Achja.. getypt komt natuurlijk altijd anders over
Ik bedoel helemaal niet dat het makkelijk is om een goed manegepaard te vinden, en ik begrijp ook heel goed dat het ontzettend moeilijk is om een manege rendabel te maken/houden. Inderdaad.. alles kost geld, en de gewone manegelessen leveren niet genoeg geld op om echt winst te maken.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat het voor mijn gevoel niet logish is om, terwijl er al een overduidelijk tekort is aan paarden, een paard gaat verkopen. Als het paard echt verkocht wordt en niet meer in de lessen gaat lopen is er dus een paard minder, waar op dit moment niks voor terugkomt. Daarbij is Cocktail ook net weer vertrokken, dat maakt 2. Dat betekend dat de andere paarden NOG meer moeten gaan lopen, en dan is het volgens mij wachten tot er daar ook nog 1 of 2 geblesseerd van raken zodat je helemaal niks meer overhoud 
Als That's in eerste instantie gehuurd wordt en daarnaast gewoon nog lessen blijft lopen, of wordt verkocht maar wel lessen blijft lopen is het al anders. Er zijn namelijk genoeg mensen die wel met hem overweg kunnen, zoals Jolien. Natuurlijk is het voor That's fijn om eigen paard te worden, en het is ook beter denk ik.. alleen er is al zo'n vreselijk tekort aan paarden.. kleine pony's genoeg, maar daar pas ik, en met mij nog een heleboel mensen helaas niet op 
En ja.. ik snap ook heus wel dat je niet zomaar containerboxen gaat plaatsen, maar ik neem aan dat die er straks toch moeten komen als alles plat gaat? Als dat uberhaupt nog gaat gebeuren. Anders, zolang stands nog niet verboden zijn zou het best een opties zijn om wat kleintjes tijdelijk op stand te zetten als er wel een nieuw paard/grote pony gevonden wordt, dat kost niks extra's