Leuk leuk leuk meiden! Britt super tof en goed van je dat je op Afra hebt gereden. Patries mijn keuze zou het niet zijn zonder beugels. Maar vind het het je eigen keuze.
Zondag poging doen om het bos in te gaan met Binck, ben benieuwd!
Vandaag met binck het bos in geweest. Lastig iemand te vinden die met me mee wilde, gezien zijn reputatie op stal. Maar eindelijk iemand gevonden die mee wilde En hij was braafff! Helemaal trots op knullie!
Zal ik jullie even jaloers maken en zeggen dat het hier heeeerlijk weer is! Het was vandaag en gister wat koeler dan de eerste dagen. Ik moet zeggen dat ik er tijdens het werk niet zo last van heb. Het waait meestal wel een beetje dus dan is het niet zo drukkend.
Wat leuk Suus dat jullie naar een huis gaan kijken, komt nu wel dichtbij hea dat samenwonen!
Ik ga zometeen voor het eerst op Daphne naar me huis rijden, dat wordt mijn vervoer van en naar werk Een uitgebreidde update is op me blog en in me topic!
haha ja ze waren hier nu al bijna een maand langer dan zou moeten omdat het bouwvak is en niemand kittens wil. maar t wordt wel moeilijker om ze weer weg te doen, als ze langer blijven xD