het moet toch een keer stoppen met regenen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het moet toch een keer stoppen met regenen. spettertjuh schreef:De zon schijnt zoals altijd achter de wolken Jet en niet hier in Schipluiden of Delft. Wij krijgen de watervallen die met bakken uit de hemel komen zetten.......
De regen wil helaas niet naar ons luisteren Aniet en blijft hier maar vallen. Weet het ook niet meer wat ik eraan moet doen om het naar jou te sturen...............
amandaaa schreef:Press hoop dat het starten goed is gegaan.
het kwam niet overeen met hoe het voelde, maar dat heb je nu eenmaal weleena in jurysport.
ben hoe dan ook trots op doo dat hij bij me bleef en toch zn best weer voor me heeft gedaan! Had 178/175
) Chess schreef:Hoi, maakt niet uit kaar, je mpet lekker genietn van het mooie weer. Het was vandaag ook heerlijk. Heb vanmiddag even over het erf gewandeld en vanmiddag een half uurtje laten grazen samen met een ander paardje van stal. Het was heerlijk en de paardjes hebben ook genoten. Kwam vera nog tegen met ukaat, die was lekker buitenritje aan het maken. Morgen ga ik denk ik pas aan het eind van de middag beetje afhankelijk hoe laat ik terug ben van arthur. Morgen gaan webij het paardje van mijn nichtje een zadeldrukmeting laten doen.