Maar je zal wel een leuke bonus krijgen want als jij al na 2,5 maand een leuke vakantieenvellope krijgt, zit dat ook wel goed hoor.......
Marieke_ schreef:Wel als je mickey mouse aanneemt
Pff wel weer ff een tegenvaller hoor, werken na bijna week vrij
Nu heb ik nog 1 week vrij en nu maar hopen dat hij dit laatste weekje wel gaat redden in zijn eentje
)
) soms nog wel een een sprongetje opzij maar dan meestal van een takje dat op het fietspad ligt ofzo, raar beest!
)
)
,

hihi .. ik ben ook wel weer blij om terug te zijn.