Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 00:13

Ik heb Owen gezien en hij is inderdaad lekker kaal. Ga je morgen ook met uitrijdeken rijden nu hij nog erg kort in zijn vacht staat? Ik neem mijn uitrijdeken zeker mee, als ik het redelijk koud vind, gaat die lekker op Anous, hebben jij en Gaby de proeven 11 en 12 nog door genomen vandaag? Ik wilde het ook doen maar door het ongeluk met mijn zoon liep de dag enigszins anders dus werd het uiteindelijk losgooien voor Thom.

Hopelijk gaat alles inderdaad goed, ik neem wel wat te eten en te drinken mee in mijn rugzak

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 00:44

Hee Lin, hopelijk niets ernstigs met je zoon?????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 09:21

Serada schreef:
Ik heb Owen gezien en hij is inderdaad lekker kaal. Ga je morgen ook met uitrijdeken rijden nu hij nog erg kort in zijn vacht staat? Ik neem mijn uitrijdeken zeker mee, als ik het redelijk koud vind, gaat die lekker op Anous, hebben jij en Gaby de proeven 11 en 12 nog door genomen vandaag? Ik wilde het ook doen maar door het ongeluk met mijn zoon liep de dag enigszins anders dus werd het uiteindelijk losgooien voor Thom.
Hopelijk gaat alles inderdaad goed, ik neem wel wat te eten en te drinken mee in mijn rugzak

Mogguh allemaal!
Redelijk geslapen maar wel raar gedroomd

Lin, ik denk wel dat ik de uitrijdekens opdoe, er staat best wel wat wind, maar dan hoop ik alleen niet dat ze opwaaien Ga jij wel met uitrijdeken rijden?

Juf Loes heeft ons gister beide de les .. eh de proefjes gelezen Ko begint redelijk goed, maar kakt halverwege wel wat in. proefje 12 is een lange zijde doorzitten pfff Maandag en donderdag wil ik ook nog ff met de les oefenen en dinsdag samen met Renée. Ach we zien het wel

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:53

hallo allemaal,

jeetje wat een super rit vandaag zeg ik ben echt helemaal happy
ongeloveloos!!! vooral dat laatste galopje he nous echt gaaf!!
ik ga denk ik wel lekker slapen vanavond
eef jammer dat je niet mee kon maar wel heel verstandig!!!

Erika,
als je de mogelijkheid hebt zou ik het zeker doen!!!
ze mankeert verder toch niks???
nou succes met beslissen
ik ga lekker nagenieten op mijn roze wolk en met mijn griekse kippetje hihihi
doeidoei tot morgen dan ga ik kolatjuh weer lekker doen

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:37

fijn dat het zo leuk was!

En ja, verstandig wel maar verder K.......

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:54

haha, sorry Anous, dat krijg je bij zo'n doorgewinterde B ruiter, die viert zijn (of in dit geval "haar") frustraties bot op "beginners". Maar volgend seizoen, dan kom ik er echt uit hoor, uit die B. Dan kan weer 5 keer starten en dat ben ik zeker van plan.

Enne Iedereen bedankt voor de gezellige strandrit. Hekuras vond het ook erg leuk, die liep in zijn box nog ff de 30 kilometer uit.......rare naredier....uhhh arabier....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:40

Jaaa de rit was echt super.
Het begon al goed, Ko liep in 1x zonder aarzeling zo de vrachtwagen in.
Ko heeft zich echt super gedragen, in het begin wel een spanningspunt gehad en ff afgestapt. Daarna zonder problemen weer opgestapt. Hij was daarna eigenlijk vrij relaxed. Drafje gedaan met de (rustige) groep, dat ging ook allemaal oke!
Op de terugweg werd Syb wat vervelender/onrustiger en daar reageerde Ko weer op, hij steigerde. Dus ik gaf in een reflex een ruk aan de teugels en meneer stond weer stil (lang leven de pessoa ) Tja toen moest ik mezelf weer ontspannen en dat lukt gelukkig met Biz ernaast maar ook door Renée en Natas
Halverwege de terugweg zijn we gesplist, een grote groep ging de duinen in, maar wij bleven op het strand met een groepje van 5 personen (wilde niet in het zware zand lopen)
Dit groepje was zo heerlijk rustig dat ik tijdens een drafje vroeg of ze zin hadden in een galoppie Volgens mij zaten we allemaal op elkaar te wachten tot iemand het zou vragen Galop ging ook erg goed, ik mocht met Ko voorop, maar Kola en Willow kwamen er nog ff naast en daar reageerde Ko helemaal niet op
Echt heerlijk gereden en het is zeker voor herhaling vatbaar Wanneer gaan we weer

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:52

Jullie mogen alleen weer gaan als ik mee kan hoor!!!!
Fijn dat het zo goed is gegaan, ben eigenlijk wel een beetje jaloers hoor!!!
Maar goed, misschien was het gewoon nog te vroeg voor Robin, met die wind enzo!
Ben in ieder geval blij dat jullie allemaal weer heelhuids zijn weder gekeerd!!

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:58

Eefje23 schreef:
Jullie mogen alleen weer gaan als ik mee kan hoor!!!!
Fijn dat het zo goed is gegaan, ben eigenlijk wel een beetje jaloers hoor!!!
Maar goed, misschien was het gewoon nog te vroeg voor Robin, met die wind enzo!
Ben in ieder geval blij dat jullie allemaal weer heelhuids zijn weder gekeerd!!

Tuurlijk volgende x ga je gewoon mee!!
We gaan zo'n rit zeker nog wel een keer plannen. De chauffeur had nog een leuke aanbieding voor John (weet de kosten niet hoor) om te rijden bij de Rottemeren. Lijkt me best leuk om daar een keertje te gaan rijden, maar moeten we eerst de koude, natte periode maar voorbij zijn

Er stond idd wel veel wind, maar ondanks dat hebben de (meeste) paarden zich keurig gedragen
Alleen die Loes he, die weigerde maar om te gaan stappen met H.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:04

Ik hoop dat ik de volgende keer ook weer mee kan met Evita, er OP dan, hoop ik toch stiekem
Ik heb wel heerlijk gewandeld met Karin/Spetter en Ghitta/Shannon/Fried, heb er zelfs nog 2 keer een stukje op gezeten op het vlakke zand langs de zee ging hardstikke goed! Evita liep goed en was ontzettend braaf zo met alleen een halstertje Echt leuk.. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind toch nog steeds geen enkel paard zo heerlijk zitten als Evita!

Van mij mogen we dit nog wel een keer doen, ik vond het hardstikke leuk
en dan moet jij ook mee kunnen Eef... we zagen je trouwens nog op de terugweg in tanthof in een auto, maar je zag ons niet volgensmij!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:19

Ja, bij Natasja in de auto?? Toen jullie al voorbij waren dacht ik dat ik natas zag met haar volvo'tje maar wist het niet zeker!
Was met een vriend naar Robin geweest, Joke was aan het rijden en toen heeft hij er ook even op gezeten! Hij kan helemaal niet rijden en vond het best wel eng, haha.
Draven zag ie helemaal niet zitten en ja, ik beken, ik heb ook een rondje gestapt!
Volgende keer wil ik zeker mee, misschien niet in zo'n grote groep voor de 1e keer maar het lijkt me echt gaaf zoiets te gaan doen ooit!!
Leuk Irene dat je nog even op Evita hebt gezeten en dat ze zo braaf was!! Je zal dat wel erg missen!!! Leuk dat iedereen het verder zo naar zijn zin heeft gehad!!!
Lin, ik vind het voor jou wel balen hoor dat het niet lukte met Thomas!!
Hoop dat een volgende keer beter zal gaan!!!!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:19

Ik heb echt heel erg mijn best gedaan hoor en H ook....
Hij zal wel lekker slapen vanacht

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:20

ik heb gehoord dat het allemaal heel best was........... super!!!

fijn dat jullie zo genoten hebben

er was veel wind, maar evenzoveel zon........... leuk!!!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:33

Ja het was ook echt zoooooooo superrrrrrrr op het strand. Spetter is ook echt zo'n poepie, helemaal nergens van onder de indruk, vind alles best. Zou er nog wel iets in deze wereld zijn wat hij wel spannend vindt?????????
En dan Frietje..... arme Ghitta en Shannon, jullie zullen morgen wel spierpijn hebben aan de armen!!!!!!!

Irene zou Evita misschien toch nog ........Spetter leuk gaan vinden???? hihihihihi

Echt jammer hoor Linda van jou en Thomas, het zit je allemaal niet mee hè deze week.

Eef volgende keer moet je echt mee hoor het was zelfs om te wandelen leuk om te doen

Volgende keer hoop ik dat Spetter ingetuigd is en ik een wagentje (sulky) heb en dan gaat we ingespannen mee door het WATER!!!!!!
Weinig kans want hij wil nog steeds niet ver het water in.. 2 cm tegen zijn voorhoeven aan was alles wat er in zat !!!!!!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 23:28

Haha Karin, wat een cool paardje heb jij toch!!! En ik zie je al helemaal zitten in je sulky!!!
Volgende keer ga ik zeker mee hoor, maar nu was zelfs wandelen niet echt voor me weg gelegd met mijn heup!!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 00:17

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 08:45

Hallo allemaal.,

Een beetje bijgekomen van de rit gisteren?? Volgens mij was iedereen erg moe... dat doe die zeewind met je he (en voor sommige een hoop stress natuurlijk ) Nou herhaling is zeker leuk.... maar dan niet op Hoek van Holland... een lekker rustig stekkie waar Lin ook mee kan....

Nou ik ga volgende week weer ergens heen... dus ik zal de routes onthouden, dan verdwalen we in ieder geval niet... als we nog eens met z'n allen gaan....

Er zijn wel wat plekjes die ik kan aanraden...... Breda!!! (errrug mooi!!), Bergsche Bos, Madestein (en dan door de duinen in Den Haag, zit wel een stukje verkeer tussen)........ nou ja... ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk.....

Groetjes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 09:53

Nou ik ben wel redelijk bijgekomen. Ik lag om 21.15 al te slapen op de bank dus ik ben daarna maar mijn bed ingegaan en ik kon er vanochtend ook maar moeilijk uitkomen

Ik heb zelfs nog een beetje spierpijn van gisteren!
De chauffeur zei dat je in 's Gravenzande ook leuk kon rijden, dus dat is missch ook nog een idee!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:03

hallo allemaal! Wat leuk om te horen dat jullie het leuk hebben gehad gister!
Ben wel een beetje jaloers hoor He maar waarom kon Lin niet mee gister?? Wel balen zeker?

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:03

Ja, In schravezande is het ook leuk rijden, maar dan moet je echt alleen naar het strand willen.... misschien is het voor de meeste drukke paarden de volgende keer een beter idee om eerst een stukje duinen te pakken aangezien ze dan alvast wat moe zijn..... maar goed, dat is maar net wat je wilt

Maar Ter Heide of Monster is ook fijn om over het strand te rijden... je hebt bij Monster een stukje naaktstrand waar echt bijna nooit iemand komt en ik ken in deze buurt de opritten vrij goed!!

Maar we zien wel joh....het is in ieder geval leuk om te doen, dat weten we nu alvast en als we er weer zin in hebben, dan kunnen we kijken of hij nog een keer wil rijden (is voor hem lekker verdienen )

Groetjes

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:23

duckie schreef:
Nou herhaling is zeker leuk.... maar dan niet op Hoek van Holland... een lekker rustig stekkie waar Lin ook mee kan....

Nou ik ga volgende week weer ergens heen... dus ik zal de routes onthouden, dan verdwalen we in ieder geval niet... als we nog eens met z'n allen gaan....

Er zijn wel wat plekjes die ik kan aanraden...... Breda!!! (errrug mooi!!), Bergsche Bos, Madestein (en dan door de duinen in Den Haag, zit wel een stukje verkeer tussen)........ nou ja... ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk.....

Groetjes

Goed idee, dat zou voor Thomas echt beter zijn want dan raakt hij niet zo ontzettend angstig van al die drukte om hem heen.
Laatst bijgewerkt door Serada op 07-11-05 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:24

Goedemorgen allemaal zo lekker geslapen, maar slecht mijn bed uit gekomen. Moet ik dus vaker gaan doen. Auw auw wat een spierpijn heb ik Mijn grote dank aan Val en haar mannetje dat ik me bij hen aan kon sluiten en mee kon rijden. Ik zag het toch heel somber in na die miskleun van die veewagen.
Lin wij gaan dit een keertje over doen, met een heel klein en rustig groepje , kunnen ook dicht bij eens een buitenrit gaan maken, om Thom een beetje verder klaar te stomen. Joepiee ik heb die man zo ver dat we voortaan toch zelf gaan rijden, neem hij de hond toch mee kan die wandelen. En ik weet nog wel mooie plekjes om te rijden.
Gaan we even bespreken toch!!
Zo ga me nu even voorbereiden voor mijn les van vanmiddag. en hopen dat hij nu ook met de hulpen wil wijken, want dat kan hij toch zo mooi zonder hulpen op het strand. Maar nog even dit, ik heb in jaren niet meer zo heerlijk gereden, en het smaakt naar meer
Laatst bijgewerkt door Owens_hartje op 07-11-05 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:24

Die man wil vast nog wel een keer rijden, het is gewoon een paardentaxi

trouwens, ik kwam er gisteren achter dat mijn witte dekje is verkleurd Ik heb hem 1x gebruikt en daarna gewassen. Ik denk dat het dekje is verkleurd door het zilveren biesje
Balen, moet ik van de week nog ff snel een nieuwe halen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:26

Binar schreef:
De chauffeur zei dat je in 's Gravenzande ook leuk kon rijden, dus dat is missch ook nog een idee!

Als we een nieuwe rit gaan plannen, rij ik eerst even op mijn gemak naar die plek toe. Ten eerste om de route te kunnen bepalen en dan weet ik waar ik rekening mee moet houden

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 10:28

je hebt in Hillegersberg ook een mooi bos waar je kan rijden, met grote brede ruiterpaden. Rotte meren moet ook fijn te rijden zijn. We kunnen altijd wel wat opzoeken. En wat dacht je van de Drunense duinen. Dat is helemaal het einde.