nee, die hebben allemaal 205 of groter ach... ik gooi m wel op Bokt of Marktplaats... of ik doneer 'm aan de staleigenaar, voor de paardjes in het rusthuis...
Nou, we hebben helaas niet gewonnen, maar 12-12 gespeeld!
Maar eigenlijk hadden we wel moeten winnen, scheids was erg partijdig!
loveseben
Geplaatst: 25-11-10 22:01
Wat een pïsvlek, Lenie
Kendera
Geplaatst: 26-11-10 00:07
Ik ben zaterdag met mn nichtje naar Blijdorp geweest, ik heb meer naar dat ene aapje gekeken als de rest van de dierentuin... haha droppie he!
kiekeboe spelen door het hek heen
Ze was af en toe meer geinteresseerd in mij en mn camera, als in de rest van de dieren... hahaha 5 dec komen ze foto's maken in mn studio.. heb er nu al zin in want dat wordt weer geweldig!!
Kendera
Geplaatst: 26-11-10 00:09
ohw, ze zijn trouwens met een compact camera gemaakt, ben een hobby fotograaf
ThessaKeizer
Geplaatst: 26-11-10 09:44
Mogguh dames!! Zo op naar de uggs outlet, daarna door naar stal!
K vind dat er officieel een stikker met "INGEREDEN" op Cliché geplakt mag worden! Gisteren gereden zonder eerst te longeren en zonder hulp opgestapt enzo! Tis zo'n braaf paard! Ben helemaal blij met hem Over paar minuutjes foto's van Preesje!
Ik ga zo wel mooie foto's maken trouwens! Vriendin van me is zangeres, en zingt tegenwoordig ook dance en trance nummers in.. nu wil het persbureau graag foto's van haar, dus gaan we die is maken Ze neemt haar styliste mee... helemaal koel dus! Heb er echt zin in! Heb al helemaal leuke dingen in mn gedachten, hopelijk kunnen we ze ook uitwerken!!