Die eerste foto is gaaf Mo, hij kan behoorlijk goed springen
Ik heb me vandaag ook op Vincent z'n rug gewaagd Hij was in het begin een nogal stout, had hem ook nog van tevoren gelongeerd maar daar had ie niet zo veel mee geloof ik, maar daarna ging het gelukkig wel, we zijn zelfs over een kruisje gedraafd. En het kruisje stond daarna nog dus dat ging geloof ik wel aardig. Alleen 't wordt weer tijd dat ik op les ga als ik de foto's zo eens bekijk
Hey mo! Joepie!! Wat leuk dat het zo goed ging!! Was hij braaf op vreemd terrein? Of heeft hij nog wat van zijn stijger en bok kwaliteiten geshowd?
Hij mag de volgende keer wel wat gezelliger kijken voor op de foto.. hihi.. En hij weet soms echt nog niet wat hij nou met die lange benen van hem aan moet, heh? Ziet er wel uit, alsof hij er lekker de power in had..
CharlyBrown
Geplaatst: 13-04-10 10:12
Joehoe!! Joe-tje is vandaag 4 jaar geworden.. is het niet geweldig!! : )
ja hoor gaat goed. misschien ben ik zaterdag ff bij jullie op stal. (ff bij kalista kijken. staat sinds kort bij jullie en 1 van de meiden die d'r bij ons verzorgde wilde ff bij d'r kijken.)
CB, Ik sta op de reservelijst voor 2 mei Of ik kan starten, weet ik dus nog niet!
CharlyBrown
Geplaatst: 13-04-10 22:05
oww.. wat jammer dat het nog niet helemaal zeker is.. hopen dat je uiteindelijk nog kan starten (kunnen we ergens niet een beetje sabborteren )
Ik hoor het wel, of het nog door gaat
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst een kruisje gesprongen met Joe-tje. Het ging nog een beetje klungelig, maar hij deed het wel zonder twijfel... ook vanuit de galop... Echt wel knap dus!!
cool heh? nu kan ik daar een beetje mee gaan oefenen.. dat stomme gedressuur de hele tijd!
wilde vandaag idd eens met Roelof overleggen wanneer ik eens een springlesje zou kunnen doen.
ga jij trouwens dit seizoen nog zo'n puppy curcus in Moordrecht doen? ik zag hier op bokt gister wat foto's langskomen van zo'n puppy curcus en dat zag er erg laagdrempelig uit. het was meer om je paard te laten wennen aan water, op -en af stapjes een klein boomstronkje.. Dat zou Joe over een paar maanden misschien ook wel kunnen.. dacht ik zo... Ook maar eens vragen wat Roelof zijn visie is..