Haha ik moest altijd in de herfst daar slapen...werd elke ochtend wakker gemaakt door ongeduldige, stampende paarden beneden
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
xEsther schreef:Volgens mij heeft 15+ inderdaad eigen leiding, anders zou het wel een beetje lastig worden als ze op de ponykampkinderen EN 15+ -ers moeten letten. (Volgens mij slaap je dan niet in hetzelfde gebouw...of wel? Ik denk eerder dat 15 + dan in het gebouw boven stal 2 slapen
)
Ik heb me alweer ingeschreven voor 27 juli! Dus ik ga lekker 2 weken op ponykamp! (Wel met een week ertussen
)
! Weet jij toevallig welke leidingen er nog meer komen?

Brie is vet leuk! Ik had haar van de herfst en deze meivakantie ook en kon echt met dr lachen
.
... moeten jullie even naar het gastenboek van LC kijken... gezellige week gaat dat worden, 27 juli t/m 2 augustus

nou ben benieuwd hahaha! volgens mij zijn die 2 berichten achter elkaar wel van dezelfde persoon... ik reageer er maar niet op...is t niet waard
dus als je wilt?! haha!
Moest wel ff zeuren hoor. Ik ga wel nog naar België naar kennis van m'n ouders die hebben 5 paarden. Ze hadden mij nog een kaartje gestuurd voor m'n verjaardag wanneer ik eens kwam kijken.
. 

(alleen m'n armen dan:P )
Rebecca is echt een gaaf paardje
! Haha en jij liep daar vol trots: 'mijn EIGEN paard staat op LC!'
Zij was toch degene die een hoefijzer was verloren? Wij zaten al tijdens het poepschep-corvee: 'heej...een hoefijzer
' Abaigeal schreef:Zo Esther jij hebt echt geluk ! Jij zit met een topruiter op ponykamp !
Lijkt me erg grappig! 
xEsther schreef:Hey Annika!Rebecca is echt een gaaf paardje
! Haha en jij liep daar vol trots: 'mijn EIGEN paard staat op LC!'
Zij was toch degene die een hoefijzer was verloren? Wij zaten al tijdens het poepschep-corvee: 'heej...een hoefijzer
'

fryskhynders schreef:ja dat was van rebecca, binnenkort moet het ijzer er maar weer gauw onder!!
ik ben zeker trots op mijn paard
ik vind bandit ook echt een stoere pony, ennuh die kan heeeeeel hard en laag
.
. 
!