Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marl1tje

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:07

meelen schreef:
@ Marl1tje...ik word niet zo gauw boos hoor Haha!
Maar je bedoelde het dus positief. (in de zin van....je kende het bijna niet meer terug)

Ja dat klopt inderdaad... Er staan ook zoveel paarden... Ik was er in geen jaren meer geweest en van de 'oude' manege is eigenlijk niet veel meer over en dat was wel schrikken ja... Knipoog Haha!

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:21

Ik vind dat jullie allemaal echt achterlijk reageren op wat er met de manege gaat gebeuren
er komt niet veel verandering zover ik weet
en dat je ervan geschrokken bent slaat ook werkelijk nergens op!
T is gewoon zo bekijk t ook eens van hun kant en denk niet alleen aan jezelf..
Vind t een beetje jammer dat mensen zo overdreven moeten doen over of de manege verkocht of verhuurd is
Ga gewoon verder met je ding zoals hoe je ermee bezig was!

En ik bedoel dit niet om aan te vallen naar jullie hier maar t is gewoon in t algemeen..!!

@Tjaan_ Ik vind dat jij ook een beetje overdrijft over de manege
je geeft de manege nu een hele slechte naam en dat vind ik een beetje dom en raar
ik heb t gister allemaal gevolgt tussen jou en die ander
en t sloeg werkelijk nergens op! vanaf jou kant niet
ze vroeg 1 keer normaal aan jou of je je paard vast wou houden maar dat wou je niet dan kan je verwachten dat ze uit dr pan gaat
ze zat op mijn paard die alles nog spannend vind en stel Ferro was opeens in een gekke bui en rende even vrolijk door de bak heen dan gaat die van mij er zeker weten achteraan! En daar moet je bij nadenken
want het is een dier en dieren zijn onvoorspelbaar! net zodat mijn paard nooit trapt? hij kan altijd even ze achter been laten schieten
dat zijn dingen waar je rekening mee moet houden!
dus ik vind jou reactie een beetje te overdreven!

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:21

Sorry maar ik moest dit nu echt even kwijt!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:10

Doei! hey, marjolein is er Lachen

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:20

ja hoor weer betrapt, ben echt net weer klaar met bijlezen. het kost me steeds meer moeite om de computer te bemachtigen.
er zit altijd wel iemand op.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:24

w00t sanne je hoeft niet zo fel te reageren hoor.

manege veldt ís famillie veldt en andersom. zo is het altijd geweest. en er zijn heel veel van ons tussen (waaronder ik) die er al zo'n beetje hun hele leven kwamen/komen. het is wel heel wat hoor dat het verkocht is. misschien dat het ook van naam veranderd? aangezien het niet meer van famillie veldt is?

Vind jouw reactie ergens ook lichtelijk overdreven hoor. iedereen mag toch van de verkoop vinden wat hij of zij wilt? wie weet wat er allemaal gaat veranderen, dat valt in de toekomst te bezien. ik weet niet of er wat over veranderingen is besproken in de brief, maar ik ga er vanuit dat er wel degelijk wat gaat veranderen.

manege veldt is waarschijnlijk manege veldt niet meer. niet dat ik er nog vaak kom hoor, maar het is toch heel raar.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:25

natuur5D schreef:
ja hoor weer betrapt, ben echt net weer klaar met bijlezen. het kost me steeds meer moeite om de computer te bemachtigen.

Da's raar, wie gaat er nou OP een computer zitten of er achter. Lips are sealed
Ik zit er altijd voor hoor.

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:25

ik schrok trouwens ook wel even toen ik hoorde dat Veldt in andere handen kwam, maar gelukkig zijn het bekenden.
Amber geeft trouwens overal een positieve draai aan. want ze vindt Diana vet aardig en omdat Mario altijd bij het springen helpt heeft zij stille hoop op meer springwedstrijdjes. Knipoog

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:26

meelen schreef:
natuur5D schreef:

Da's raar, wie gaat er nou OP een computer zitten of er achter. Lips are sealed
Ik zit er altijd voor hoor.

op mijn werk zit ik er ook regelmatig in Tong uitsteken

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:28

Sanne komt er ook al 9 jaar, maar toch vinden wij beiden dat de meeste reakties hier erg overdreven zijn.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:29

waarom?

hun hebben toch manege veldt gemaakt tot wat het is? en nu gaat iemand anders de boel overnemen. toch best grote schok of niet.

hopelijk gaat het beter na de verkoop, en gaat het niet zo als met kalverhoek.

maar ik begrijp hieruit dat de hele toko verkocht is of is het nou verpacht? en blijven ze wel in het huis wonen of dat niet?

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:30

@ sanne ik vindt jou actie dit keer ook erg overdreven..

en dat over die ander en mij was misschien uit de hand gelopen.. maar ze vroeg de 1e keer niet normaal of ik hem misschien gewoon even vast wilde houden...
maar zodra ik ga rijden n ook maar 1 iemand laat zen paard los weet ik dat je vooral zo moet reageren Knipoog...

wat gebeurt is is gebeurt en ik had tegen je ma al gezecht einde discussie Knipoog

ga er verder niet over door... vindt het prima wat jullie allemaal doen...

en de reactie over veldt verkocht ik was er ook wel een beetje beduust van...

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:32

volgens de brief blijft Grardus het groot onderhoud aan gebouwen en landerijen doen en ook een aantal lessen.
ikzelf verwacht eigenlijk niet dat de sfeer totaal zal veranderen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:34

Eerlijk gezegd interesseert het mij niet zoveel allemaal. Of het verkocht is of verhuurd. Of dat Grardus in z'n huis blijft wonen, ik ga echt niet bij hem op de koffie. Wij zijn op deze plek met een paardje, omdat daar plek was.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:35

natuur5D schreef:
volgens de brief blijft Grardus het groot onderhoud aan gebouwen en landerijen doen en ook een aantal lessen.

zo denk ik er ook over.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:37

niet vanwege het feit dat het manege veldt is dan? ik weet dat een hoop daar voornamelijk voor de gezelligheid komen Clown er was vroeger altijd een vaste ploeg enzo, heel gezellig. maar dan praat ik wel over een jaar of 4/5 terug, en daarvoor... maarja. ik sta ook niet meer op veldt en zal daar ook nooit meer staan met mijn paard, maar moet toch bekennen dat ik wel geschrokken was en het niet helemaal aan zag komen. maarja normale reactie als je er al zo'n 13 jaar komt, en famillie nog langer...

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:37

tjaan_ schreef:
@ sanne ik vindt jou actie dit keer ook erg overdreven..

en dat over die ander en mij was misschien uit de hand gelopen.. maar ze vroeg de 1e keer niet normaal of ik hem misschien gewoon even vast wilde houden...
maar zodra ik ga rijden n ook maar 1 iemand laat zen paard los weet ik dat je vooral zo moet reageren Knipoog...

wat gebeurt is is gebeurt en ik had tegen je ma al gezecht einde discussie Knipoog

ga er verder niet over door... vindt het prima wat jullie allemaal doen...

en de reactie over veldt verkocht ik was er ook wel een beetje beduust van...

Dus toch maar besloten op deze manege te blijven dan?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:38

vossebier schreef:
w00t sanne je hoeft niet zo fel te reageren hoor.

manege veldt ís famillie veldt en andersom. zo is het altijd geweest. en er zijn heel veel van ons tussen (waaronder ik) die er al zo'n beetje hun hele leven kwamen/komen. het is wel heel wat hoor dat het verkocht is. misschien dat het ook van naam veranderd? aangezien het niet meer van famillie veldt is?

Vind jouw reactie ergens ook lichtelijk overdreven hoor. iedereen mag toch van de verkoop vinden wat hij of zij wilt? wie weet wat er allemaal gaat veranderen, dat valt in de toekomst te bezien. ik weet niet of er wat over veranderingen is besproken in de brief, maar ik ga er vanuit dat er wel degelijk wat gaat veranderen.

manege veldt is waarschijnlijk manege veldt niet meer
. niet dat ik er nog vaak kom hoor, maar het is toch heel raar.

Diana heeft gezegd dat het Veldt gevoel moet blijven bestaan, en ik geloof daar in. Dat was ook een vereiste van Grardus en Conny. Verder ga ik er van uit dat elke verandering positief zal zijn.

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:38

eerlijk gezegt zou ik mij niet zo thuis voelen op een poepie sjeike dressuurmanege. dus wat mij betreft is de sfeer die er nu op Veldt is wel fijn. (volgens Mario is het overigens niet de bedoeling dat het een sjeike dressuurmanege wordt, dus ik ben gerustgesteld)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:41

vossebier schreef:
niet vanwege het feit dat het manege veldt is dan? ik weet dat een hoop daar voornamelijk voor de gezelligheid komen Clown er was vroeger altijd een vaste ploeg enzo, heel gezellig. maar dan praat ik wel over een jaar of 4/5 terug, en daarvoor... maarja. ik sta ook niet meer op veldt en zal daar ook nooit meer staan met mijn paard, maar moet toch bekennen dat ik wel geschrokken was en het niet helemaal aan zag komen. maarja normale reactie als je er al zo'n 13 jaar komt, en famillie nog langer...

Het maakt mij echt niets uit hoor, wie er nou de eigenaar is.
En wat de gezelligheid betreft (voor zover dat er is, want men gunt elkaar het licht in de ogen niet soms) dat zal echt niet veranderen hoor.
En jullie hebben het maar over SCHRIKKEN , wat is nou schrikken. Bij mij is dat als m'n hart in m'n keel zit, nou daar had ik geen last van.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:41

natuur5D schreef:

Inderdaad, daar gaan we gewoon van uit. De gebouwen en landerijen zijn nog van Grardus en Conny. Diana en Jeroen hebben dit gehuurd (of hoe je dit ook mag noemen) voor 5 jaar, zodat de kinderen van Grardus en Conny later eventueel nog de kans hebben om de manege weer over te nemen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:43

Ik denk dat Liquita en ik wel een beetje op één lijn zitten. Komt misschien omdat we wat ouder zijn? Cool

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:47

ach voor mij is 2007 toch vol veranderingen, mijn bedrijf is ook verkocht met inboedel en personeel. daar maak ik me eigenlijk toch drukker over. maar ook dat zal wel loslopen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:00

meelen schreef:
vossebier schreef:

Het maakt mij echt niets uit hoor, wie er nou de eigenaar is.
En wat de gezelligheid betreft (voor zover dat er is, want men gunt elkaar het licht in de ogen niet soms) dat zal echt niet veranderen hoor.
En jullie hebben het maar over SCHRIKKEN , wat is nou schrikken. Bij mij is dat als m'n hart in m'n keel zit, nou daar had ik geen last van.

Voor een hoop mensen die dichter bij Grardus en Connie staan was het wel degelijk schrikken, omdat de manege een heel groot deel van hun leven is. Ik zou het ook heel erg jammer vinden als Grardus en Conny op de achtergrond zouden verwijnen. Gelukkig is dat niet aan de orde, maar dat was wel het eerste wat ik dacht en dus behoorlijk schrok. Ik ben heel blij dat een bekende het over heeft genomen, iemand die weet wat het Veldt gevoel inhoud. Als het naar een onbekende zou gegaan zijn, dan had ik me misschien wel zorgen gemaakt.

Trouwens de familie Veldt blijven gewoon wonen waar ze nu wonen, en er komt geen naamsverandering Haha! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:01

natuur5D schreef:
eerlijk gezegt zou ik mij niet zo thuis voelen op een poepie sjeike dressuurmanege. dus wat mij betreft is de sfeer die er nu op Veldt is wel fijn. (volgens Mario is het overigens niet de bedoeling dat het een sjeike dressuurmanege wordt, dus ik ben gerustgesteld)

Hihi...nee, daar moet ik ook niet aan denken Pling .