Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lauraaa_

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:39

xManon_ schreef:
Haha ik alleen maar rood.
Had je wat gedaan dan Laura, of gewoon in de tuin gezond?

Ik moet een boek lezen voor nederlands dus dat heb ik in de tuin gedaan Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:46

Bedankt allemaal Lachen ik heb ook nog een kort filmpje die ik had gemaakt toen ik op Ban aan het stappen was op de bult, zie je Iris op Goofy voor me rijden. Tong uitsteken

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:03

Dat regenboogspul is merinowol ofzoiets, daarvan kan je inderdaad vilt maken dmv zeep en warm water ofzo Tong uitsteken. Wel grappig spul vond ik, ik neem het van de zomer gewoon weer mee Knipoog haha!

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 16:24

Ik ben vandaag terug gekomen snik! Mis het nu alweer! Mis staat er nog! Ik ga er vrijdag weer heen. Vind ik HELEMAAL niet erg! Haha..
Ik was afgelopen weekend meegegaan met een trektocht en dat was echt super gaaf! Moet je echt eens doen! Mis was ook de hele week een brave pony. Ze is nu een echte LC pony. Ik heb van het weekend ook nog op ringo en catweazel gereden! Die zijn echt super leuk! Vooral Cat! (L)

krisjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 16:30

wat leuk dat misty zo braaf is buiten! echt lekker!! enn hadden jullie ook nog een beetje mooi weer?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 16:31

Hoe verloopt zijn trektocht precies Sanne?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 16:36

Jammer dat de tijd op LC altijd zo snel gaat he Verdrietig ik wil nu alweer terug! Mooi dat Misty zo braaf was. En lekker voor haar dat ze daar nog staat. Lachen Ben jaloers dat je vrijdag wéér gaat haha.
Ik zag Catweazel vrijdag ofzo ook nog in de bak met Eva erop en die kan ook nog best leuk lopen! Kleine pony's Lovers.

Het echte mooie weer begon pas toen ik weg was van ponykamp Scheve mond vanaf woensdag werd het mooi weer, daarvoor best veel regen (vond Bandit echt niet leuk die haaat nat worden Nagelbijten / Gniffelen).

Trektocht wil ik ook eens doen lijkt me echt leuk. Ik zag Truus volgens mij ook mee gaan.

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:00

Ja we hadden echt prachtig weer met de trektocht! Ja klopt Truus ging mee! Ik kon heel vlak achter haar en ze deed niks!

Het verloop:

Vrijdags kom je aan en maak je een kennismakingsrit en dan eten en gewoon slapen enzo in een huisje. Dan ga je zaterdags ongeveer half 10 weg. En dan ben je ongeveer 5 uur weer terug op LC. De paarden blijven dan ergens in een wei staan. Volgende dag weer hetzelfde! Af en toe ook even pauze zodat de paarden kunnen rusten, maar het is echt super!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:19

Wat leuk! Dus je slaapt gewoon op LC?

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:32

xManon_ schreef:
Wat leuk! Dus je slaapt gewoon op LC?

Ja, dat klopt! Pling

AbaigealJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 08:10

Klinkt leuk zeg ! Lachen
Stoer dat je vrijdag weer gaat Sanne ! Haha!

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:18

xoxsannexox schreef:
Ik ben vandaag terug gekomen snik! Mis het nu alweer! Mis staat er nog! Ik ga er vrijdag weer heen. Vind ik HELEMAAL niet erg! Haha..

Ohhhhh..Jaloers, dat je vrijdag weer mag!! Clown Ik moet nog 67 dagen wachten Hamer

AbaigealJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 07:57

Sanne weer heel veel plezier op LC ! Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 09:22

Heerlijk om met dit wer op LC te zitten, hoop dat het van de zomer ook zo mooi is! Lachen

Is er trouwens iemand die 27 juli vanuit Zuid-Holland met de trailer naar LC gaat? Misschien kunnen we dan wat regelen, want onze trailerauto is zojuist verkocht Clown

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:17

Ik zou willen dat ik Bandit weer mee mocht nemen. Nagelbijten / Gniffelen Mag waarschijnlijk niet van m'n ouders. M'n moeder vroeg wel: "Ga je Bandit in de zomer ook meenemen?"
Ik zeg: "Nou waarschijnlijk mag het niet van jullie omdat het te duur is Rolleyes" (ik heb hem vorige week ook meegenomen met de paardentaxi)
M'n moeder: "O" (weer zo'n vaag antwoord natuurlijk...)
Ik ging er maar niet over verder, want de vakantieplanning bespreken is al een gevoelig onderwerp bij ons. Clown Ik wil graag op vakantie, maar dan mag ik niet naar LC... maar ik vind het ook niet leuk om 1 week naar LC te gaan en dan voor de rest thuis te zitten (klinkt heel verwend ik weet het Bloos). Vandaag ga ik het er wel weer over hebben want ik moet snel zijn met inschrijven voor 27 juli.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:38

Ilse ga je allrounden of leiding? Lachen
Lijkt me super met dit weer lekker op LC rijden.

Ik was vandaag al om half 10 op stal (kwam m'n bed echt niet uit maar ik moest Clown), want de paarden gingen vandaag voor het eerst de wei op om 12 uur tot vanmiddag 3 uur, en ik vond het wel lekker voor Bandit als hij daarvoor al gereden was zodat hij op de wei kan blijven staan (ik zou hem anders denk ik toch niet mee krijgen want meneer weigert dan de wei uit te komen Koe).

Maarja na het rijden ff afgespoten en gestapt met hem, en ff op stal gezet totdat ze de wei in mochten. Al die paarden voelden gewoon dat er wat was; hinniken, draaien en alles, echt grappig. En toen mocht Bandit naar de wei, nouuu die ging uit z'n dak *LOL*. Ik wou dat ik m'n camera bij me had, hij voelde zich even een arabier Koe. Hij ging helemaal met z'n staart omhoog en die hals erop helemaal showen middendraf... vrouw die mij lesgeeft zei al van: "Nou als hij nou ook zo onder het zadel ging lopen, je weet nu wat erin zit Tong uitsteken"
Vind het altijd echt leuk om te zien als ze voor het eerst de wei weer in gaan. Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:21

Haha heerlijk is dat he! Vind het ook jammer dat wij geen weiland hebben

Aan de paardentaxi had ik ook al gedacht, maar ik geloof dat dat me ruim 400 euro ging kosten Nagelbijten / Gniffelen
Dus als iemand anders uit deze omgeving gaat..

Ik ga 3 weken leiding geven, heb er onwijs zin in!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:31

Ilse hoe zit dan met die week met 15+ dan, is dat 1 groepje leiding die alles doet? Of voor t gewone kamp en voor de 15+ aparte leiding?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:41

Sja das een goede vraag!
Ik meen dat de 15+ers hun eigen leiding hebben, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen hoor, heb nog nooit 15+ gedaan.
Weet wel dat jullie (als je tenminste naar 15+ gaat) ook naar de discotheek gaan *LOL*

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:44

Maar je hebt inderdaad best kans dat ik het 15+ kamp ga doen hoor, in die week ben ik iig leiding Lachen

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:26

Okee, nouja dan zie ik je sowieso die week, of je nou mij leiding geeft of niet. Lachen
We zullen het zien!

Ik heb hem nog niet opgestuurd trouwens, mijn ouders moeten even het verzekeringsgedeelte invullen..

AbaigealJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 15:37

Volgens mij heeft 15+ vaak eigen leiding toch?
Zou wel stoer zijn als je weer met Bandit naar LC kon Tania Haha!
Ik ga werken.
Doei!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 19:30

Volgens mij heeft 15+ inderdaad eigen leiding, anders zou het wel een beetje lastig worden als ze op de ponykampkinderen EN 15+ -ers moeten letten Tong uitsteken. (Volgens mij slaap je dan niet in hetzelfde gebouw...of wel? Ik denk eerder dat 15 + dan in het gebouw boven stal 2 slapen Lachen )
Ik heb me alweer ingeschreven voor 27 juli Tong uitsteken! Dus ik ga lekker 2 weken op ponykamp! (Wel met een week ertussen Knipoog )

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 19:55

27 juli wordt mijn 2e keus voor ponykamp. Tong uitsteken
Maar ik denk dat het wel gewoon t 15+ wordt, als die bijna vol zou zijn zou dat er ook wel bijgestaan hebben.

Blijf je een dagje langer dan Esther? Schijnheilig

AbaigealJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 22:20

Ik moet nog even kijken welke week ik ga, ook even plannen met de andere vakanties Knipoog
Ja toen ik op kamp was en er was 15+ sliepen ze gewoon boven de stallen.

Ik heb ook wel zin om Jou en Renee weer een keer te zien, Esther Haha!