Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovefi schreef:Ik zou het wel flauw vinden als het niet mocht joycewant vorige keer zat annemiek ook te zeuren dat paraat en macho het zoo goed deden maar dat volgende keer nie iedereen daar op moet gaan en dat alle paarden het maar moeten leren. en ddan vervolgens gooit ze zelf paarden eruit.. terwijl de gene die weten dat ze misschien niet een mkkelijk paard hebben er toch wel een beetje op voorbereid zijn dat ze geen wp hebbe.
DJoysDesignz schreef:lovefi schreef:Ik zou het wel flauw vinden als het niet mocht joycewant vorige keer zat annemiek ook te zeuren dat paraat en macho het zoo goed deden maar dat volgende keer nie iedereen daar op moet gaan en dat alle paarden het maar moeten leren. en ddan vervolgens gooit ze zelf paarden eruit.. terwijl de gene die weten dat ze misschien niet een mkkelijk paard hebben er toch wel een beetje op voorbereid zijn dat ze geen wp hebbe.
Ja idd... ik wil eigenlijk laten zien dat Ollever WEL een leuk paard isdat is mijn doel WP of niet
ahhaha vond het wel verassend dat Paraat maar 1 keer was gekozen