Maar nu weet je iig wel dat je hem om moet, lesje geleerd.
Heb je er al ijs op gehad?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tja, ik had de verkeerde meegenomen (die te los zat) dus kon hem niet om. Na 1e helft er inderdaad wat ijs op gedaan en een strakke knieband erom. Na wedstrijd ingesmeerd en ingetaped. Straks even in bad en weer spul erop
Totally spies xD
.
. Dus was hem wel al poetsen en spullen pakken. Kom ik
.
.
Jantine_ schreef:Daar hebben ze Duitse paarden, er staan alleen Duitse paarden. Ze willen geen Nederlandse want Duitse zijn 'rustiger' ofzo
Het zal wel. Maar wat heb jij nou weer voor een achterlijke uitspraak
Wij hadden ook een keer een super pony uit Duitsland, was voor de slacht bedoeld, nou mooi niet hoor, binnen 2 weken was ie alweer verkocht
Gaat nooit zo snel. Maar dat ze rustiger zijn is onzin denk ik.
Maar ze hebben daar natuurlijk meer Oldenburgers en dat soort. Geloof dat ze alleen paarden hebben toch?
Daar gaat het globaal ook eigenlijk om.
)
xManon_ schreef:Waarom ken je dat Reneé, schaam je. xD
Ik denk nu aan iemand die daar t melodietje van op zn mobiel heeft. xD

xManon_ schreef:Ik heb op Marius gereden!

Renee__ schreef:Trouwens Manon, Lobke heeft ook bij Sandra gestaan... Ook met hackamore en haf en ze was toen dik?
edit; op de manege he
xManon_ schreef:Had eerst nog een half hoofdstel in mn handen.
Keelriem was eruit gepleurd. En die neusriem he, klopt het dat het oogje aan de rechterkant zit? (vanaf voor gezien)
Die neusriem van Ced heeft juist dat je hem aan de andere kant erdoor haalt, en dan aan jouw kant vast maakt met een gespje. Die van Mari moet je dus aan je eigen kant door t oogje halen en dan aan de andere kant moet ie vast?
Maar die is 80, en die rondgenaaide vind ik zo uit verhouding, dat rondgenaaide en de neusriem is juist weer uberdik
Dusnee
Basic_ schreef:Omg![]()
Waar kan je een mooi DONKERbruin hoofdstel kopen? (voor een redelijke prijs)
En die met BLingbling? Of wil je die niet verkopen?
Basic_ schreef:OehEn die met BLingbling? Of wil je die niet verkopen?