Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moossie schreef:hallo allemaal! Wat leuk om te horen dat jullie het leuk hebben gehad gister!
Ben wel een beetje jaloers hoorHe maar waarom kon Lin niet mee gister?? Wel balen zeker?
De genadeslag was een grote gekleurde vlieger die naast hem op de grond belandde...dat was het moment waarin ik besloot terug te gaan. Achteraf gezien was dit ook het beste voor hem (en mij natuurlijk!)
Het zijn leuke foto's, iedereen staat wel overal op. Ook wel een aantal vanaf de achterkant want daar liep Dave hihi
al geloof ik er niets van!!
Jetta schreef:Iedereen die niet meekon, durfte of moest afstappen...we doen het gewoon nog een keertje! Er zijn genoeg plekkies om te rijden, de vrachtwagen was nog niet helemaal vol, kortom: volgende keer beter!
Het is toch reuzegezellig dat we dit zo onder elkaar kunnen organiseren?
JAJA mensen!!!!!!!!!!!! ik heb vandaag mijn eerste tv optreden gehad, IK BEN OP TV GEWEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha
ik heb mezelf dus nog niet gezien dus ik ga morgen ook kijken!!!!!
ja is goed hoor John, me moeder zei dat ik er bitchy uitzag, maar eigenlijk ben ik heel lief!!!!!!!!!! maar ik vond die meneer een beetje vervelend, dus vandaar dat ik denk ik zo bitchy was, die vent kwam zo dicht bij met die camera, ik wou eerst aan hem vragen of ie rontgenopnames wou maken, haha die vent ging zowat door me heen hahaha KiWiKo schreef:
denk dat daar wel wat tussen zit
en ze hebben de hier, zitten en blijf knop ook op zeer scherp staan. Ik denk dat ik dat maar wat meer uit ga bouwen en kijken of ik een constructie kan maken dat te wel buiten kunnen maar toch vast 
KiWiKo schreef:ik mag bij een bevriende schapenboer tom en max effe in het hok zetten van een pas gelammerde ooi. De va zei dat ik daar wat mee uit moest kijken omdat hij wel eens honden meer dood dan levend uit het hok kreeg. Maargoed, so be it, als ze nog een keer achter een schaap aan gaan dan zal ik dat toch ook anders op moeten lossen.
KiWiKo schreef:mwah, ik denk dat mijn honden beter luisteren dan menig andere hond die los op stal rondloopt terwijl baasje met paard bezig is.
Ze liepen alleen s'ochtends een half uurtje buiten en voor de rest altijd MET mij, als ze loslopen ben ik dus in de buurt.
) Die boer ontzettend kwaad en terrecht natuurlijk, hij vertelde dat schapen zich ook dood kunnen schikken??? Ik weet niet of dit echt waar is of dat hij ons gewoon bang probeerde te maken.
OK was even wennen, maar ging uiteindelijk best goed