manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:57

nee is t ook niet, alleen is t een beetje jammer dat ik niet zoveel geld heb....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:58

Maar als je t omrekent is het toch 7700 gulden, best veel als je bedenkt dat ik voor sharon 2300 gulden heb betaald!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:03

zo die was ook niet goedkoop....toen zeg maar, toen we nog guldens hadden... ehm bar, hoe groot is sjaar?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:24

Mwoah vind het wel meevallen eigenlijk...

Sharon is 1.38, n inieminie hafje dus...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:25

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 22:18

Zo hebben jullie even haast ofzo Nagelbijten / Gniffelen
even snel voor t slapen gaan: Inderdaad Bianz, wanneer daten we? Tong uitsteken Roep maar een leuke tijd, kijk ik of ik dan ook een gaatje in mn planning heb Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 22:53

Ik wil graag naar de outlet Haha!! Het liefst op zaterdag ochtend...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 08:01

ja dan kan ik natuurlijk niet he Bar.....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 09:01

o ik wil ook wel mee, maar eerst sochtends een strandritje met kims!

He Mariekje, die haflinger van 1.35 is net als Lady, die was ook 1.35.
Dus niet heel hoog.

Ik krijg die foto's van die haf niet op mijnalbum dus print ze wel uit voor je.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 11:04

Hoi! Ik ben dus ook nog van de partij morgen en dat wordt natuurlijk 's middags, hadden we vorige week ook al afgesproken ivm manege. Kun je dan echt niet Bar? Als iedereen gewoon kan: waar spreken we af?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 13:40

Het probleem is dat s ochtends lessen zijn op de manege, dus dan kan ik niet rijden. En s middags is de bak vrij...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:49

maar we hadden toch al afgesproken dat we smiddags zouden gaan toen we bij Thirz waren, omdat ik eerst naar Paardoes moet?

wat vinden jullie hiervan?
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/119205791-4-jarige-merrie.html

@Nel, die haf is zeker leuk, maarre,hij is zo vreselijk wit en zoals ik al zei, heb iets tegen witte paarden.....maar zal er nog ns over nadenken. Wat willen ze ervoor hebben, en zitten er toebehoren bij of niet?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:17

Nel ik heb even op die site gekeken, staan erg leuke paarden op, maar zijn die allemaal te koop of te lease of niet, kom er namelijk niet helemaal uit......

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:35

Hoe laat willen jullie dan gaan s middags?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:37

ehm........ik wil nog ff rustig eten op de manege, dus als ik daar rond n uur of half 2 (kan ik anne nog heeeel ff gezelschap houden) weg ga, ben ik rond 2 uur in Middelburg, ga ik gelijk door richting Bianz, en dus tegen half 3 bij de Kroo......Ik noem maar iets hoor, heb nog niks met Bianz afgesproken, maar geloof dat het voor haar niks uitmaakt? Of wel? En Kims? ga jij nog mee?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:40

Ik wil wel mee, ga even kijken of ik t red allemaal!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:44

hey,

Ik denk niet dat ik mee kan! Het is zulk mooi weer dat ik 's middags verder ga met mn tuin! De afsluitbandjes liggen er nog niet, en straks kan ik mn terras weer opnieuw gaan leggen. Ik denk dus dat ik aan mn tuintje ga werken Verdrietig
Had wel graag mee gewild, want heb nog sokken nodig! Die van hyporama bleken maat 43-46 te wezen in een verpakking van maat 38-42 Scheve mond
Sorry meiden!

Ik zal morgen foto's maken van mn tuintje Lachen hopelijk ben ik dan een stuk verder!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:46

flink heet wassen............En anders wil ik wel sokken meenemen, moet je zeggen welke kleur je wil....? Als je ff geld overmaakt Bloos Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 18:57

Jaaaa, gezellie mij nog gezelschap houden! Ja
Wordt het morgen mooi weer? Haha! jeuj! écht mooi weer? Zonnetje en met een wat dikkere trui uit de wind en een boekje lekkr van het weer geniet weer? Schijnheilig
hihi, en morgen ook Idols hè! Ben benieuwd! (ze gaat wel toch?)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 19:38

He mariekje, denieuweark is een manege waar ik stage gelopen heb, als je daar een paard van wil kopen dan kan dat gewoon, de paarden lopen gewoon mee in de lessen, maar als er een verkocht wordt kopen ze gewoon een nieuwe.
Ik weet dus niet hoeveel ze er voor zouden vragen en of er spullen bij zitten.
Dat paardje op marktplaats vindt ik wel een leukje hoor!

Morgen ga ik misschien ook naar de kroo, heb niks nodig, maar wil de nieuwe binnenbak wel eens bekijken, want ik hoorde van Lenie dat daar de outlet wordt gehouden.
Dus als ik ga, dan kom ik zelf met wilco en Daniël.

Ik heb net zelf les gehad, t was zwaar, heb spierpijn in mn bovenarmen, maar volgens Carolien was dat de bedoeling.
Voice liep op het laatst helemaal super, vooral nadat Carolien ook Voice even heeft aangepakt.
Morgen lekker op buitenrit even lekker de dressuur vergeten...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 19:51

Fijn dat het zo lekker met voice ging...heb ook wel weer eens zin in een buitenrit...nog ff wachten en we gaan naar loon op zand.....pffff bij Paardoes kan je ook op buitenrit, moet je alleen wel 3!!!! vrijwilligerslessen voor inleveren, beetje overdreven he?

De nieuwe ark is een beetje hetzelfde als bij de ponyhof dus, als ze er maar geen 5000 euro voor willen hebben hahaha....

vond die van marktplaats erg leuk, maar ook wel hoog, al denk ik persoonlijk dat ze de 1,60 niet haalt, staat bij die stal ook een ruin, ook op marktplaats, die ook 1,60 is, maar die oogt veel groter, lastig!

Nou Anne, als jij n boekje gaat lezen kan ik net zo goed eerder weg gaan....... Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 20:10

haha, boekje thuis lezen mariek Tong uitsteken tijdens de les moet ik opletten, kan ik misschien nog wat van leren hè Knipoog
haha en 1,60 is niet zo hoog toch. Tsja.. heb afgelopen zondag een heeerlijke buitenrit gehad *droomt weer weg* en dan binnenkort LoZ idd Haha! ben benieuwd! Tot die tijd zal t wel minder worden.. Karin is nu weg op Scheldestad en geen idee hoe die nieuwe instructrice luistert als ik zeg dat ik best naar buiten mag met mn zusje en mn pa.. Vorige keer was t ook: nee jullie mogen niet ruilen, want ik weet niet of dat mag.. Snap ik wel, ze valt in, maartoch.. wel balen.. Nouja, zondag zowiezo binnen rijden, eens zien hoe ze t nu doet. *zucht* wil nu Karin al terug Scheve mond

Oeh, nu al spierpijn Nel? Tong uitsteken dat belooft wat voor morgen dan. Bij mij is de spierpijn de dag erna altijd nog meer! Wel super dat Voice zo lekkr liep!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:33

Ja maar morgen rij ik met een losse teugel naar het strand, dus heb mn sprierpijn armen bijna niet nodig!
Haha beter dan in mn benen denk ik .....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 11:08

Haai! Was gisteren na mn werk op baby-visite en pas rond 1 uur terug uit Hulst, dus geen bokt gezien Knipoog Sms je nu ff Mariek, dat 14 uur prima is hoor! Zie je wel verschijnen. Ga ik nu snel boodschappen doen enz, ben ik weer netjes op tijd terug.
Whaha spierpijn Nel? Voel je meteen wat ik voelde donderdag; ik had echt enorme spierpijn in mn rug!! Je hebt me dus goed aan het werk gezet met die overgangen draf-galop Lachen Wel tof; had echt weer het gevoel dat ik weer eens wat gedaan had!
Ik vind die pony van marktplaats ook erg leuk Marieke! En 1.60 m gaat prima: hij lijkt erg ielig, dus dat scheelt ook al in maat.
Nou, wie er ook zijn vanmiddag (Bar?): tot dan!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 11:40

Ik ga niet mee, sorry! De binnenbak is pads om half 2 vrij, dan ga ik rijden en na het rijden moet ik dr nog wassen....
Veel plezier!