ik voel me poedersuiker, was al helemaal kapot vandaag heb net 3 uur geslapen terwijl de rest in de apresski hut zit. Heb ook net gehoord dat Gally verkocht word dus nu ben ik ze allebei kwijt. Hoor het ook echt van een ander en niet van Cynthia zelf en dat kan ik echt niet hebben. Eerst zeggen dat ze zooo blij met me is want nu kan ze dr paarden houden en dat ik ng jaaaaren mag blijven dan ineens Ferro op een stal zetten waarvan ze weet dat ik daar niet heen kan ennu Gally verkopen wtf...
wat *** voor je ella!! nouja, ze zou er wel een goede reden voor hebben, maar t is niet zo leuk om zoiets van iemand anders te horen idd.. misschien moet je haar even bellen ofzo?
Ik ga haar dus echt niet bellen hoor. Als ze haar paard verkoop is het toch logisch dat je dat even aan ie verzorgster meld? Bij Ferro had ze me netjes een pb gestuurd kan ze nu toch ook doen hoe moeilijk is dat nou? Ik zie wel wat er gebeurt en of ze het me nog gaat vertellen of niet. Ik ga lekker als ik thuis ben en het mooi weer is een flinke staprit buiten maken met Fay (als het mag van Lydia) en lekker nergens aan denken. Twijfel nu wel heel erg of ik mee moet gaan Ferro wegbrengen...
ze vertelt het je vast nog wel het is ook niet zo heel raar dat ze het nog niet verteld heeft als ze weet dat je op vakantie bent.. en is er al iemand die m wil kopen ofzo dan? of heeft ze net besloten dat ze m wil gaan verkopen?
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 24-02-11 20:34
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet ook niet of ze mee moet gaan, nu heeft ze al een btj afstand genomen...en als ze wel meegaat dan maakt ze het misschien alleen maar moeilijk voor zichzelf. Maar goed, ze moet natuurlijk zelf weten.
Mijn zus is gister getrouwt was een super mooie dag. Hebben ballonen de lucht in gelaten, en na de efteling geweest. Daar savonds gedineert met een musikaal buffet. Die hebben speciaal voor Mijn zus en haar man love me tender gezongen. Ook kregen we van de Efteling zelf 2 flessen champagne!
Zooo nu n half uurtje ongeveer thuis, vandaag hele dag met me instructrice meegelopen Was echt leuk
Nu lekker boven in me hangstoel McLeods kijken en morgen UITSLAPENNNNN!!! en 's avonds paardrijden heb ook echt nu al zin in zondag, dan weer naar Phante
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 24-02-11 21:49
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt