haaaaaarry!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xClairex schreef:Ik zit dan alweer op school
xSannee schreef:http://94.100.116.140/1017300001-101735 ... _hQ4a.jpeg
^^ MUAHAHA CHECK MIJN HOOFD x] Omg omg omg
gehehe, ik lig hier dus op het bovenste stapelbed, en ik had hel óf heel erg warm, óf het was heel erg grappig

loesje166 schreef:ik ben gister lekker naar de grote meer geweest.. door het dreigende weer heb ik maar een uurtje rond kunnen rijden.. toen begon t toch wel hard te regenen,, normaal kun je daar 2.5 rondrijden heerlijk...
ik doe van de week wat rustig aan met rijden denk..
voor mij is het trouwens 3 uur rijden naar t reelaer en als we veer nog op moeten halen 3.5 uur.. echt heel lang...

ze was later echt super braaf, ze hield haar been er goed aan, maar bleef niet schoppen oid (dan gaat ze steeds harder, omdat ze erg gevoelig is) en ze heeft ook een 'vaste' hand nodig, niet sterk maar gewoon iemand die goed contact houdt, nou heb een meisje van 11 nog niet vaak zo zien rijden, ze hield contact, was alles behalve bang op Bonny ben hier wel blij mee. Verdiend een beetje bij en Bonny vond het leuk

haha die familie van hem is echt wel leuk
(niet alleen daarom) maar word daar gewoon geaccepteerd, zijn oma's vinden mij ook helemaal geweldig en zijn zieke opa ook
dus dat voelt ook wel gewoon fijn.

)
. als er iemand achter staat loopt ze erin, en tegenwoordig ook wel als ik in mijn eentje ben
maar eerst deed ze nooit zo makkelijk. De volhouder wint
(vooral met geduld en rust bij haar)
in een blauwe bak vol beenbeschermers 
)