Timorstraat, Groningen. Vriendje woonde al lang in Groningen en ik in Leeuwarden dan, maar Leeuw-Grun is best te doen met de trein. Ik zit er nu toch al ongeveer de hele tijd 
Net de ondervloer in de woonkamer bijna afgelegd (we hadden geen vloerdelen meer over) en begonnen met lamineren en twee lampen opgehangen, met spaarlampen erin, jawel, heel milieubewust 
Ook zijn we daarvoor nog even naar de IKEA geweest om laminaat te halen. Bleek dat het in Delft 3 euro per meter goedkoper was wat betekent dat we hier in Grun 90 euro extra zouden betalen in totaal. Dus dat is poedersuiker 
Maar nu komen de ouders van Jeroen vrijdag hierheen en die nemen dan laminaat mee, het goedkopere. Scheelt toch heel wat. Ik "mag" pas woensdag leuke dingetjes en meubeltjes enzo shoppen bij de IKEA (vandaag was laminaat-haal-dag) maar ik heb toch mooi alvast een Ludde, zo'n schattig schapenvachtje mee kunnen sneaken 
Rosa durft wel zonder mij hoor
alleen zien we elkaar niet zo vaak dus het zou idd wel tof zijn als ik dan ook mee ging. Vind ik zelf ook natuurlijk hoor!