Nanda succes met het knippen en fohnen! Gaat vast lukken
Lekker Iris; Een hele week vrij Ik heb vandaag vrij genomen, maar m'n ouders dachten dat ik de eerste 2 uur vrij was; 'Maris, ga je straks naar school?' 'Ja pap, werk ze!'
Jits wat is dat nou, zomaar in de waterbak gevallen?
Maris: nou, ik zat op een vrij onervaren paard En ik had al gereden etc en toen stapte ik nog ff door het bos etc, toen zei Rob (instructeur) "stap ook maar ff door de waterbak, dat doet ze ook heel braaf", naja, in eerste instantie deed ze dat ook heel braaf, maar toen zag/hoorde ze ineens iets ofzo, weet niet, iig, ze maakte echt een enorme reuzesprong en draaide daarna om, ik zat ook nog eens op een dressuurzadel, dus ik flikkerde eraf, midden in de waterbak!
jaa Ing... wat voor baantjes zijn het....? ik heb ook zin in woensdag en donderdag :d woensdag gaat me broer trouwen... dan moet ik tijdens het eeten een brief voor leesen over mijn broer en zijn vriendin... weet je hoeveel mensen er dan zijn dat word me dood ik begin nu al te stotteren als ik er aan denk.... apsoluut geen last van faalangst hoor en donderdag lekker paardrijden met fp... en vrijdag werken en zaterdag werken en paardrijden en zondag paardrijden :p @ iris.... succes met je examen... ik vond die tijd voor me examen egt chill de hele tijd niks doen alleen amar vrij
http://www.wowbabes.nl/?ref=Britt Wil je even aanmelden? dan krijg ik gratis smsjes en als je dan jou link weer doorgeeft krijg je ook weer gratis smsjes
Zoo klaar met leren.. Net paardebeest in de stromende regen binnen gehaald, de buren stonden me al uit te lachen omdat ik met regenjas en laarze in de stromende regen hem binnen ging halen. Staat hij op stal stopt het met regenen..
Haha ja paardebeest in de regen binnen halen, of regenjas vergeten mee naar school nemen en op de terug weg helemaal doorweekt thuis komen.. Vooral vorige week toen is het door mijn regenjas heen gegaan..
ik vind doorweekt thuis komen nooit zo erg.... ik vind het wel erg als ik doorweekt op school aan kom.... heel veel succes vandaag Nan ik zal je vast nog wel zien lopen op school.... ik moet eerst naar de rechtbank.... dus dan zie ik je er denk wel daarna