Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 13:17

Jawel, vooral de grappen over Twente in een grote zaal vol Utrechtenaren/Utrechters?? waren hilarisch, je kon zo merken wie er uit Twente kwamen en wie niet Clown

Ohja, en ik zit hier nu zielig met mijn arm in het verband achter de pc, gelukkig ben ik van de vorige keer nog zo gewend dat ik m'n elleboog niet kan bewegen dat ik wel gewoon met 10 vingers kan typen zonder er last van te hebben. Tong uitsteken
Vanmiddag mag het verband eraf, en dan eens even zien wat voor schade die man heeft aangebracht.
Ik zou eigenlijk over twee weken terug moeten, maar het kon niet eerder dan 15 januari.. nouja, dan niet.Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 15:19

Das wel balen annemarie. Is het al bekend of het doorgaat 3 januari en zo ja wie er mee gaan?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 18:40

O, ik moet voor Maandag even mailen wie er mee gaan. Wat betreft Iris en ik gaat het geloof ik sowieso door. Ik moet het nog aan Rosa vragen, maar die is bijna nooit online als ik online ben en verder heb ik ook nog weinig van anderen gehoord.

Het is dus wel goed gegaan Annemarie? Het klinkt in elk geval alsof het best snel en goed gegaan is, en uh... hoe ziet het er nu uit?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 19:07

Foto's van Mazzel (Alweer? Ja, kan niet anders met dit fotogenieke weer) Hoewel ik wel echt ijsklompvoetjes en handjes had Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dikkertje dap en ik hebben ook nog gewerkt:
Afbeelding

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 19:44

Leuke foto's fenn

Ik moet nog even kijken of ik 3 januarie mee gaa
Waarschijnlijk niet,, Paardje dat ik mee wou nemen staat nu met koliek bij de dierenarts
Gisteren goed nieuws gehoord (ze was bijna afgescheven) ze heeft een kruiwagen vol gepoept.
Dus denk niet dat ik mee ga

Gaat het weer een beetje met je arm anne?

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 21:59

Leuke foto's!
Annemarie, succes nog met je arm.... Ach gut

Sorry sorry allemaal voor mijn late reactie over de buitenrit, maar het was echt rennen, springen, vliegen vallen opstaan en weer door gaan vorige week... Ik moest ontzettend veel toetsen maken, en meehelpen met het organiseren van de ZOA dag op onze school, iets waar nog heel erg veel voor moest gebeuren....
Het spijt me heel erg, maar ik kan niet mee... Ik vind het zelf ook jammer, maar we gaan met het hele gezin naar mijn oma, de rest van de familie komt dan ook.

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 12:46

Jammer dat je niet mee kan djoni..
ik heb trouwens net weer m'n brief binnen gekregen van het lamoen of de ponykampen. Haha!

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 15:39

Edit; Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

ps. ik kreeg de edit niet in het bericht.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:43

Jullie ook allemaal fijne kerstdagen gewenst Lovers (beetje laat, maar ach, het is nog kerst toch?)

Krijgen jullie nou begeleiding mee op 3 januari? Ik heb nog getwijfeld of ik toch nog mee zou gaan, maar dat is gewoon helemaal niet handig voor mij, want ik kom niet meer in Leeuwarden voor die tijd en daar liggen m'n rijspullen enzo. Maargoed, ik ga weer een ander keertje mee Ja

Ik heb m'n brief nog niet binnen geloof ik (Jannette heeft al wel twee adreswijzigingen gekregen Haha! )

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:57

Volgens mij regeld Jannette leiding voor ons. Ik heb nog wel gevraagd of we eventueel met z'n tweeën wegmochten, maar omdat ze er zelf niet is vind ze dat niet zo verantwoord.

Ik heb wel een brief voor de ponykampen binnen, maar ik ga dit jaar dus niet. Zou het wel heel leuk vinden om leiding te worden van een ponykamp, maar dat moet en mogen van Jannette en Tessel (?) moet daar tijd en zin voor hebben Knipoog

Jullie inderdaad ook fijne kerstdagen Lachen En bedankt voor alle virtuele kerstkaartjes Haha! *nu ga ik Parijs uitzoeken, want daar ga ik morgen heen Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 14:51

Hehe Haha!
Ik weet niet of ik dit jaar nog een gewoon kamp ga doen, trektocht wilde ik zowiezo wel weer. Maar ik moet ook stagelopen en dat gaat waarschijnlijk in de zomervakantie gebeuren. Dus of ik nog tijd heb voor een tweede kamp moet ik nog maar zien.. maar anders kunnen we het jaar daarna altijd nog samen een kamp doen Fen Ja

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 14:52

Iris en Djoni, gaan jullie wel weer op kamp/trektocht?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:21

Wie gaan er nu wel een buitenrit maken en hoe laat? Dan kan ik altijd nog kijken of ik mee ga rijden

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:16

alleen ik en fenna gaan nog.. ik weet alleen nog niet wie we als leiding mee krijgen.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:44

dat zijn er niet zo veel,
Ik weet nog steeds niet of ik mee ga (of jullie meoten me niet mee willen hebben)
Hoe lang gaan jullie rijden dan?

Want heb een paardje dat net zware koliek heeft gehad dus jah, daar wil ik niet te
veel van vragen, haha
snappie?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 23:54

Maar je kunt toch ook een Lamoenpaardje meenemen Marjolein? Lachen

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:52

Het wordt ongeveer 2 uur dat we gaan rijden. En natuurlijk willen we je er niet bij:P neej hoor altijd gezellig. Hoe meer zielen hoe meer vreugd;)

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:59

Papiertjuh, je hebt pm Haha!
Bel me even, heb je mijn nummer gedaan, mag vandaag nog, anders morgen Cool
*LOL*

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 10:14

@ sneeuwuil: bijgekomen van je rit op een stuiterbal?

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:16

Ik heb hem gezien... zal je vanmiddag wel ff bellen. Maar Majo ga jij nou ook nog mee of niet? En jij superfries

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:55

Ik denk het niet. Als jullie twee uur gaan, betekent dit voor mij drie uur rijden. Dat is wel erg veel. Ik zal er nog over nadenken. Je hoeft voor mij toch geen pony te huren

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 12:08

Hoi mensen!
Even weer een levensteken van mij Lachen
Ik lees altijd braaf bij, maar omdat ik nu toch niet zo betrokken ben bij het paardrijgebeuren ben ik niet zo in de mood om overal op te reageren Knipoog
Veel plezier iedereen op de buitenrit enzo, als ik zit te blokken op al die vakken die ik nog moet bijwerken Bloos!
@ superfries: Je kan altijd nog eerder afslaan, hebben we dat niet al eens eerder gedaan?
En even een updateje over mijn arm natuurlijk: dat gaat wel. Heb weinig last, maar hij is dik en blauw/groen/geel. Ook zitten de hechtingen er voor mijn gevoel niet helemaal lekker in. Ik heb er geen last van ofzo, maar ik vraag ze af hoe ze die er ooit weer uit willen krijgen zo diep verzonken als ze zijn in mijn oude littekenweefsel. Maargoed, dat zoeken ze allemaal maar uit, maandag naar een onbekende dokter (die van mij had geen tijd Clown ) die ze eruit gaat halen.. En m'n arm niet te ver buigen natuurlijk, want dat kan niet door die rot hechtingen. Strekken gaat goed, misschien zelfs wel beter dan voorheen (maar dat wisselt een beetje). Lachen

Doei!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:15

Misschien dat ik dat ook wel doe, eerder afslaan. Maar dat vind ik dan weer niet zo gezellig.... Hihi, je moet toch wat te zeuren hebben

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 14:31

Annemarie Ach gut heb je nog wel een beetje kunnen genieten van de kerstdagen? Gaan je hechtingen er maandag alweer uit? Best snel is dat of niet?
Ik moet binnenkort ook weer aan de studie... ik heb me voorgenomen om tot aan oud en nieuw lekker vakantie te vieren, daarna moet ik weer aan de slag, leren enzo.. zucht.

Vanmiddag ga ik met m'n "schoon"zusje (die hier soms stiekem meeleest, FOEI EEF als je dit leest, zeg eens wat Knipoog Clown ) naar een verkleed-dressuurwedstrijd (of hoe heet dat?) kijken hier op de manege. Gister zijn we al even wezen kijken naar haar vriendin die ging oefenen met haar pony en het zag er erg leuk uit, ze gaat als Assepoester.. ben benieuwd Ja

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 15:59

Kerstdagen waren wel goed door te komen hoor, met af en toe een paracetamolletje Knipoog
Het is na 11 dagen, dus dat valt mee. De vorige keer was het na 12 dagen, dus blijkbaar lang genoeg.