Roelof zijn visie is niet helemaal de mijne wat betreft het crossen. Ik ga 20 juni in de BB groep naar Moordrecht. Ik hoop het puppy-niveau dan al te zijn ontstegen. Als je een keer heen wilt, moet je het maar zeggen. Dan wil ik best chaufeuren
Sharon.. ik kan je wel ergens mee helpen hoor.. ik heb nu toch veel tijd.. Laat maar weten
@Mo.. puppy-niveau is idd wel erg voor de beginners.. als ik denk dat Joe dat al aan kan oohhh.. zou je echt willen chaufeuren?? ik zat stiekem te denken aan 6 juni
Huh, heb ik wat gemist? CB, Zou jij morgen mijn pony los willen zetten en zijn stal recht willen trekken? Ik heb een vergadering die op een onmogelijke tijd al begint...
Hoi, Ik ben er weer eventjes. Jullie kletsen heerlijk door zie ik. Nou a.s zondag is het dan zo ver. De eerste onderlinge wedstrijd. Om 9 uur gaan we parcours opbouwen in de buitenbak en tussen 11 en 11:30 uur zal de buitenbak weer beschikbaar zijn (voor mensen die niet meedoen) De eerste start om 9:30 uur met vaardigheid. Dus als je wilt zien hoe dat gaat kom gerust kijken. Tegen 10 uur begint de dressuur en als laatste start er een menproef. Zelf zou ik ook meedoen maar WW is behandeld door Nico dus hij mag even niet.
Net bij mijn paard geweest. Het was niet dik of warm en hij liep rad in zowel stap als draf. Alleen het eerste pasje zijn stal uit was niet optimaal. Nu hopen dat het zo blijft!
Hmm, mijn paard liep gister na een sprong op 3 benen en durfde niet meer te lopen. Hij was met zijn achterhoef op zijn ijzer voor gaan staan en wilde doorgaloperen waardoor zijn knie waarschijnlijk verdraaid!
MRI gehad,, wat een herrie maakt dat ding zeg . was wel een beetje stijf na 1uur daarin liggen , nu wachten op de uitslag!
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-10 18:54
Sharon_Jims schreef:
Waar wordt er zondag ingereden?
binnenbak want buitenbak is wedstrijd
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-10 18:55
mo_van_dijk schreef:
Hmm, mijn paard liep gister na een sprong op 3 benen en durfde niet meer te lopen. Hij was met zijn achterhoef op zijn ijzer voor gaan staan en wilde doorgaloperen waardoor zijn knie waarschijnlijk verdraaid!
zooo!! Sharon en Mo.. jullie paardjes hebben allebei ruim een uur in de paddock gestaan en ze hebben een lekker schoon stalletje. En ik heb Jim zijn lucerne gegeven.
Mo.. Jerry raadde het me af om met Replay te wandelen met dat scheve ijzer... Dus heb alleen nog even zijn been afgespoten... en bedenk me net dat ik wel vergeten ben om Traumeel te smeren. Toen ik weg ging was Jerry met Replay bezig.. als het goed is heeft hij dus weer een recht ijzer!
Super, dank je wel! Vandaag ga ik met hem aan de wandel en laat morgen aan Lennard zien hoe hij loopt! Hihi, Vriendje was gisteren bij de Wereld draait door met zijn gekke uitspraken van Take me Out