Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op basis van 3 kiezen en 1 hoektand trekken. Dus spaar maar vast wat voor het geval Sky bedenkt zoiets te gaan doen. 
en dat alleen voor tig bezoekjes, temperaturen, in de gaten houden vanaf de praktijk, een antibiotica kuur en 2x een spuit. 
Ik was alleen iets minder stoer toen Rob met een gigantische haag kwam en die heb ik niet gedaan, maar we zijn wel over de hoge picknick geweest met een grote boog erboven, de banden, we hebben veel lijntjes gereden, tonnen gesprongen en veel aan de galop gewerkt.
De Toothfairy is niet zo lief daarbij.
Voor Judith; kijk em maar s'ochtends een keertje met daarna een comedie ofzo. 
Foto's? Hoe vaak heb je nu zo'n les gedaan?
M zag door de rekeningen het geld niet meer en wist niet wat van wie was. Zij kon met de kosten die ze die maand heeft gemaakt (droescontroles elke dag, iemand op de praktijk die klaar zat, 5x antibiotica bij de nasleep, 3x spuit, tig bezoeken enz.. enz...) een nieuwe Vies kopen
)
) en daar maandelijks 12,50 op zetten. Dan hou je na een tijdje meer over dan dat die verzekering uitkeerd.
Maicka liep weg alsof ze er de dag ervoor voor het laatst voor de koets had gestaan
Fijn dat dat zomaar met haar kan.
Daar heb ik nog wel heeeeel wat training en lef voor nodig hoor! Maar we gaan er gewoon voor
van de week overleggen met de instructeur die ik op het oog heb en kijken hoe we het aan gaan pakken.
Mirthe is wel leuk, maar ik vind alle friezen leuk. 
volgens mij heb ik dat ook nog nooit gedaan.
Haha