Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Madje, vergeet ook Marcella niet, die heeft ook geholpen
En bedankt voor de MAC
AnitaJoeri schreef:
En dat andere paard van je die KO die zogenaamd van Johnnie is die zag ik ook heeeeeeeeeeeeel stout aan een touwtje bij Johnnie doen .Dus ook die was gewoon stout .
madelon31 schreef:Maar ik ga naar bedje toe...tot morgen allemaal en sjonnie geef donna en heli een knuf van mij oke!
johnvt schreef:Morgenochtend vanaf half negen is de parkeerplaats niet bereikbaar voor auto`s.
Rondom de parkeerplaats worden er betonplaten neergelegd, dus laat je auto dan aan de weg staan in het gras .
spettertjuh schreef:Goedemorgen allemaal
Heeft iemand het nummer van Syl voor me want haar internet doet het niet en zij wist geloof ik nog iemand voor Blando. Gisteren zou ik mijn nummer aan haar geven maar ben het vergeten. Mijn nummer mag ook gegeven worden hoor..........
.. Ik moet vanmiddag weer naar school en morgen van 09:00u tot 10:00u. Gister les gehad op Moskai.. Ging best redelijk.. Ik moest hem voor het eerst zelf loswerken.. En ik weet nu wat paardrijden is
Het was zwaar, maar wel heel leuk en leerzaam.. Voor diegene die graag Champ buiten willen zetten met een paardje waar hij al bij heeft gestaan.. Heel graag! Werkse en Schoolse allemaal!
?)Binar schreef:Gatsie, wat is het toch een verschrikkelijk weer.. daar gaan al mijn plannen![]()
Kaar heb jij nog wat gehoord van Hellen? Je had toch nog een reactie van iemand die langs wilde komen, is dat niets meer geworden??
Ik heb ook altijd een hekel aan inwerkers, je kan gewoon niet je eigen gangetje gaan, en niet lekker doorwerken
Arme Fall, weer naar school

) dat het zulk weer nog even zal blijven

volgende keer maak ik foto 
lekker dekentje eronder(niet die ze al om heeft anders word ie ook nat
) anders lekt die rot deken weer door en word ze alsnog nat 
veeeel plezier ondanks de regen