Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dabo schreef:ohh... ik hang nu in de wacht met het KNHS..... wat een drama!!
Mijn hemel! Ik sta wel als persoon in hun systeem, als paarden eigenaar, maar niet als lid van welke rijvereniging dan ook!!
Nu moet ik WEER alle papieren faxen (ja duh, ik heb geen fax, dus mag gelukkig ook per email) en de RV maar ff bellen eerst dan.... 'zucht'........
Ze zijn helaas zo vlot niet bij RV in het Oostzanerveld
Ik heb dat zelf destijds ook meegemaakt en met mij nog meer mensen. Daarom zijn veel mensen lid van Spijkerbor, maarja dat is niet de RV van onze stal dus ook niet zo leuk
Even telefoontje plegen naar de RV?? 
kekaro schreef:ik begrijp wat je bedoelt! mijn eerste stukje was min of meer grappig bedoelt stond zo toepasselijk dat alles weer op zijn pootjes terecht komt
en ja uiteindelijk is er voor alles een oplossing, daar ben ik het zeker mee eens !
en wat voor de een moeilijk te verwerken is is voor een ander een eitje, mensen verschillen nu eenmaal, ook dat is waar
als je iemand niet persoonlijk kent, of in ieder geval niet goed in dit geval, heb je van sommige dingen geen idee....dan geef je antwoord op het geen je leest zonder dat je weet wat er achter zit en als ik het nu teruglees slaat het kant nog wal zeg maar.....
dus heb ik zojuist je hele profiel gelezen (uit interesse laat ik dat voorop stellen)
wat moet dat vreselijk voor jullie zijn zeg....kan me daar dus inderdaad niets bij indenken,
je hebt het wel goed opgeschreven, je weet je gevoel goed te beschrijven
en je komt echt ontzettend krachtig over!
heel veel sterkte en
petje af voor hoe je je hier doorheen weet te slaan, kan niets anders zeggen.
-
-
-
en dan even heel iets anders, die leuke rat rex mag niet weg! die kun je alleen adopteren door geld te sturen, hij gaat niet naar een nieuw huisje.
Ben voor dat soort dingen namelijjk op het moment een beetje overgevoelig. Ik hoor van meer mensen dat ik mijn gevoel goed weet op te beschrijven en daar ben ik ook wel blij mee want ik ben iedere keer bang dat ik er een erg onsamenhangend verhaal ervan maak

kekaro schreef:nou je teksten zijn juist helemaal niet onsamenhangend hoor, wees daar maar niet meer bang voor
hoe ben jij trouwens begonnen met endurance rijden ?
hoe train je zoiets en hoe weet je dat je paard er ook geschikt voor is ?
ik vind het er echt geweldig uitzien maar lijkt me ontzettend zwaar en moeilijk te trainen!
Ben ook erg trots op Omar en ook stiekem best wel beetje op mezelf hoor

)
dank je wel alvast ! kekaro schreef:oh ellen dat schiet lekker op *not*
jammer dat dat toch allemaal niet meewerkt, je wilde gaan starten toch ?!

Zo ben ik ook begonnen en de sfeer is onderling zo leuk dat ik toen meteen zwaar verslaafd was
ShirleyA schreef:Ik heb een wattenhoofd. Moet werken aan die mega grote/saaie klus maar kan me er niet op concentreren. Denk steeds aan Traver.... hoe hij daar lag: koud en keihard. Vraag me steeds af hoe t is gegaan en vooral of hij veel pijn had. Het doet me meer pijn dan in in kon schatten.
Wel heel fijn vond ik dat op de site vd dierenambulance nu zijn naam staat en hij niet langer die annonieme cyper is!
Ik weet Shirley, dat jij ze waarschijnlijk heel lelijk vindt. Je zei me al een keer toen je jouw laarzen net had besteld, dat je polo laarzen met rits heel lelijk vindt...
Ik heb ze net al even naar stal aangehad. Ze zijn nog zo nieuw en glimmerig, dat mag wel iets minder. Morgen ga ik er voor het eerst mee rijden. Zitten erg fijn! Er zaten zelfs twee riempjes bij van hetzelfde leer voor aan mijn sporen (ook al rij ik daar nu nog niet mee bij Giel).
Timo vroeg het dus natuurlijk zei ik ja! Monique wordt geopereerd dus die is tijdelijk uit de running helaas!
leuk! 
) naadje24 schreef:Sjorsie:Ik wou gisteren abel losgooien maar wist niet hoe en wat met de dekens enz.. dus ik heb het uit voorzorg maar niet gedaan....wel heb ik zijn deken rechtgetrokken want die hing helemaal naar 1 kant ...

leuk hoor kekaro schreef:Ja het stormt inderdaad erg !
ik vind je onderschrift trouwens wel een goeie enne dat gele kuiken is ook gezellig