Ja dat is lastig, Sas, zeker als er andere leukere dingen zijn. Al was de buitenrit afgelopen weekend ook goed voor je spieren, die heb je ook weer getraind/gebruikt.
En gezellig, antoinette! Zie ik jullie zaterdag. En hier nog opmerking van mijn broertje: Is die blauwe taart nu alweer op. Hij vond hem dus blijkbaar erg lekker. En mijn ouders en ik ook. Dus nogmaals heel erg bedankt voor die overheerlijke taart. En leuk om weer samen te werken met je oude collega's!
oeps, nee sorry, is zondag, foutje van mij. Zaterdag ben ik aan het werk en doet iemand anders mazzel. Ik geloof dat het bedtijd is. Ik ben lekker rozig van de halve dag buiten zijn.
Lekker, weer privelesje bij Wil? Hopelijk mag je weer op zonnetje, of rijd je liever op een ander? Ik ga mijn kopje thee nog opdrinken en dan lekker met boekje mijn bed in. Lekker weekje deze week. Maandag half dagje werken, gisteren vrij, vandaag ook nog redelijk oke dagje, morgen nog drukke dag ben ik bang en dan vrijdag vrij voor diploma uitreiking en zaterdag weer druk dagje en zondag weer lekker mennen
Saskia89
Geplaatst: 01-05-13 21:44
Klinkt goed Wen.
Veel rijplezier morgen Antoinette!
Ljkt inderdaad op een broeikas, kan er zo slecht tegen. Zit al in mijn zomerkleren en nog lijkt het alsof mijn hoofd ontploft
Een vriendin van me had de taart van Antoinette geen eer aan gedaan. Moet eigenlijk kijken of ik de foto hier kan plaatsen Maar hij was inderdaad weer lekker!
Ja priveles bij Wil, heerlijk! Ik hoop op... Ja Zonnetje heerlijk paard . Vrijdag diploma uitreiking dat is snel gegaan Wen! Ik weet nog dat je aan de opleiding begon .
Een broeikas kan ik ook net tegen hoor terwijl ik helemaal niet zo warmbloedig ben. Frisse lucht is wel lekker!
Ja en dan dat 'ding' op die taart hij stond wel mooi recht vereind
Iedereen al naar dromenland? Kom net uit werk...was een rustige dienst!
Zondag kan ik niet mee helaas....moet ik werken. En Antoinette, ik hoop ook voor je dat je morgen op zonnetje zit....alhoewel het morgen wel dagtocht is.....veelal is zonnetje ook mee op dagtocht volgens mij....
En Wendy vrijdag diplomering! Alvast heel veel plezier (weet niet hoeveel tijd en gelegenheid ik morgen heb om dit alvast voor vrijdag te schrijven.....mijn mammie komt morgen hier!)
antoinetje
Geplaatst: 02-05-13 08:11
Ohnee, dagtocht... dan zal het wel een ander worden ik laat me verassen!
En dan komt het plezierwenscommitee: Wen, veel plezier bij de diploma-uitreiking. Duurt niet zo lang, als je naar de tijd kijkt. Milou... Veel plezier met je moeder. Gaan jullie nog wat leuks doen samen?
Ronnie is inderdaad fijn paard, hij kan lekker lopen. Al heb ik hem alleen buiten gehad, maar dat vond ik prima, lekker voorwaarts. En hij kan harddd en is dan lekker sterk.
Sas: duurt inderdaad niet zo lang, daarna lekker uit eten met gezin bij de italiaan. Dus ik ga het nog wel even lekker vieren.
Ja absoluut! Het is echt een heel lief paard lekker koel in zijn hoofd, wel erg voorwaarts maar op zich vond ik hem niet lastig terug te rijden . Voor herhaling vatbaar!