Wat een leuke verrassing joh ! Lief van je paps en mams !
In de buurt bij wat restaurantjes, in de zomer dan heb je de braderie aan huis
p.s. doe is ff berichtje plaatsen dan maartje bij aniek en mijn topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....Ik werd vandaag gebeld door de fokker van de pups...De pup die marc en ik hebben uitgekozen (yaron), is ziek en wil niet meer eten
.....Hij heeft nu een achterstand van ruim een kilo, het gaat dus echt niet goed met hem, omdat dat wij heel veel met de hond van plan zijn (qua trainingen,keuringen, shows etc..) wil ze ons liever niet dit hondje geven (ivm dat het slecht voor de hond zou zijn, voor ons en ook voor de fokker) ze wil hem zoieso nog wat weken extra houden om hem wat sterker te krijgen...Ik snap dit helemaal maar we waren toch wel een beetje geschokt door dit ''nieuws''. We zijn natuurlijk al een paar keer bij dit nestje wezen kijken, naam uitgekozen, hondje uitgekozen. Wel waren we natuurlijk heel blij dat ze dit heel eerlijk gezegt heeft, ik had haar aan de telefoon, en was best sneu, want hoorde aan haar dat ze zo moeilijk vond om dit te zeggen....

gezellig bakje koffie komen doen! En dat biergooien.. tjah daar krijg je mij niet mee weg
Vind dat altijd tof, zijn vaak gave feestjes met leuke mensen!

Nu tot vlak voor de zomer geen tentamens meer!

Maargoed, wel even lekker uitrusten voor morgen want dat wordt een keiiiiidrukke dag en daarna wedstrijdweekend dus ook niet echt rustig ofzo. Maar wél leuk!
Niet even bij je moeder een stop maken om te eten ofzo?

Muts !
Die doet het ook weer! 

....heb er zo'n super veel zin in, de week lijkt wel een eeuwigheid te duren