Ooeeeeh, *helemaal trots, helemaal trots* Met losrijden moesten we eerst over zo'n zwarte mat heen, vorig jaar wilde ze dat niet, laten wij thuis nou ook zo'n mat hebben, dus ik heeeel veel geoefend, ze ging er braaf overheen. Maar op wedstrijd dus niet
De mat kon aan de kant getrokken worden voor mevrouw
Ze liep eigenlijk wel lekker
Eerste proef ging best wel lekker, ik kon haar redelijk uitzitten en ze was gelukkig is niet zo kijkerig. Tweede proef ging iets minder, toen zakte ze net wat in en zat ik een beetje te prutsen
Dus 187 en 174! Daarna ben ik snel parcour gaan lopen en hebben Evy en Suzanne even Tivara ander zadel/beschermers enzo op gedaan. Daarna naar het losspringen, daar was iemand eraf gevallen dus mochten we niet springen (zij lag daar op de ambulance te wachten). Maarja, dan wilde niemand starten, en ik dus ook niet
. Dus toen zijn er 2 hindernissen naar de buitenbak gesleept, dus dat was echt heeel druk in de bak, toch even een paar hindernissen kunnen springen. Daarna gezegd dat ik wilde springen, de volgorde klopte helemaal niet meer dus iedereen kon zich melden als hij wilde starten. Ze sprong echt super! Ze keek wel, maar het was niet heel erg! Op hindernis 8 stopte ze, daar stond een of ander bord onder. Toen bedacht ik me dat het best slim was om gewoon te blijven inademen tijdens het parcour
Gewoon opnieuw aangereden en toen sprong ze hem wel netjes! Na het parcour had ik echt zuurstof nodig
Toen nog even bij de trailer gestapt en stilgestaan, snel naar de wc geweest
Weer erop en nog 4 hindernissen gesprongen en daarna B gesprongen. Had geloof ik op hindernis 6 & 7 een balk, maar ze sprong alles! Dus ik ben echt dik tevreden over vandaag
Ze mag weer blijven