ga je lekker bollenpellen in je vakantie. deed ik wel altijd en vond het altijd erg leuk. Maar ja ik had een leuke boer en er werkte toen leuke mensen.
haha kan je dan ook niet meteen iets voor mij regelen ?? k heb nu ook lekker vakantie en over een weekje zit ik op het vliegtuig naar turkije ga waarscheinlijk niet over dus moet kijken hoe lang ik dan vakanite heb.. 4e klassers bij ons beginne later dan de 3e klassers .... pff ik hoop zo dat ik wel over ga
waarom zou je nou weer niet over gaan? zo slecht sta je toch niet? en je zij het ook niet echt sirieus vanmiddag.. volgens mij valt het wel mee Ik ga zelfs over ( okee niveau lager maar toch ) dan ga jij ook wel over. Heel mss ga ik wel bollenpellen, ga ik wel met Debby mee
Ik ga begin augustus lekker op vakantie naar Griekenland, lekker bruin worden! En in de kerstvakantie ga ik naar Las vegas
nee want vanmiddah vond ik het nog wel grappig maar nu niet meer ik sta voor 3 vakken volgedens mij een onvoldoende !!! bio ma2 en ned.. nou schiet lekker op zo
Leraren die hebben het pas makkelijk, ook best veel vakantie en ze hoeven alleen maar een beetje te commanderen en vervelende kindjes uit de les te sturen.
Dr mag wel iemand mee in m'n koffer hoor, wie mij een nieuw setje geeft.
wat is een newb? Ik had een reden om heel goed te leren; Flair!! Als ik dat niet had gedaan en hetzelfde had gestaan als in het midden van dit jaar had ik nu een niveau omlaag gegaan EN blijven zitten, nu alleen omlaag
Hm raar ik had een bericht gepost maar ik zie niks staan. Anyway ik wilde zeggen dat men niet zo moet piepen over de vakanties, we hebben allemaal op school gezeten en laat die meiden er lekker van genieten, de tijd van werken en financiële rompslomp komt ook voor hen nog wel.
en ik zei ook dat Lizzjuh d'r onvoldoende voor Nederlands me niet echt verbaast als ik zo haar posts lees