(zoek de levenlozen

Nieuwe pagina

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:volgens mij in de grote rijbak buiten want het is ook een springstal met springtuin!!!!
Leoontjuh schreef:Zo ook een tijd geleden dat ik iets geschreven heb.
lieziej schreef:Leoontjuh schreef:Zo ook een tijd geleden dat ik iets geschreven heb.
En dan meteen zo'n nuttig bericht ook
Citaat:Hoog bezoek op NK CarrouselDeelnemers aan het NK Carrousel kunnen zich verheugen op hoog bezoek. Erica Terpstra, NOC*NSF voorzitter, reist op 25 mei af naar Maassluis om het kampioenschap en de prijsuitreiking bij te wonen. Elk jaar strijden carrouselgroepen vanuit heel Nederland tijdens het NK in de diverse poules. Op 4, 18, 25 mei en 1 juni worden op diverse locaties wedstrijden gereden, met zo’n 1300 combinaties verdeeld over ongeveer tachtig groepen. 25 Mei staat in het teken van de NK wedstrijd van de A- en B-poule pony’s, die plaatsvindt in Maassluis bij Manege Middenhof. Info: www.vcncarrousel.nl (MS)
lieziej schreef:nickyforever schreef:volgens mij in de grote rijbak buiten want het is ook een springstal met springtuin!!!!
Bak = zand hoop ik...
lieziej schreef:Lieve Carrousel mensen: weten jullie dit al?Citaat:Hoog bezoek op NK CarrouselDeelnemers aan het NK Carrousel kunnen zich verheugen op hoog bezoek. Erica Terpstra, NOC*NSF voorzitter, reist op 25 mei af naar Maassluis om het kampioenschap en de prijsuitreiking bij te wonen. Elk jaar strijden carrouselgroepen vanuit heel Nederland tijdens het NK in de diverse poules. Op 4, 18, 25 mei en 1 juni worden op diverse locaties wedstrijden gereden, met zo’n 1300 combinaties verdeeld over ongeveer tachtig groepen. 25 Mei staat in het teken van de NK wedstrijd van de A- en B-poule pony’s, die plaatsvindt in Maassluis bij Manege Middenhof. Info: http://www.vcncarrousel.nl (MS)
Ilsuuuh schreef:Iemand op zoek naar een konijn!!?
we hebben in de winkel nog een fet lief konijn van 10 weken..
maar niemand wil dr hebben omdat ze al vrij groot is..
in tegenstelling tot de rest van de humpies!!!