Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

DenK4ever schreef:Ik ben helemaal nooit geworden wat ik wou...
Wou altijd bij de luchtmacht namelijk, maar daar ben ik lichamelijk voor afgekeurd
Nu doe ik van alles en nog wat bij een staal bedrijf, en dat is ook leuk
Kinderpsychologie lijkt me vet, want ik heb zelf ook aardig wat problemen (ervaring zegmaar
).
Kirsten_D schreef:Aahw ik ben effies eten en we zijn 3 pagina's verder..
Nee iris ik heb mijn bodyprotector meegenomen..(als het goed is..Ja wel, want ik heb hem niet over de rand heen gehangen) Was die niet van Elja?
Als we het toch over beroepen hebben, wat wil iedereen worden hieroh??
Niet myne dus. ^^ 
Welke zal k meenemen?
Ooja hebben de paarde nu weer de normale dekjes?

Dan neem ik een bonte mee. En jy?

) Astor schreef:
Kennen jullie Mighty? van lies beuker? Die heeft dan dezelfde vader als Nicky
Want die foto stata bij nakomelingen
JIj moet ook foto van Nicky in sturen voor die page met foto's van de nakomelingen.

eet lekker
Dan kan iemand anders die miss op doen
Dan hebben we de dekjes club 
XxXFlowerXxX schreef:Astor schreef:
JIj moet ook foto van Nicky in sturen voor die page met foto's van de nakomelingen.
heey viel me wat op haha volgens mij is nicky het veulen met dat blesje te minst daar lijkt ze kwa neus aftekening op
(Vind ik dan
) 
En anders dan rij is zonder dekje toch.
XxXFlowerXxX schreef:Astor schreef:
heey viel me wat op haha volgens mij is nicky het veulen met dat blesje te minst daar lijkt ze kwa neus aftekening op

kunnen we vergelijke op de manege
(Vind ik dan
)
kwa uiterlijk
haha maar ik weet het ook niet zeker maar als ik daar tussen keek vond ik die best wel lijken met der aftekening enzo :p
hahah heb net nog een keer gekenen van de aftekening van nicky maar het klopt niet
maar het was wel leuk geweest anders was er een foto van nicky als veulen. Had mooi gestaan in het knollegezeur :p