Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 08:33

guten morgen 13 graden, bewolkt en net 1 onweersklap en 10 druppels regen, doe ook eens gek.
Moet toch wel wat meer regenen anders moet ik toch weer sproeien pfffffffffffff

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 10:53

http://www.youtube.com/v/c7JdkYZG-Ds

Na een keer eraf te zijn gestort -O- ....( arme Karin die mij hielp verloor van schrik ook haar evenwicht :(:) ) , kwam Dave Storm en mij helpen en motiveren. Linda filmde het even met haar telemobile...van een afstandje, om de rust niet te verstoren. Ik ben supertrots! Storm vindt het eigenlijk allemaal prima, maar is heel bang voor iets aan zijn lijf waar hij weinig invloed op heeft....opbouwen van vertrouwen in het erop gaan zitten is dus belangrijk. Erop zitten vindt ie dan prima....eraf ging voor het eerst ook rustig. Hij heeft even tijd nodig, maar probeert het allemaal te begrijpen. /3

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 10:55

Hij kan dus echt rodeo-bokken....dat staat lekker niet op het filmpje :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:09

Jetta schreef:
Hij kan dus echt rodeo-bokken....dat staat lekker niet op het filmpje :P

jammer, jammer, jammer.
Toch wel alles goed met jou?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:16

Jaja, lichte spierpijn hier en daar.... :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 12:15

Jetta schreef:
Jaja, lichte spierpijn hier en daar.... :D

gelukkig, maar had het toch wel ff graag gezien hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 12:20

Ach het ging zo snel allemaal en Jet lag op de grond, ik moest een bokje of wat ontwijken van Storm en struikelde over mijn eigen benen waardoor ik ben gevallen.

Heb verder geen spierpijn en ben nog vrolijk ruim een uur naar buiten geweest met Blandokind.........

Jet, nu wel doorzetten met Storm en eigenlijk iedere dag (of zoveel mogelijk) er even op gaan zitten zodat het voor Storm de normaalste zaak van de wereld wordt dat er iemand op zijn rug zit. Nu niet teveel tijd er tussen laten. Het gaat goed zo............ :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 15:06

Ja, heb al een date met Dave.Hij heeft talent!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 08:28

guten morgen
14 graden en stralende zon.

Ga zo eerst met vriendin rijden en neem Aiko mee
Vandaag moet ik me dus ook weer met de nieuwe hobby bezig gaan houden, grasjes sproeien, want ik geloof niet dat het hier ooit nog gaat regenen, buiten die paar buitjes die de droogte hier echt niet oplossen.Jammer dat gras maar van die korte worteltjes heeft.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:47

guten morgen
14 graden en druilerig, maar jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het heeft wat geregent, vandaag dus vrij van grasjes sproeien.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:38

Hier is het beestenweer geweest vannacht. Harde klappen onweer. Ontzettende buien.......je kon zwemmen op de busbaan.
Nu dampig en donker, zwaar bewolkt.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 17:28

Ongezellig weer he, maar aniet, we zullen het jouw kant op sturen ;)
Wannadoo is vandaag weer voor een beurtje geweeat. Voetjea in de goede atand, tandjes weer haak vrij dan kunnen we zondag hopelijk weer knallen!!
Nu lekker prakkie aan het koken terwijl knappe fleur zit te spelen :) heb mn spijker rijbroekie een verfbad gegeven, hij is nu aan het spoelen, ben benieuwd!
Hoe is het met de dames??

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:25

hebbie zondag weer wedstrijd press, spannend en stuur de regen maar hoor, heel graag.

Nou net de boys weer grote poetsbeurt gegeven en Aiko gaat wel, maar Joepi, die laat opeens weer zoveel haren los dat achter zijn oren en in zijn liezen en oksels enorme kale plekken zijn ontstaan.Er zit nieuw haar, maar nog erg kort.Arme oude man haha, hij is trouwens wel zo vrolijk als ik weet niet wie.Morgen maar weer eens rijden met hem

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:01

Ja aniet, we gaan zondag weer een poging wagen :) heb de smaak te pakken en lekker veel in de planning staan aankomende periode. Fijne stok achter de deur om te blijven trainen.
Zijn nu sinds een week of twee het wijken echt aan het oefenen en dat gaat thuis al erg lekker! Ben benieuwd hoe hij het doet als hij gespannen is.

Leuk filmpje trouwens jet! Zag er ontspannen uit ondanks dat je net zand had gehapt :p spiertjesweer in orde?
Als het lekkere weer doorzet komen fleurtje en ik gauw weer eens langs. Even kijken of we het zo kunnen plannen dat marjo ook kan :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:28

Nou, ik was best bibberig hoor, maar ik kan goed acteren. :))

Vanavond weer goed geoefend, opstappen-stukje door de bak stappen_en eraf. En dat vijf keer achter elkaar. Ik ben er netjes op gebleven, braaf peerd.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 07:29

Succes pres leuk zo lekker douche en naar school. Goed bezig jet met stormpie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:07

guten morgen.
15 graden en bewolkt en droog natuurlijk, als het weer niet gaat regenen gaan we maar weer eind van de dag met de nieuwe hobby in de weer, grasje sproeien en de groentetuin sproeien, gisteren de hele middag met groente/kruidenzaadjes in de weer geweest.
Maar werpt echt zijn vruchten af.Nieuwe grasje begint er heel aardig uit te zien en gras van de boys kunnen ze nog lang niet op, op veel plekken nog bijna tot kniehoogte.
Moet wel zeggen dat ze eerst een paar uur de bak in gaan om te spelen en dan een kleine 3 uur het gras op, maar dan houd ik ook nog ff lekker gras.Ben blij dat ik geduld heb gehad om eerst het gras goed te laten groeien en het kalken en mesten heeft ook duidelijk veel goed gedaan.
Mijn oude wei waar nu niks aan gedaan is staat er zeer slecht bij, zo zie je maar dat onderhoud ook echt belangrijk is.

Denk dat ik ook wel een bietje de bibbers zou hebben oor Jet, maar probeer nu wel door te pakken, want als je het weer een stuk later gaat proberen heb je weer hetzelfde probleem en hulp daarbij is echt fijn.
succes ermee.

Kaar van harte gefeliciflapstaart en nog vele jaren,ook van Ruubje, hele fijne dag *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:23

ANIET, je hebt pb. Lees even!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:25

Jaja, ik zet door met Stormpie, hoor. Nu gaat het zo goed. Zondag zit ik er weer op en zaar moet er ook aan geloven binnenkort. We bouwen rustig op. Hij reageert heel goed en eigenlijk loopt ie ook al steady. Zondag kan de lijn al langer denk ik, zodat hij wat meer zelfstandig stapt met moeders op zijn rug....Ik ga er drie keer per week even op. Ik ben dan ook beretrots op mijn stippelpaard! /3

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:51

Lekkr jet als jullie doorzetten komen jullie erwel kaar gefeliciteerd

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 08:57

guten morgen
kleine 10 graden en voelt gewoon koud.
droog, maar wel bewolkt

Net met kleine Pippie naar de Da geweest, die heeft al 2 weken epileptische aanvallen en best wel veel.
Ze heeft nu 2 injekties en medicijnen gehad.Als het helpt dan is dat voor 2 maanden, maar als binnen 4 weken de aanvallen niet minder worden dan is het eigenlijk einde verhaal.
Zowel hij als ik willen niet dat er alleen maar gedoktert gaat worden aan dat kleine poekeltje.
Laten we hopen dat ze gaat reageren op deze behandeling.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 09:08

Wat zielig, Aniet. Arme Pippi.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 09:25

Jetta schreef:
Wat zielig, Aniet. Arme Pippi.

vooral erg vervelend tijdens een aanval, maar ze heeft geen pijn en buiten de aanvallen is ze eigenlijk een heel normale kat.
We hopen gewoon dat de behandeling aanslaat.

Minous is er ook weer eens even, fijn onder de teken, heb er al 10 uitgehaald en nu heeft ze druppeltjes in haar nek en dan mag ze straks weer lekker naar buiten, gekke poes.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 08:27

guten morgen
dik 7 graden, niet echt veel en frisjes.

PRESS ZET HEM OP.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 09:02

Presss succes vandaag