Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

litleangel

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:25

sorry :o maar ik voeg me er even tussen want ik had een vraagje:
op welke dag en tijd rijden jullie?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 12:56

Ik kan elke dag rijden, en ook op welke tijd ik wil :D

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:15

Ik, shoofie en sjaslique rijden op maandagavond van 21:00-22:00. Kom eens kijken als je zin hebt!

litleangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 15:33

oke leuk kijk dan wel of ik kan.ik rij op woensdag avond van 19:00-20:00

litleangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 15:37

voor de gene die ongerust zijn over de paarden en stallen door de storm van gisteren .
ik ben vanochtend wezen kijken en alleen een paar weide's zijn kapot door dat er bomen op de omheining zijn gevallen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 15:41

Jeetje zeg dat het ineens zo zo slecht was daar.
Weet je misschien ook hoe het met het meisje is dat met haar been naar het ziekenhuis moest, (dacht dat ze onder haar paard gekomen was met onderbeen)

litleangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 15:50

ik weet daar niets van was dat in vught?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:53

Amarie schreef:
Jeetje zeg dat het ineens zo zo slecht was daar.
Weet je misschien ook hoe het met het meisje is dat met haar been naar het ziekenhuis moest, (dacht dat ze onder haar paard gekomen was met onderbeen)

Flikt opgerekt, 6 weken niet sporten ;)

Ja heel de dressuurring lag aan de andere kant van de wei, daar in het hoekje een filnke boom net niet op de ring..
En overdwars over de parkeerplaats lag een boom onder 2 auto's (van M, merlin en de moeder van M, banjer) Met takelen konden ze hun auto's weghalen en gewoon geen schade..
In het brabants dagblad staat een foto van 3 auto's 1e auto onder een boom, 2e auto niks en 3e auto onder een boom.. Die 2e auto is dus van mijn opa en oma, die hebben mazzel gehad..

Mijn merrie met veulen en de rest stonden toen ik kwam kijken gewoon lekker buiten te eten, gekke merrie's

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 17:58

Nog even een verlaat verslagje van afgelopen maandag. Omdat de week ervoor al duidelijk was dat er veel mensen op vakantie zouden zijn had M. voorgesteld om de lessen bij elkaar te doen en dan 2 uur de bossen in te gaan. Dat vond iedereen een super idee, en dus afgelopen maandag een uur vroeger naar stal gegaan. Tot mijn grote verrassing was ik op Pasha ingedeeld. Gelijk helemaal vrolijk dat ik weer eens een keer op hem buiten kon crossen want dat lieve dier kijkt nergens van op of om waardoor ik met een grust hart kan genieten van het ritje zelf (ik ben nog steeds geen held buiten als ik niet op een paard zit die ik buiten vertrouw :o )
Opaatje gezadeld en alle dieren een vleigendeken om gedaan en toen lekker naar buiten gegaan. De N65 en het spoor zijn we levend over gekomen en toen doken we al snel een bospad in. We hebben echt een supermooie rit gehad, wat ook een klein beetje mede veroorzaakt werd door alle omgevallen bomen die vol over de reguliere paden lagen, waardoor we illegaal over een aantal slingerpaadjes die eigenlijk niet voor ruiters bedoeld zijn moesten doorsteken. Op de brede paden lekkere stukken gegallopeerd en mooie stukken over de heide gereden. Je kon gewoon zien dat iedereen zat te genieten, het was een groot kippenhok met 10 opgetogen dames te paard (nouja...3 te pony :') want Guusje reed ook mee en M zat op Bontje ).

Kortom: echt een super les gehad :)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 18:23

Lekker buitenrijden is ook heerlijk hoor Djoon als je kan ontspannen. Nou binnenkort zien jullie me ook weer op de manege met mijn nieuwe aangeschafte wedstrijd paard. Sommige kennen hem misschien wel.. Wonderboy B een grote vosruin van 1.73 (van iemand uit vught/esch geweest)
GJ gaat me even een paar keer op weg helpen, want die kent het paard ook en dan is de bedoeling dat we weer gaan beginnen in de wedstrijden.

Fab krijgt dit jaar weer een relaxt jaar, want die is drachtig gescant van mijn eigen zwarte hengst(Lord Leatherdale x Ferro x Zeoliet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 20:35

Hoi,

kom hier even 'inbreken' maar is er iemand die meer informatie kan geven over Outdoor Vught? Is er nog plaats, wat is het inschrijfgeld en wat zijn de prijzen?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 23:40

Voor zover ik weet is er de 14e nog wel plek.. En er zijn altijd gebruiksprijzen inschrijfgeld enz vind je allemaal via wedstrijdplatform bij de wedstrijd van rjv de vughtse hoeve

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 19:32

Joyceee86 schreef:
Voor zover ik weet is er de 14e nog wel plek.. En er zijn altijd gebruiksprijzen inschrijfgeld enz vind je allemaal via wedstrijdplatform bij de wedstrijd van rjv de vughtse hoeve

Dank voor je reactie,maar ik kan die informatie niet vinden daar?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:29

Ik zie nu ook dat het vraagprogramma er idd niet op staat. Het is 17 euro voor 2 proeven

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:33

het is al even geleden maar ik wil jullie allemaal om een verzoekje vragen.

Zoals de meeste weten heb ik vorig jaar eindelijk een eigen paard gekocht wat heel goed gaat. Er is alleen een probleem;
madam wil koste wat kost niet geladen worden. daarom heb ik haar opgegeven voor de probleem paarden clinic op horse event.
bij deze wil ik jullie vragen of je alsjeblieft op ons wilt stemmen....

mijn dank is zeer groot!!!

stemmen kan via deze link: [VN] Stem op de 'probleempaarden' voor Horse Event

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 23:48

Heej
toevallig had ik dat gister al gedaan ;)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 10:24

Ik heb ook gestemd.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 08:55

bedankt voor jullie stem : We zijn door!!!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:55

En summerfeel hoe was het op horse event?

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:28

ja was echt leuk! maar ook wel enigszins voorschot... Wij krijgen tamara geen van allen in de buurt van de trailer en zij hadden het binnen 10 minuten zonder gesteiger voor elkaar. Maar ik heb er wel van geleerd en ben thuis ook flink aan het oefenen gegaan. Het lukt me nu wel om haar alleen te laden zonder hek oid. Gelukkig komen ze binnenkort ook thuis oefenen om te werken aan de andere problemen die we hebben. conclusie was wel: Tamara is te dominant en wij te lief :s

hier in ieder geval een fototje:

Afbeelding

Xindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:43

Wat is het rustig hier!! Ik krijg zelfs de melding: "In dit topic is al langere tijd niet meer gereageerd. Gebruik eerst de zoekfunctie om te bepalen of er een recenter topic over dit onderwerp is. Als dat niet het geval is dan kan je natuurlijk een reactie plaatsen als deze daadwerkelijk iets toevoegt aan dit topic", wel erg lang geleden dus!

Wat een leuk petje heeft je paard op Joyce haha! Ik heb het half gevolgd via Renee, en de foto's op facebook natuurlijk haha! Weer even oefenen nu dus? Wel stoer dat je de boktverkiezing had gewonnen!

Hoe is het met de rest van jullie? Nog veel veranderd in Vught, of gaat alles zijn gangetje? Geen nieuwe drachtige merries? Nieuwe paarden? Nieuw personeel? (Paardrijk zoekt nog een nieuwe instructrice trouwens, hint hint). Andere roddels?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:42

Idd rustig

Barcardi staat sinds 11 september gestald in Gestel, bij stal van Rooij, en dat is echt ideaal :)
Veulen is er dus de 11e september ook afgegaan, dit is ook super goed gegaan.. Alhoewel ik me die dag echt heel slecht voelde. Bar werd nog een beetje gepest op de wei en veulie die wat stond te hinneken(onder het grazen door)
Ben geslaagd voor mijn opleiding en heb een vast contract, dus ook ideaal
Tis allemaal goed bij mij dus :D:D

16-9 ook een paar pups bij B bijgekomen, van de Jack Russel, dus daar ook nog lekker mee aan t tutten..
En bij B ook weer 3 merrie's drachtig, dus wegblijven kan ik er niet maar ben er wel wat minder omdat Bar er niet meer staat..

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:12

Wel lief zijn voor mijn Omi he Joyce ;)!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:10

Haha gaat weer helemaal goed komen hoor Jill ;)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:12

Zal me hier ook weer eens melden.. Zoals sommige wel weten ben ik weer volop bezig met de handel.. Behalve fabbie dan.. Die is drachtig en is al mooi bol aan het worden.
Vandaag weer 8 new forest veulens gekocht en gisteren heb ik voor mijn verjaardags kadotje een maatje gekocht(had een mini paardje gekregen voor men verjaardag van men vriend). En dat moest iets speciaals zijn en dat hebben we dan ook gevonden:

Afbeelding