xManon_ schreef:Haha ik alleen maar rood.
Had je wat gedaan dan Laura, of gewoon in de tuin gezond?
Ik moet een boek lezen voor nederlands dus dat heb ik in de tuin gedaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xManon_ schreef:Haha ik alleen maar rood.
Had je wat gedaan dan Laura, of gewoon in de tuin gezond?
ik heb ook nog een kort filmpje die ik had gemaakt toen ik op Ban aan het stappen was op de bult, zie je Iris op Goofy voor me rijden.
. Wel grappig spul vond ik, ik neem het van de zomer gewoon weer mee
haha!
ik wil nu alweer terug! Mooi dat Misty zo braaf was. En lekker voor haar dat ze daar nog staat.
Ben jaloers dat je vrijdag wéér gaat haha.
.
vanaf woensdag werd het mooi weer, daarvoor best veel regen (vond Bandit echt niet leuk die haaat nat worden
).xManon_ schreef:Wat leuk! Dus je slaapt gewoon op LC?

xoxsannexox schreef:Ik ben vandaag terug gekomen snik! Mis het nu alweer! Mis staat er nog! Ik ga er vrijdag weer heen. Vind ik HELEMAAL niet erg! Haha..
Ik moet nog 67 dagen wachten

Mag waarschijnlijk niet van m'n ouders. M'n moeder vroeg wel: "Ga je Bandit in de zomer ook meenemen?"
" (ik heb hem vorige week ook meegenomen met de paardentaxi)
Ik wil graag op vakantie, maar dan mag ik niet naar LC... maar ik vind het ook niet leuk om 1 week naar LC te gaan en dan voor de rest thuis te zitten (klinkt heel verwend ik weet het
). Vandaag ga ik het er wel weer over hebben want ik moet snel zijn met inschrijven voor 27 juli. 
), want de paarden gingen vandaag voor het eerst de wei op om 12 uur tot vanmiddag 3 uur, en ik vond het wel lekker voor Bandit als hij daarvoor al gereden was zodat hij op de wei kan blijven staan (ik zou hem anders denk ik toch niet mee krijgen want meneer weigert dan de wei uit te komen
).
. Ik wou dat ik m'n camera bij me had, hij voelde zich even een arabier
. Hij ging helemaal met z'n staart omhoog en die hals erop helemaal showen middendraf... vrouw die mij lesgeeft zei al van: "Nou als hij nou ook zo onder het zadel ging lopen, je weet nu wat erin zit
"

. (Volgens mij slaap je dan niet in hetzelfde gebouw...of wel? Ik denk eerder dat 15 + dan in het gebouw boven stal 2 slapen
)
! Dus ik ga lekker 2 weken op ponykamp! (Wel met een week ertussen
)