Maar ik mag jip niet meenemen

Maar weetje, hier de straat uit zijn al 2 pensionstallen

En manege Eldorado is ook zeeeer dichtbij....
Leuk liedje?
Say ahh,
Clap you hands,
Billonaire
en nu ga ik weer weg

Want ga zo rijden !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xSannee schreef:Hé Claire ik ga met je mee
Dan stelen we ze gewoon allebij

xSannee schreef:Haha ik woon naast de weilanden, daar kunnen ze staan
Dus ik wil Jip.
x]

xClairex schreef:ik ga maandag naar Zoetermeer xD

Ben toen ook nog op manege Eldorado wezen kijken met een ander meisje uit me klas toen, waren de enige die van paarden hielden XD En zijn nog naar vosseveld geweest, was wel apart om te zien. Kwam er ineens achter dat dat boek (Evelien en de paarden van Vosseveld) gewoon een soort samenvatting had gemaakt van allerlei dingen die daar door de jaren heen gebeurd waren.
xSannee schreef:http://94.100.116.140/1017300001-101735 ... _hQ4a.jpeg
^^ MUAHAHA CHECK MIJN HOOFD x] Omg omg omg
gehehe, ik lig hier dus op het bovenste stapelbed, en ik had hel óf heel erg warm, óf het was heel erg grappig

xSannee schreef:Gehehe nou mijn haar zit in een staart
Maar ik hang dus op de kop in een stapelbed, en mijn voorste plukken blijven nooit in een staart zitten.
Dus die hangen zowiezo naar beneden, en die vreemde krul, ik heb geen idee hoe dat komt

suikermeisje schreef:pff Eefje
dat is wel even wat.
Je hebt dan natuurlijk wel wat meer zeggenschap, maar je moet eigenlijk voor jezelf afwegen of je het wel waard vind. En kun je niet over het bedrag praten? en wat onderhandelen. Ik weet niet wat ze vraagt natuurlijk. En dat diekosten omhoog gaan is eigenlijk niet jouw probleem. Kan ze geen stal in de buurt zoeken die goedkoper is?
Voor jou is het natuurlijk ook vervelend als je niet meer naar toe kan. Maar als je er toch maar zo weinig op kan rijden, dan kun je tegen betaling vast ook wel ergens anders rijden, met geld kun je zoveel eigenlijk!
Ik heb verder eigenlijk geen advies, vind het een moeilijke situatie.

)