Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en dan lig je er al bijna naast. ik ging laatst met een paard springen en dan een heel rondje in verlichte zit er naar toe en ik dacht boven de sprong echt ooh ooh ik ga vliegen maar gelukkig bleef ik zitten
maar misschien gooit annemiek hem er wel uit met inspringen, ligt eraan hoe het gaat! ik hoop dat ik hem gewoon kan doen
!!thnx!
dus zou toch super zijn als het goed gaat op Ollie
, heel de dag achter joyce dr kont aanlopen
want vorige keer zat annemiek ook te zeuren dat paraat en macho het zoo goed deden maar dat volgende keer nie iedereen daar op moet gaan en dat alle paarden het maar moeten leren. en ddan vervolgens gooit ze zelf paarden eruit.. terwijl de gene die weten dat ze misschien niet een mkkelijk paard hebben er toch wel een beetje op voorbereid zijn dat ze geen wp hebbe.
En assistentie bieden
Moet je natuurlijk wel even mijn geweldige *ahum* proef zien
lovefi schreef:Ik zou het wel flauw vinden als het niet mocht joycewant vorige keer zat annemiek ook te zeuren dat paraat en macho het zoo goed deden maar dat volgende keer nie iedereen daar op moet gaan en dat alle paarden het maar moeten leren. en ddan vervolgens gooit ze zelf paarden eruit.. terwijl de gene die weten dat ze misschien niet een mkkelijk paard hebben er toch wel een beetje op voorbereid zijn dat ze geen wp hebbe.
dat is mijn doel WP of niet
ahhaha vond het wel verassend dat Paraat maar 1 keer was gekozen
DJoysDesignz schreef:lovefi schreef:Ik zou het wel flauw vinden als het niet mocht joycewant vorige keer zat annemiek ook te zeuren dat paraat en macho het zoo goed deden maar dat volgende keer nie iedereen daar op moet gaan en dat alle paarden het maar moeten leren. en ddan vervolgens gooit ze zelf paarden eruit.. terwijl de gene die weten dat ze misschien niet een mkkelijk paard hebben er toch wel een beetje op voorbereid zijn dat ze geen wp hebbe.
Ja idd... ik wil eigenlijk laten zien dat Ollever WEL een leuk paard isdat is mijn doel WP of niet
ahhaha vond het wel verassend dat Paraat maar 1 keer was gekozen
(Olaf en Chantalle)
Al moet je Paraat wel voor zichzelf beschermen