hihi nou joyce wachten tot ik de B uit ben hoeft niet hoor hihi khad nog een vraagje aan jou zou je mss een keer paar foto's willen maken van mijn les? iedereen zegt wel dat ik zo vooruit ga maar ik kan t zelf niet zien
Net les gehad, kreeg Lara er net niet helemaal doorheen met het rijden. Dus even de slof eromheen gehangen, en ze liep echt super. Kon ik het net het kleine beetje extra krijgen waardoor ze helemaal los werd, verder hing ie lekker losjes.
morgen moet ik werken, als ik kan laat ik et wel ff weten
is prima ik vind het allang leuk als je t een keer wil doen hiih kan ik zelf ook eens zien hoe die loopt en kijken of ik al wat beter zit als de vorige foto's die gemaakt zijn
oww ik heb net mijn vijfde rangs kaarten voor de toppers omgeruild voor skyboxkaarten hahaha en hoef niks bij te betalen!! dus ik zit morgen avond super goed hahah
zooow dat heb je goed voor elkaar nik! nou patries zat er nog maar net op of ze begon al... ze ging echt enorm hoog voor haar doen(teminste zo leek het vanaf de grond)ze heeft hem echt hard maar goed aan gepakt. na 10 minuten liep ze normaal en lekker voorwaarts en aan de teugel. toen heb ik er nog ff 10 minuten op gezeten. ze was echt drijfffnat... daarna lekker slobber gegeven. morgen heb ik les, dan helpt jet me ff om haar er doorheen te 'slaan'. ik moet gewoon leren om, als ze stijgert, nóg een tik te geven. want dat durfde ik niet...
owww mijn les ging zooooooooooooo goed :D en ik heb me startkaart !!!!!!!!!!!!!! en sta 1e reserve voor volgende week zondag dus nik pas maar op ik ga je paard drogeren dan ik kan ik starten whaha
Wel goed dat Chels nu goed aangepakt is. Proberen te leren dat je het zelf ook gaat durfen, komt het helemaal goed
De 10e doen er trouwens vet veel mee in de B. Zal er vast wel 1 tussen zitten die uitvalt haha
K'heb net ook zo lekker gereden, ze liep echt super. Was wel even goed dat ik haar gister er goed doorheen heb gereden in de les met de ontspanning, heeft erg goed geholpen.
gelukkig fransis dat het uiteindelijk wel goed ging! hopen dat het morgen ook zo goed gaat!
whahah ann nou dan moet ik nepal maar ontvoeren! hihii! ik hoop echt dat je mee kan rijden!! je hoeft hem trouwens niet te drogeren hij loopt toch niet helemaal top hahha hij heeft weer het bok virus
lekker dat je lara er nu lekker doorheen krijgt ik denk dat orlando het bokvirus van chels heeft overgenomen (of andersom) ik moet de 10e achter de bar staan, dus ik ga jullie allemaal aanmoedigen!!
ik moet ook achter de bar.. kan jij miss s middags? zoja wil je dan met mij ruilen dan ga ik s ochtends ik zal het er ook nog even met marjolein over hebben.