weet een van jullie trouwens hoe ik een afspraak bij ed voorham moet maken? ik ben hem tot nu toe geen 1 x tegen gekomen en mijn paardje moet erg nodig naar de hoefknipper
Hallo Vera, ik heb je net al op stal gezien en met grote ogen naar je enorme paard staan kijken!
Vandaag het ik Xantha gelongeerd aan de dubbele longe. Ze was eigenlijk heel relaxed!! Echt super, alleen de bodem is wel wat hard. Volgende keer maar eens in de bak proberen Daarna nog even met Barbara en Thijs en Xantha een rondje over de renbaan gewandeld. Dat deed ze alsof ze nooit iets anders deed Superpeerd heb ik
Nicam
Geplaatst: 05-10-10 21:45
Welkom Vera met je gigantische paard
Ladyson
Geplaatst: 05-10-10 21:49
Hoo, dat was een bijlees traject. Linds en Kim weg Ik was nog blijven hangen bij waarom Kim weg ging, al is Alief dus ondertussen ook weg..
Vera ook welkom, ik ken alle oude gezichten nog niet eens dus zal jullie wel niet eens als nieuw herkennen, schaam schaam.
@ Jarrah; Met mij gaat t wel weer goed hoor, als vrijgezel vermaak ik me ook prima haha! Exlief begon gister nog is over geld via msn, maar ik was dr niet dus kon ook niet reageren haha.
Hope heeft maandag zn eerste springles gehad en meteen ook waterbak meegenomen, ging allemaal erg goed. Al vond ie het wel eventjes spannend!
Ik ben net even bij Kim en Linds op stal wezen buurten en kwam daar zowaar nog wat ex-GM'ers tegen Vond het leuk even bij te kletsen en Alief en Venga te zien.. jullie hebben een mooi plekje daar
Tiff is vandaag lekker onder handen genomen door dr verzorgstertje.. dus ik had even een mak dagje.. lekker hoor
nikkielvis
Geplaatst: 06-10-10 07:10
Goeiemorgen
Welkom Vera. Maar ik ken je stiekem wel al een beetje. Dat was wel grappig toen je aankwam op stal. Dacht ineens he maar die ken ik maar toen leip ik al weer twee meter verder...
Debbie als je je paardje toch in de binnenbak laat rollen. En ze blijf nog even vies dan had ik je nog een tip willen geven. Laat haar de dag erna in de kleine buitenbak rollen dan wordt ze weer stralend wit.
Gister heeft Elvis ook een lummel dagje gehad. Mijn nieuwe groom Ilvy heeft hem lekker onder handen genomen. Ja ja als wedstrijd ruiter heb je uiteraard een groom nodig.
Verder ben ik erg teleurgesteld in ons koffiezetapparaat hier op mijn werk. Kom je om half 7 aan verwacht je toch zeker wel een bakkie koffie toch... Nou niet dus... Ben nu aan het wachten tot iemand mij kan helpen...
nikkielvis
Geplaatst: 06-10-10 07:10
O stom kan ook naar een andere verdieping lopen natuurlijk....
Ik heb straks om half 10 weer school.. dus ik zal even goed kijken waar jij nou zit Marlon Succes met je koffiezetapparaat
cassandra84
Geplaatst: 06-10-10 07:50
Goedemorgen!!
Ik wilde al zeggen Marlon als je hier dichtbij zat had ik het gebracht, maar een andere verdieping is een
Vera je staat er toch nu langer als bv het weekend? Nieuwe gezichten is lastiger als nieuwe paarden.
Xantha
Geplaatst: 06-10-10 18:28
nikkielvis, bedankt voor de rol tip!! Balen als er geen koffie is he? Kan ik heel sjago van worden!!
Tjeee het was echt gigadruk op mijn werk. (ik werk in een orthodantistenpraktijk) Een zieke balieassistente en een collega met vakantie. Ik ga morgen een dagje extra werken anders redden ze het niet. Heb eigenlijk helemaal geen zin , maar ja.
Ik wist trouwens niet dat je paard een halster om moest houden in stal dus nu is Xantha helaas niet buitengezet vandaag Nou morgen weer een dag. Esther heeft met Xantha aan de hand gewerkt vandaag en Xantha heeft kenneis gemaakt met de sulky. Ze stond er met grote ogen naar te kijken, hahaha even wennen.
_Noah
Geplaatst: 06-10-10 18:35
Nog even snel een berichtje vanaf Schiphol voor Angelique en ik naar Dubai gaan. Ze komt zowieso mee hoorde ik net, dus dat is goed nieuws. Heb haar net afgezet bij de douane en ik kan aan het werk nu . Heb er zin in. Tot zaterdag allemaal!
hahaha ik zit bij de gate en ik lees hier nu dat ik meemag...goed om te weten Ik vind t echt nu al supergaaf! Marlon, thanks alvast voor de goeie zorgen voor Scotch X Kim natuurlijk ook
Bij ons is halster af inderdaad binnen blijven(voor DA of smid e.d) de paarden geven er niet om en het scheelt een stuk met buiten zetten,70 paarden een halster omdoen valt niet mee als ze staan te spartelen om naar buiten te gaan.
Heb Tence even in de bak gereden en een rondje uitgestapt over de baan. Het regende eerst even maar het was redelijk snel droog.
Splinter
Geplaatst: 06-10-10 22:33
Veel plezier Cer en Noah!!
Zo heb net weer op lief gezeten, heerlijk zeg na zo'n tijd, ze was superbraaf!
EsvanEs
Geplaatst: 06-10-10 23:15
Aahh Dubai! Geweldig lijkt me dat!
Vanmiddag was ik op stal voor Xantha! Heb kennis gemaakt met een aantal en even gesproken met Cassandra84...heb ik trouwens iedereen al gezien uit dit topic...ik weet het niet meer
Morgenavond komen Debby en ik 's avonds...kijken of we dan weer nieuwe gezichten zien