Nou jongens, ik ben op het vliegveld. Zet zometeen me internet uit dus dan kan ik niks meer ontvangen qua whatsapp ofzo. Me volgende bericht wordt vanuit Spanje! Adios!
AfricanLady
Geplaatst: 01-08-12 11:07
_Linn_ schreef:
Nou jongens, ik ben op het vliegveld. Zet zometeen me internet uit dus dan kan ik niks meer ontvangen qua whatsapp ofzo. Me volgende bericht wordt vanuit Spanje! Adios!
Spannend Linn! Moet ik m'n nichtje super lang missen
Wat een lekker weer vandaag ! Ik heb heerlijk op het strand gelegen de hele dag nu even eten en dan maar weer aan t werk ! Ben tussendoor druk bezig met foto's uitzoeken enzo; als ik tijd heb dan ga ik er een mooi verslag van maken
Oke korte update vanuit Spanje. Heb een heel goede vlucht gehad. Het was even heen en weer bellen maar uiteindelijk vonden Elske en ik elkaar. Daarna zijn we Malaga ingegaan waar ik Victoria heb ontmoet. Victoria heeft hier de afgelopen 8 maanden gewerkt en gaat morgen terug naar Californië. Ik slaap in de tipitent, daar ga ik enorm aan moeten wennen. Ik moet uit me koffer gaan leven en er is daar geen licht. Hopelijk kan daar nog wat aan gedaan worden. Ook moet ik nog even een zaklamp krijgen want als ik ´s nachts naar de wc moet dan moet ik naar buiten en het is hobbelig en met stenen hier dus dan ga ik geheid nog een keer op me snuffert. We gaan vanavond gewoon lekker slapen en morgen weer een mooie nieuwe dag! Liefs
Heej meiden. Als jullie updates willen weten moeten jullie even in dit topic gaan kijken, daar plaats ik me updates. Ook houd ik natuurlijk me blog bij maar dat zal bijna hetzelfde zijn als wat ik hier plaats. [BEU] Ik ga werken met lusitano's in spanje!!
nou ik (en britt, patries en stef) hebben echt een paar top dagen gehad!
we kwamen dinsdag aan in drenthe, gelijk naar het fjordenpaard gegaan. suus was weer gehaald en vond het wel weer leuk om op mijn oude vriendinnetje te gaan. aah en ze is ook echt gewoon zo leuk, mooi en vet snel! én ze zit ook nog eens goddelijk hehe. britt ging die rit op Afra, Patries op puck, Steffie op Trigger, Karin op Madonna en Robin op Rimano. Suus was echt mega druk, wat best wel eventjes irritant was zo af en toe maar ze heeft zich gedragen en we hebben op dat mega pad(over de weg) even lekker de energie eruit gegooid. Robin in het schrikdraad haha, maar was niks ergs hoor, Rimano wilde alleen weer veeeeeeels te graag. die avond lekker in de tent gechilled ik met Patries & Britt en Stef samen!
woensdag gingen we lekker rustig ontbijten(bij de bakker gehaald) en daarna heeelee dag naar het rono, echt heerlijk, water was wel mega koud en het vlot was weg... maar we zijn lekker negertjes geworden. die avond 2 films gekeken op tv en daarna ging het mega hard onweren. dus na een tijdje in de tent te hebben gelegen vonden we het genoeg en zijn we met onze matjes in de woonkamer gaan liggen haha.
donderdag tent afbreken etc en weer fjordenpaard. eerst gewoon heel rustig aan, paard gelongeerd(hengstje) en lekker knaks gegeten! daarna weer rijden. mij leek me trigger heel leuk dus daar ging ik dit keer op, Stef op suus, britt op lucca, patries op chester en karin op fellow! Trigger was zo gaaf, stef had er dus op gereden dinsdag en daarvoor 2 jaar niemand.. dus helaas was ze het western wel beetje verleerd(waardoor ze niet zo goed de bocht door ging bij renka hahah, gelukkig maar want daarna kwamen er dikke plassen..) maar ik had westernzadel en het was heel gaaf. patries haar stijgbeugel brak maar ze is gewoon doorgereden met 1 beugel, ook galop etc, echt dikke respect voor haar! maar toen op het meerpad gingen stef(suus) en ik(trigger) echt gewoon naast elkaar. en echt meeeeegaaaa hard echt niet normaal zo gaaf, want het is een heel klein paardje maar hard wat ie kan. ik echt zo woowwww jeezzuuus op dat paard haha.
daarna ook nog beetje poedersuiker bij bochtenpadje, ging ik handgalopje doen, ze doet echt alles zo gaaf! mooie foto;s gemaakt en helaas tijd om naar huis te gaan.
toen nog even heen en weer door vergeten dingetjes haha, toen maccie en nu ben ik weer thuis. vond het echt suuuuuper gezellig met jullie meiden! snel weer:) xxxxxxxx
suuuuper leuk feetje! en leuke paardjes. ook nice dat suus weer is gehaald haha, die stond daar ook zo in een ander weilandje. reed ik met renee langs toen we naar fp kwamen. en onweer vond ik al doodeng in me huis, dus laat staan jullie in de tentjes haha!
Oh helemaal vergeten te vertellen! Ik mocht gisteren op Melody rijden en dat is een eigen paard wat wel eens door de manege gebruikt wordt. Supergaaf paard waar ik onwijs veel van kan gaan leren. Hoop echt dat ik er vaker op mag want het voelde wel heel gaaf.
Britt_Sisi
Geplaatst: 02-08-12 23:02
Dubbel
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 02-08-12 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ahh leuk suus! Ja ik was wel trots op mezelf, heeft 3 keer iemand opgezeten (robin en steffi en een meisje in week 2 een ritje) en hij ging vet goed, mertke wel dattie t echt niet snapte sturen en remmen enzo haha maar echt leuk is die!
Ik heb ook echt een paar suuper gezellige dagen gehad, nu al beetje heimwee haha! Toch nog een beetje op vakantie! Zaterdag nog stef der feest en vanaf dan lekker zenuwachtig zijn voor portugal aaaaa!
En idd dikke respect voor patries, meerpad met een beugel en de opspronh zonder beugels op een paard dat in de mei beleerd is, dat is ballen hebben haha!
Aan de ene kant vind ik het heel knap maar ook een beetje gevaarlijk op zo'n jong ding wat pas een pasr maanden onder het zadel is poeh. Blij dat alles iig gewoon goed is gegaan
Chester was (bij ons in iedergeval) heel braaf en deed geen rare dingen ofzo. Dus snap wel dat ze het wel aan durfde. Maar alsnog super stoer natuurlijk!
Was idd super ;D ! Top beschreven fee, haha ;p ! De terugweg zat iedereen een beetje ingebouwd haha ;p we hadden best veel mee, maarja gelukkig paste alles in de panda ;p ! heb het echt heerlijk gehad ^^ !
Tja is maybe gevaarlijk, maar als ik me er niet zeker over zou voelen had ik het ook niet gedaan.. En boem was ho.. dus dan had ik het vanzelf gevoeld.. ik had niet zo'n zin om weer heen en weer te rijden voor een nieuwe beugel ;p ! En het ging allemaal prima, dus no worries ^^