Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Misschien nog iets nuttigs doen vandaag. In ieder geval van het zonnetje genieten, want als ik het goed begrepen heb is het morgen alweer over.
ByeBye
meelen schreef:LIQUITA schreef:Misschien nog iets nuttigs doen vandaag. In ieder geval van het zonnetje genieten, want als ik het goed begrepen heb is het morgen alweer over.
ByeBye
Vannacht is er veel bewolking en in het westen kans op buiige regen. Er staat weinig wind en het minimum ligt omstreeks 12 graden. Zondag overdag begint met regen en buien en vooral in het oosten kans op een klap onweer en windstoten. Lokaal kan er tussen 10 en 15 mm regen vallen. In de middag klaart het van het noordwesten uit geleidelijk op, het wordt meest droog. Het wordt gemiddeld een graad of 23; in het oosten iets warmer en aan zee wat koeler. De wind, uit west tot zuidwest, is matig, kracht 3 of 4.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:moeten we wat op vinden, vlgde x vragen of ze verse kokos of kokos melk erin hebben!!!!
Ik denk dat het gaat lukken met cocos ( MET K's natuurlijk) melk