Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:50

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste Allemaal

Het Rhino virus is weer toegeslagen!!
Voorzover bekend zijn er in op stal de blauwe gele vendel in pijnacker 2 paarden aan overleden! Let AUB goed op!
Denk ook voor de mensen die willen/gaan starten.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door bernadetl op 25-06-09 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

bernadetl

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:51

Oeps dacht dat hij niet geplaatst was, me comp deed vaag...
Nu heeft in ieder geval iedereen het gelezen ..

Heerlijk he die zon, was uit de wind 30,5 graden volgens me auto pfffff

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:08

fem sterkte met je been en hoe is het bij de dierenarts gegaan

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:09

Me konijn is ingeslapen |(
maar het is beter voor dr

Als ik zelf weer beetje op de scooter kan zal ik regelmatig gewoon even een bezoekje nemen op stal :P
Maar voorlopig kan die nog niet, moet echt op krukken lopen

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:59

Rhino? :o

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:07

Fammiie_x schreef:
Me konijn is ingeslapen |(
maar het is beter voor dr

Als ik zelf weer beetje op de scooter kan zal ik regelmatig gewoon even een bezoekje nemen op stal :P
Maar voorlopig kan die nog niet, moet echt op krukken lopen

balen hoor fem.
4 jaar geleden heb ik ook kuitbeen gebroken alleen duurde het 5 en een halve week voordat ze dat doorhadden met foto's in het ziekenhuis.Daarna dus ook gips.Uiteindelijk 6 weken maar dat kwam ook doordat ik dus ruim 5 weken doorgewerkt en gelopen had zonder gips.Ik weet dat het vervelend is en pijn deed,maar met gips was goed.Ik bond mijn krukken op mijn brommer en longeerde joer zelfs [los] en meste gewoon uit hihi.Ik ben echt erg he.Maar sterkte en rustig aan hoor.Vooral niet naar mij luisteren want eigenlijk mocht ik dat ook allemaal niet.pfffffffffffffff

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:56

Ik mag van me ma niet anders zou ik het over een week ook doen haha.. Ik zie her al voor me ik loop door de bak en lig gelijk al plat... Haha maar het is beter dat ik even rust heb omdat ik 11 juli wel gewoon naar hongarije wil

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 23:11

ja echt balen man van dat rhino .. en ook errug dichtbij nu ;( .. hopen dat het me gaat vallen ... :o

zijn 6 paarden alsnog snel verhuisd heh :( debielen!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 07:26

goeiemorgen iedereen :)

Leuk regien van les, lekker hoor dat je 5 weken vakantie heb, als ik nog wat voor je moet doen hoor ik het wel :)

Balen zeg fem van je been, wel bale zo vlak voor je vakantie zal je altijd zien :( En inderd niet naar me moeder luisteren hoor die is een beetje gek haha.
Sterkte met je konijn.

Ik ben niet van plan bij de blauw gele vendel langs te gaan, ook niet voor een wedstrijd hihi zie tank al lopen.

Veer nog gefeliciteerd met Pina is er nog een taartje voor mij en tank :)

Gister uitje naar giethoorn gehad beetje de hele dag in de zon gevaren een bbqt was wel relaxt.
Nu nog even werken was er al om half 7 ga lekker 3 uur weg. Was me kat vannochtend kwijt dus kon gelijk niet meer slapen. Arjan liep sochtends in het portiek en hoorde hem wel beetje raar, aan die kant komt hij ook normaal nooit hij mag alleen via de tuin naar buiten.
Ik zoeken hoor ik hem zielig mauwen als ik roep dus alle deuren afgeluisterd zit hij in de kelderbox van 4 buren verderop (studenten) :( Denk het is half 6 maar ze hebben echt pech dus had ze wakker gebeld, en me kat was heel blij :)
Bleek dat ze de deur van het portiek en de kelderbox tijd open hadden gehad, en hij weet dat dat ons portiek was :)
Was al blij dat hij niet aangereden was ofzo. Nou dat was mijn spannende ochtend dus heb weer een heel stuk bokt volgeschreven.

Ga nu maar gauw met mijn werk verder anders kan ik nog niet optijd weg :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 07:53

nog uitkijken anders ligt je duim eraf met paardrijden

Paard rukt doelman duim af
Uitgegeven: 23 juni 2009 17:57
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 17:57
DUISBURG - Een bizar ongeluk heeft de voetbalcarrière van Sven Beuckert in gevaar gebracht. De 35-jarige doelman van MSV Duisburg, dat uitkomt in de tweede Bundesliga, raakte ernstig geblesseerd aan een hand toen het paard dat hij aan de teugel meevoerde ergens van schrok en niet meer te controleren viel.

Het dier trok zo heftig aan het leidsel dat Beuckert daardoor een duim verloor.

De voor een keeper zo belangrijke vinger is tijdens een spoedoperatie wel weer aangezet, maar of alle functies terugkomen is nog maar de vraag. De onderarm is voorlopig drie weken in het gips gezet.

Mocht Beuckert weer de oude worden, dan moet hij dat wel laten zien bij een andere club. Duisburg had al besloten zijn contract, dat eind deze maand afloopt, niet te verlengen.

Beuckert zei in het dagblad Bild dat hij eerst niet eens in de gaten had wat er aan de hand was. ''Ik voelde slechts een korte, stekende pijn. Toen ik naar mijn hand keek, wilde ik niet geloven wat ik zag.''

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 08:23

Goedemorgen allemaal

Femke dat is idd balen zeg van je been, net vakantie natuurlijk, mooi weer en dan zit je in het gips ;(

Amanda, gelukkig dat je kat weer terug is

Waren het oudere paarden Bernadette die aan de Rhino zijn overleden?

Ik heb een superles gehad gisteren. Blando was heel erg braaf, alleen toen alle paardjes de bak weer uitgingen en hij alleen achterbleef werd het een beetje moeilijker voor mij hahaha. Heb tot twee keer toe het hek maar gebruikt als rem. Wilde alweer van Blando afstappen toen het wat moeilijker werd maar mocht niet van Esther ;) Uiteindelijk Blando er wel zelf doorheen gereden dankzij Esther hahaha. Ben nu apetrots op mezelf en op Blando natuurlijk. Weet niet wie er natter was hij of ik hahaha...... maar nu komt het leuke. Afgelopen dinsdag wilde ik weer eens gaan proberen of ik Blando een beetje kon afspuiten, stond natuurlijk zowat direct weer met zijn kont in kamer 12. Heb bix gehaald en toen..... ja hoor spuit over zijn rug, nek enz.......... Voel je je dan in de maling genomen door je paard :? Dus ik gisteren weer Blando nat gespoten met de slang, wel met bix omgekocht maar het ging weer goed.

Volgens mij is dit wel een ultieme grap van paard neemt eigenaar gewoon meer dan 2,5 jaar in de maling }:)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 08:27

Las net dat Michel Jackson gisteren is overleden............

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 08:36

haha kaar wat een stout paard he met afspuiten hihi, bij tank werkt omkopen ook heel goed :)

Arme wacko jacko
Ook Farraw Fawcett is overleden

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:02

Is de vrouw van 6 miljoen toch?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:05

ja ach michael vind wel sneu :o ...

ja is een ouder paard aan overleden kaar ...

fijn dat je les goed ging kaar :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:13

zij is van charleys angels van vroeger

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:37

goede morgen.
verrekte Blando hihi hij heeft gewoon honger.Daar doet hij dan alles voor he.Leuk dat je lessen zo leuk gaan.En vooral dat je dat toch zelf doet.Dan moet je later maar met Aman buiten oefenen ipv. met mij en Joepi.Tanki is ook braaf.

Aman wat zielig voor Vigo.Gelukkig is hij er weer.En ik ben helemaal niet gek,hooguit prettig gestoord.
Onze 2 kittens hebben gisteren de hele dag buiten gespeeld.Uiteindelijk lagen ze in de plantenbak verstopt te slapen.gelukkig kon ik ze wel weer binnen roepen.

Vanavond ga ik hooi halen,daar kan ik goedkoop aankomen van degene die hier les geeft en daar krijg ik ook 4 staanders van [moet ik alleen verven,maar kosten me dus niks] ,dan moet ik alleen nog balken kopen om te springen.
En eind middag komt er een vrouw met een trailler en een ponyhengst en daar ga ik dan een uurtje mee rijden,die weet de weg hier niet en woont vlak achter mij maar heeft paard in dorp verderop staan.Nou zal me benieuwen.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:21

_O- Al die jaren niet afgespoten, had hij gewoon honger :')

Krijgt hij wel te eten :)) }>

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:52

Ben jij nog geweest vandaag Naomi? Had je een sms gestuurd maar je hebt deze niet beantwoord? Dit omdat je woensdag ziek was?

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:44

Ik lees net ergens op bokt dat er ook al droes heerst in zuid holland. Het gaat wel lekker zo he!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:05

spettertjuh schreef:
Ben jij nog geweest vandaag Naomi? Had je een sms gestuurd maar je hebt deze niet beantwoord? Dit omdat je woensdag ziek was?

Was woensdag idd ziek. Vandaag nee, geen sms gelezen dit omdat mijn mobiel kuren had met het aan gaan.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 09:17

goede morgen.
Romana is vannacht om 2 uur weer met vrienden gekomen voor een lang weekeind.Die schijnt het steeds leuker te vinden

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 15:58

Kweet niet op het oudere paarden waren... geen idee! :S

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:00

hallo allemaal
zo anita je heb het er maar druk mee zo

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 08:49