Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Schimmel deed het gisteren echt super goed! De galop was nog een beetje een moeilijk punt, maar ook gisteren liep die mooi aan de teugel met de galop... Whoehoe topper!!
)
(doet bijna iedereen
)
Nog 3 kwartier
Melanie_B schreef:Goedemorgen!
Even een ego bericht..Schimmel deed het gisteren echt super goed! De galop was nog een beetje een moeilijk punt, maar ook gisteren liep die mooi aan de teugel met de galop... Whoehoe topper!!
Longeer jij trouwens ook veel met je jonge paarden? Ik merk dat het bij Zam erg goed helpt namelijk!
Broccoli schreef:Melanie_B schreef:Goedemorgen!
Even een ego bericht..Schimmel deed het gisteren echt super goed! De galop was nog een beetje een moeilijk punt, maar ook gisteren liep die mooi aan de teugel met de galop... Whoehoe topper!!
Aaaaw sweet!Longeer jij trouwens ook veel met je jonge paarden? Ik merk dat het bij Zam erg goed helpt namelijk!
komt ook omdat ik niet altijd de tijd heb om er 3 op 'n dag te rijden.. Ik heb voor mezelf een beetje een schema:
ook de andere 2 rij ik dan vaak 

WB probeer ik zo min mogelijk te longeren want dit is niet zo goed voor hem (wegens zijn blessures etc, en met longeren is niet zo goed) dus die probeer ik zoveel mogelijk te rijden... want hij kan helaas niet in de wei
Broccoli schreef:Jeetje meis wat heb jij het druk met die paarden. Ik word al moe als ik ernaar kijk!
Longeren met bijzet verricht echt wonderen vind ik. Zam is zoveel verbeterd!
Springen met WB! Wat goed, dat betekent dus dat het ook goed met hem gaat! En dressuur met de schimmel? Doen!
Maar ik heb het er graag voor over.
Mijn dagen duren soms erg lang, maar goed.. Ik heb wat ik wil.. en ik hoef niet perse om 8 uur op de bank te zitten
Gelukkig heb ik een vriendje die daar mee kan leven en me nooit eens zegt dat het wat minder moet 
Kom je dan kijken?
Kun je wel bij mij blijven pitten 
Gisteren echt heel erg goed en hij heeft zo'n nuchter karakter, zooo fijn.. Was laatst aan 't rijden tijdens dat er een pony werd gelongeerd en die ging helemaal uit zn dak en hij deed NIETS
Zo fijn! Die zwarte had ik toen niet moeten hebben
Melanie_B schreef:Goedemorgen!
gingen vanmorgen naar de kliniek voor de hardnekkige schimmel in de voorhoeven. Is weer helemaal uitgefreest, tot bloedend toe. Ene kant ingetapt en de andere kant helemaal met verband,tape en een hoefzak. Nu twee weken wachten en niet rijden en daarna weer kijken of het ingedroogd is. Die arme man!
Maar 't gaat over de buitenlandse reis van volgend schooljaar. 

Kirsten_S schreef:Ringo is zieliggingen vanmorgen naar de kliniek voor de hardnekkige schimmel in de voorhoeven. Is weer helemaal uitgefreest, tot bloedend toe. Ene kant ingetapt en de andere kant helemaal met verband,tape en een hoefzak. Nu twee weken wachten en niet rijden en daarna weer kijken of het ingedroogd is. Die arme man!