Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wat iemand zei over dat je houding op elke foto bijna anders is, dat viel mij ook op! Vind je beugellengte op de laatste foto's mooier, miss zelf 1tje te lang?
Maar erg leuk dier 
Maar ook vooral dat dat voor hem beter wordt...
Je weet het niet
Paris is trouwens ook een erg leuk dier.. Denk dat die ook best wel in de buurt van een igor komt
Weet nou dat ik niet meer op Vincent of That's hoef, dus mij kan niks gebeuren
Hoogstens eentje die ik 'niet echt leuk vind' maar das dan jammer
Ik bedoel helemaal niet dat het makkelijk is om een goed manegepaard te vinden, en ik begrijp ook heel goed dat het ontzettend moeilijk is om een manege rendabel te maken/houden. Inderdaad.. alles kost geld, en de gewone manegelessen leveren niet genoeg geld op om echt winst te maken.

Ik wil absoluut niet zeggen dat ik denk dat ik het beter weer ofzo hoor!! Ik vind het dus alleen niet logisch dat er een paard vertrekt (cocktail) om wat voor reden dan ook
, en er ook nog 1 verkocht wordt zonder dat er enige vervanging komt.. maarja, misschien kunnen ze met het geld van Grant wel een leuke nieuweling kopen
(sorry ik verveel me
) Ik vond het eigenlijk ideaal hoe het ging toen Paul er nog was (kwa paardenbestand dan) er waren namelijk regelmatig paarden voor de handel, die dan vooral in gevorderdenlessen meeliepen, en die daardoor ook leuk bleven
Jammer is dan wel dat het paardenbestand regelmatig wisselt, maar daar leer je natuurlijk wel meer van dan elke week op je lieveling rijden
Mja, misschien is dat nu wel geen optie meer.. zeker nu met de recessie enzo.. staan paarden genoeg te koop.. maar er zijn misschien wel minder kopers nu..
Zeker nu je al euh 2x ofzo in een flink verhaal je punt duidelijk hebt... We hebben het er al vaker over gehad, en wij als manegeklanten kunnen daar niks aan veranderen
Ik ben uberhaupt al blij dat ik paard mag rijden... Mijn ouders hebben het niet makkelijk, maar dat ze zoiets dan wel voor mij willen doen waardeer ik enorm... Dr zijn paarden waar ik niet mee kan/bang voor ben... Dat ik daar dan niet op ingedeeld hoef te worden is voor mij al genoeg zo
Ik blijf gewoon nog even hopen dat het binnen niet al te lange tijd allemaal beter wordt
En anders moet ik toch maar op zoek naar wat anders.
Op de fjord van Ingrid, wat een maf beest
Toen ie gezadelt was kreeg ik m de stand niet meer in
Dus heb voor de les een kwartier in het gangpad gestaan
Galop kreeg je m in door alleen je binnenbeen aan te drukken
Maar buiten issie echt stoer
We gingen op een gegeven moment een paadje in... Ingrid was mee op de fiets... Zegt ze; ja volgens mij is het dit paadje... Maar dat was t dus niet want na 10m liep het dood
Moesten we allemaal om gaan draaien
Maar verder heel leuke drafjes gedaan
Eerst had ik nog best wel druk op de teugels, maar toen we weer bijna terug waren had ik lekker boogje in de teugels, fjord liep toch wel
En wil dat wel zo houden
Maargoed.. ik weet ook niet wat er achter de schermen op de manege allemaal gebeurt dus ik ga er ook gewoon niks meer over zeggen
Doe maar net of mijn voorgaande berichten niet geplaatst zijn
Probleem is alleen dat ik wel graag wil rijden, en ik niet naar ritsaert wil omdat ik het daar niet leuk vind (heb er meerdere malen voor de gezelligheid met een (toenmalige) vriendin lesjes meegereden. En op dit moment is een bijrijdpaard of eigen paard voor mij helaas geen optie..
Ik ben gewoon een beetje gefrustreerd omdat ik nu al minstens 6 weken op paarden wordt ingedeelt waar ik bang voor ben, of niks mee kan.. En dat ik een keertje op een paard wordt gezet waar ik niet zoveel mee kan vind ik niet erg.. maar na 3 keer is er ook weer eens iemand anders aan de beurt voor dat paard
Maargoed.. hebben dat nu met de groep ook aangekaart boven, en ze gingen er een beetje beter op letten
En tja.. geen excuus ik weet het, maar ik zit op dit moment zowiezo niet lekker in mijn vel.. dus heb me hier een beetje afgereageerd zie ik nu ik mijn berichtjes teruglees
Excuus hiervoor 
Vind het zo'n gaaf beest
Helaas loopt ie op zaterdag vaak in de les na ons mee..
Was echt heel leuk!

Eerst buitenritje en daarna nog in de buitenbak
Ik ben echt verliefd op dat beest

Rechtop houden en niet je polsen zo knikken
Verder echt netjes! Geel staat ook goed op Vroni

Wat doet ze t toch lekker 
Maar ja heb ook al jaren geen les meer gehad dus en zelf denk ik nu steeds van cil je handen!! Maar ja als lin weer een keertje tijd heeft moet ze maar eens een lesje gaan afbeulen... Hahaha
Vind het wel gezellie hoor zo op stal!!