Heb een heerlijke dag gehad! Morgen nog zo'n dagje en dan gaat ze rond eind van de middag weer terug naar huis..... Hebben eerst lekker samen gekookt en na het eten zijn we naar de duinen gegaan. Hebben daar een flinke ronde gewandeld, een reebok gezien en een vos (dankzij de man van manege bakker die ons er op wees dat de vos lekker lag te zonnen). Daarna over het strand terug en nog langs de manege gegaan. Was zo rond half vijf. Aad en Yvonne aan mijn moeder voorgesteld, wat gedronken en daarna manege laten zien en natuurlijk mijn grote vriendje laten zien! Daarna ook nog naar de buitenstallen en daar vond gerko mijn moeder wel lief en mijn moeder vond hem ook leuk, haha! Gerko was aan het genieten van het kroelen en mijn moeder was niet bij hem weg te slaan!!!! Daarna zijn we naar mijn broer in Haarlem gereden en hebben we daar wat gedronken en net rond 20.45u waren we weer thuis!
Antoinette dus lekker gereden op Ronnie! Lijkt me een leuk paard....zou ik ook best een keertje op willen.... Wendy morgen feestdag!
Ja, het was echt een heerlijke dag. Gewoon lekker doen zoals het uitkomt en niet zozeer allemaal plannen en zo! Morgen moet mijn moeder nog naar pedicure hier (lang verhaal) en dan kijken we even wat we gaan doen. Misschien nog even de stad in. Mams wil namelijk 2 broeken van mij overnemen, maar dan hou ik maar 1 spijkerbroek over....haha! Maar is even afhankelijk van hoe het bij pedicure gaat....
Ehm nee, niet echt, gewoon het gezin gaat mee en daarna uit eten. En een vriendin van me heeft ook d'r uitreiking, die had wel haar vrienden mail gestuurd of we ook kwamen. Dus wie weet zijn er nog meer van vrienden groepje. Maar ik vind het niet zo 'aardig' om iedereen dan te vragen en daarna met het gezin uit eten te gaan. Mijn plan was om thuis nog een keer een borrel te houden, maar met overlijden van mijn opa ben ik er niet zo meer mee bezig geweest. Maar misschien wel leuk om dit nog te gaan plannen.
Nou is leuk toch? Je zal genoeg mensen tegenkomen tijdens de uitreiking. Ik snap dat je hoofd niet naar een borrel heeft gestaan maar wat in het vat zit verzuurd niet! Have fun!
Moeders heeft net gebeld en die is weer veilig thuis ja! Was heel gezellig!!!! Hebben vandaag geshopt. Heb een nieuwe spijkerbroek (en ben er 2 aan mijn moeder kwijt, haha!). Heb een nieuw badpak (had de vorige in Spanje achtergelaten voor mijn moeder) en die is (volgens mij) twee maten kleiner dan wat ik had ! Verder heeft mijn moeder twee sportshirts en een sportbroek uit mijn kast geplukt en heeft ze mij blij kunnen maken met een 3/4-spijkerbroek uit Spanje, sherry-azijn en olijfolie uit Spanje! Kortom, levendige ruilhandel dus ! Hebben twee zeer gezellige dagen gehad! Nu morgen weer aan het werk!
Klinkt goed vooral het badpak goed gedaan joh ! Is dat het hardlopen of ook gelijnd? (sorry als ik wat gemist heb). Ik heb lekker weekend, eerste werkdagen zijn rustig verlopen!
Danseresje
Geplaatst: 03-05-13 22:25
Fijn dat je eerste werkdagen rustig verlopen zijn! Enne, heb nu -10kg mede door bewust eten (wil het geen lijnen of diëten noemen) en meer bewegen (vooral hardlopen). En nu dus nog even door....
Goed hoor! Dat is nog eens gezond afvallen! Leuke dagen gehad zo te horen!
Wen, hoe was het vanavond?
Ik heb mijn auto helemaal schoongemaakt aan de binnenkant. Even geen strand, bos en duinresten meer Morgen de buitenkant ook maar eens doen! Echt zo'n klusje wat je steeds uitstelt.
Goed bezig Sas! Mijn auto moet misschien ook maar een van bos, duin, strand, manege en paard ontdaan worden, haha! Wendy heeft hopelijk een fijne middag en avond! Gefeliciteerd dierenarts Wendy!
Wil sowieso nog 8kg kwijt en als het evt goed gaat, daarna misschien nog 5.....
Mijn middag/avond was erg leuk. Eerst de officiële uitreiking, per persoon werden we naar voren geroepen om te tekenen. En er was boekje met stukjes samengesteld van familie en studiegenoten, daar werd uit voorgelezen, erg leuk. En natuurlijk heel erg blij dat ik mijn diploma in ontvangst mocht nemen. En daarna nog even receptie. Toen in de stad met het gezin nog lekker wezen eten bij een italiaan (La fontana), dat was ook erg lekker en gezellig. Dus ik heb het super naar mijn zin gehad gisteren. Nu heb ik eindelijk het papiertje in handen en ben ik dierenarts
Milou, wat goed van je al 10 kg kwijt! En lekker dat dat gaat met het hardlopen en bewust te eten! Altijd fijn als je dan kleinere kleding kan kopen Knap dat je nog verder gaat! En weer nieuwe spulletjes dus en weer wat kwijt aan je moeder. Sinds ik begin van jaar naar huis ben gekomen en veel bij de post ben gaan werken, ben ik een kilo of 4-5 kwijt geraakt, zonder er idd echt voor te lijnen, maar vooral door het bewegen.
En beide suc6 met de auto schoonmaken!
En morgen mooi weer lekker op mijn stalen ros naar stal, genieten van de bollenvelden en het mooie weer! En daarna lekker genieten van pony en de gezelligheid van Antoinette en Jock En maandag geven ze ook mooi weer op, beter dan afgelopen maandag gelukkig
Mazzel heeft zijn eten voor vandaag weer verdiend! Het was weer lekker rondje noordwijk, weer eens een stuk gezien waar ik eigenlijk nooit kwam. En Mazzel heeft zich weer keurig gedragen. Morgen maar weer proberen op het strand te komen.
Je hebt of had iig heerlijk weer voor een ritje! Hier enigszins verwacht komende nacht vrij! Heb vanochtend maar van de zon genoten op balkon. Was gewoon warm....maar van 8-13u liggen zonnen. Nu maar eens wat productiefs gaan doen....
Redelijk productief geweest. Naar het centrum gewandeld, quinoa gehaald bij de tuinen (als vervanging van rijst/pasta, wilde ik eens gaan proberen). Daarna naar de treinreiswinkel gewandeld (met diverse stops in enkele winkels) en daar mijn treintickets betaald en opgehaald....en er de boekingskosten af weten te krijgen. En daarna weer naar huis gewandelden in totaal zo'n 6km afgelegd.....