Astor schreef:Ja dat hoor ik veel mensen zeggen. Dus gewoon een harde ziep op haar kont geven als ze niet goed springt?
Tijdens de afzet zeg maar, dus als ze nét afzet een flinke tik derbij als ik het goed heb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ja dat hoor ik veel mensen zeggen. Dus gewoon een harde ziep op haar kont geven als ze niet goed springt?
Annie_ schreef:--------------------->...........> zend ...>>> naar maaike>...>>
Biologie stimulatie...------>>>>>>>.
Astor schreef:Okee, no uik probeer wel wat anders hoor ik het graag van jullie met inrijden!
En Jane vind het poedersuiker voor jou dat je op Parade zit

Astor schreef:Okee dus moet haar goed aan het been maken met inrijden en veel overgangen rijden en als ze niet reageert tik op de hals of juist op de kont?
En hoe moet ik haar ondersteunen naar de sprong toe?
Houd ze juist van contact of teugels los gooien ja waar reageert ze het beste op?
Juist wel voor de spring in de verlichtje zit of juist niet etc?
Ja ik wil echt mijn best gaan doen haha!
Annie_ schreef:Ben de laatste tijd echt vet moe![]()
Begind al op school na de pauze,
het liefst ga ik om 7 uur in bed liggen maar moet natuurlijk Hw maken
Maar ga nu al dik 2 weken ongeveer hafl 10 naar bed
Zo als ik nu weer ga doen kan me ogen gewoon niet open houden
En dat is niet overdreven
Woow das wel vroeg idd!
Astor schreef:Ja vind het gewoon niet fijn om met haar te springen.
Want ik moet aan zoveel dingen denken en doen om haar over de hindernis te krijgen dat weet ik zeker.
Moet ik veel meer moeite doen en dan zal ik de rest echt vergeten ( denk aan parcours, houding etc )
maar goed ik zie wel hoe het loopt.... zal me niks verbazen als ik er naast lig
), op een gegeven moment kom je der ook wel in

Jane_ schreef:WAAATT IS DITT DANN
ZOO WIL IK ECHT NIET MEEDOEN..
IK STA MET DUN NU HOOG IN HET KLASSEMENT.. IK GA ECHT NIET MET PARADE OFZO..
IK GA GEWOON NIET DAN.. IK WIL HET AFMAKEN MET DUNJA..

Astor schreef:Okee, no uik probeer wel wat anders hoor ik het graag van jullie met inrijden!
Met jou camera?? Ik kan toch niet mee springen
DenK4ever schreef:Jane_ schreef:WAAATT IS DITT DANN
ZOO WIL IK ECHT NIET MEEDOEN..
IK STA MET DUN NU HOOG IN HET KLASSEMENT.. IK GA ECHT NIET MET PARADE OFZO..
IK GA GEWOON NIET DAN.. IK WIL HET AFMAKEN MET DUNJA..
Dawm!! is echt K.u.t dat je alles op Dunja hebt gedaan en dan nu op parade moet![]()
Loopt Dunja uberhaupt wel mee dan zondag?

Iriis_ schreef:Astor schreef:Okee, no uik probeer wel wat anders hoor ik het graag van jullie met inrijden!
Zal ik, als jij op je paard zit, foto's maken?Met jou camera?? Ik kan toch niet mee springen
Broccoli schreef:En als ik wel mee zou doen is het ook wel een beetje logisch dat ik Dun zit.

Broccoli schreef:Ik weet nog helemaal niet of ik ga springen, dus jane, als jij gewoon even frans belt, mag je op mijn plaats!!

.
.