Hoe is het met jou?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Ik heb pta-week, net 2 pta's gehad, gingen opzich wel redelijk volgens mij.
Nu even wiskunde leren/maken/doorkijken en hopen dat ik het een beetje snap.. Wordt een hele klus waarschijnlijk..
xCarolaa schreef:haha dnkjullie.
vosje is vandaag op ijzers gezet, hoefsmid vond niet echt iets aan haar been dus dat zal gelukkig wel mee vallen
start iig zaterdag de sgw niet, wil het eerst rustig opbouwen voor t vertrouwen :d
opzich voel ik me neus vrij weinig xd, gelukkig. maar dik is ie zeker O.O
xCarolaa schreef:Poeh ik heb t druk.. Maar ik ben er iig weer even
Had vandaag derby in Lonneker, 5 balken maar ik viel bij hindernis 5 er bijna af dus we waren beide totaaaal uit concentratie.. We klapten door de hindernis heen ofzo.. Ging vreemd.
Daarna wouden we even oefenen voor de cross in Markelo, en ook dat ging heeeelll fout..
Vosje struikelde over n hindernis en toen gingen we samen. Ik viel recht op mn gezicht, cap is HELEMAAL kapot.. Vosje rolde daarna nog over me heen ofzo, ging heel snel en raar.
Toen ik op stond, direct want mn ouders stonden verderop, spoot t bloed uit mn neus en mond ;s en me cap zat zo raar op mn hoofd dat het bandje bijna mn luchtweg afsloot dus die heb ik eerst afgegooid.. Toen zijn we naar een stal in de buurt gegaan om me beetje op te frissen want alles zat eronder. Daarna even naar de spoedhulp in Deventer en daar zei de dokter direct dat mn neus was gebroken, mooi recht dus hoeft niks aan te gebeuren. Voor de rest is me neus HEEL dik, lippen ook ontzettend dik, linker helft van gezicht helemaal rood en onder de schamen :S. En nog een lichte hersenschudding..
Vosje is rechtsvoor beejte kreupel, maar dat trekt alweer bij.
Dus ik baal wel aardig flink ;o
DewiRox schreef:Ik heb pta-week, net 2 pta's gehad, gingen opzich wel redelijk volgens mij.
Nu even wiskunde leren/maken/doorkijken en hopen dat ik het een beetje snap.. Wordt een hele klus waarschijnlijk..