Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pascha7 schreef:zie je wel dit wrdt me jaar ook nietzal het dan onze paarden hun jaar worden
we hopen het maar
Ik weet niet wat ik heb maar ik ben opeens zo positief over alles
Ik heb echt zo'n gevoel gekregen van, op de een of andere manier komt altijd alles wel weer op zijn pootjes terecht en er zijn altijd ergere dingen in het leven!
Zorg dat je rust neemt dat het kan genezen!
marjan 
AnneOmie schreef:Positief blijven denken ladiesIk weet niet wat ik heb maar ik ben opeens zo positief over alles
Ik heb echt zo'n gevoel gekregen van, op de een of andere manier komt altijd alles wel weer op zijn pootjes terecht en er zijn altijd ergere dingen in het leven!
Balen van je polsen Brenda, even rustig aan doen en denk dat de baas er wel begrip voor zal hebben Bren, en anders heeft hij pech gehadZorg dat je rust neemt dat het kan genezen!
kekaro schreef:nou dat gaat lekker....1 van mijn 2 ratten is dood !
(staan in de schuur en gisteravond kwam hij nog gewoon zijn broodje halen, ik ga ze net brokkies brengen en helaas....)
hij is 2 jaar en 3 maanden geworden.
eerst de poes nu de rat
)

doeggg brenda ! werkze
maar je doet er nu niets meer aan en krijgt hem er niet mee terug. Ik kan goed voorstellen dat je telkens het gevoel hebt dat hij terug komt, dat zal nog wel een tijd aanhouden. kekaro schreef:ik ga zo eens even bellen naar de rattery waar ze vandaan komen, misschien hebben ze nog een leukerd zitten, het is idd wel een mooie leeftijd vor een rat maar toch
de schuur is heel keurig opgeknapt hihihi geisoleerd en een verwarming aanwezig, speciaal voor mijn beestenbende waar niets meer van over is nu (2 konijnen en 3 ratten zijn er in een jaar tussenuitgegaan, allemaal op leeftijd gelukkig)

ShirleyA schreef:Ik ook!jee zeg na jaren je fiets gevonden? ben benieuwd of t nog een beetje knappe fiets is dan.
Maar verzekerd, dus ik kreeg weer een nieuwe. Die werd na 1 jaar ook gejat!
Maar ja, verzekerd enzo.... dus ik weer een nieuwe! Die heb ik nog steeds

) kekaro schreef:AnneOmie schreef:Positief blijven denken ladiesIk weet niet wat ik heb maar ik ben opeens zo positief over alles
Balen van je polsen Brenda, even rustig aan doen en denk dat de baas er wel begrip voor zal hebben Bren, en anders heeft hij pech gehadZorg dat je rust neemt dat het kan genezen!
ehm niet alles![]()
maar er zijn altijd ergere dingen daar ben ik het op zich wel mee eens,
hoewel het natuurlijk voor de persoon in kwestie op het betreffende moment
wel het ergste kan zijn wat hem/haar kan overkomen.
positief zijn is altijd goed toch![]()
goed idee, gaan we ook proberen!
Geloof mij, ik ben zelf door een hel gegaan na de zelfmoord van mijn broer (wat je waarschijnlijk niet weet)... Voor mij was dat een van de ergste dingen die ik in mijn leven mee heb gemaakt. Bij alles wat nu gebeurd flip ik in 1e instantie maar daarna ga ik nadenken en denk dat ik dat heb ik ook 'overleeft'. Ik ben uit die hel gekomen en er sterker uitgekomen! Wat niet wil zeggen dat ik al over mijn verdriet en gemis heen ben want in feite heb ik gewoon levenslang gekregen.
Ik bedoelde tegen Brenda om niet zo negatief te denken en meteen te zeggen dat het haar jaar niet wordt
Hup schop onder Brenda's kont en posisitief denken! Rust nemen en over 6 wkn gaat het zeker weten weer beter. Een verlies aan de dood van een dierbare (mens of dier) is iets anders en dat duurt gewoon even voor je dat voor jezelf een plekje kunt geven.
Lastig oordelen dus