Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Wat istie lenig zeg op die laatste foto
Ik heb en ken alleen maar katten met groene ogen.
Alleen als kitten had mijn kat blauwe oogjes.
.
Annie_ schreef:Ik ben 3 keer bij DA geweest eerste keer verkouden zeiden ze maar ze had geen neus uitvloeiing, 2de keer moest ze naar buiten stal verhuizen. 3 de keer weer ventipulmin gekregen zonder echte diagnose.
Er is ook een keer in der keel gekeken met camera daat kwam uit dat ze cornage fase 1 heeft over gehouden aan der droes maar dat heeft niets met hoesten te maken.
De Ng zei dat er eten in slokdarm bleef zitten en zodra ze aan de teugel gaat lopen drukt dat tegen haar luchtpijp en dat irriteerd en maakt ze te veel slijm aan daar door. Heb hier voor poeders gekregen en spray.
Hoesten is toen erg verminderd, maar sinds deze week hoest ze weer veel erger. (alleen tijdens rijden hoest ze en dan vooral wanneer ze laag loopt met der hoofd )
Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:Ik ben 3 keer bij DA geweest eerste keer verkouden zeiden ze maar ze had geen neus uitvloeiing, 2de keer moest ze naar buiten stal verhuizen. 3 de keer weer ventipulmin gekregen zonder echte diagnose.
Er is ook een keer in der keel gekeken met camera daat kwam uit dat ze cornage fase 1 heeft over gehouden aan der droes maar dat heeft niets met hoesten te maken.
De Ng zei dat er eten in slokdarm bleef zitten en zodra ze aan de teugel gaat lopen drukt dat tegen haar luchtpijp en dat irriteerd en maakt ze te veel slijm aan daar door. Heb hier voor poeders gekregen en spray.
Hoesten is toen erg verminderd, maar sinds deze week hoest ze weer veel erger. (alleen tijdens rijden hoest ze en dan vooral wanneer ze laag loopt met der hoofd )
Je weet wat ik tegen je gezegd hebt. Ik zou NG terug laten komen, het kan namelijk aan meer dingen liggen..
Het probleem vind ik idd bij een dierenarts, is dat die dan iets geeft, zodat het hoesten onderdrukt wordt, maar je zit dan weer met hetzelde probleem.
Je kan ook alle twee bellen en het probleem voorleggen, kijken wat eruit komt..

Want vandaag kan ik er aan werken!
!