Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Super meisje!!

Astor schreef:Maar denken jullie dat de kerstrit morgen zal door gaan op de manege?
Ik moet dat even weten ivm vrijrijden in de manege bak op Zazou.
» za. 26-12-2009 (Tweede Kerstdag):
geen lessen, manege geopend van 8.00 tot 18.00 uur
Let op: wanneer door strenge vorst de kerstrit van 10.00 tot 13.00 uur niet door kan gaan, wordt er in plaats daarvan een les gegeven. Deze les duurt van 10.00 tot 12.00 uur (twee uur), waarbij we eerst gaan dressuren en daarna carrouselrijden. Maar tot nu is elk jaar de buitenrit nog gewoon doorgegaan. Uiteraard is het altijd mogelijk om een afspraak te maken voor een andere les, als je les vervalt. Of je kunt in de kerstvakantie eens extra rijden.
Want anders moet ik echt voor 10.00 al gereden hebben. En dat vind ik toch wel erg vroeg.
Dus ik hoop dat de kerstrit gewoon door gaat zodat ik van 10 tot 11 kan rijden of van 11 tot 12. Dat vind ik toch wat beter haha!

Marjolein29 schreef:He Anna,
Ach joh van zo'n paard krijg je sterke armen!haha. Hoe is het met Jastrade? Is het een beetje te doen allemaal daar bij Pronk? Hoor dat het echt prut is op dit moment en dat het veel drukker is geworden sinds ik weg ben.
Groetjes Marjolein (van Oebele 69).

eerst ging ik woensdag middag naar judith en bineke in drenthe , gingen we naar pannekoekenhuis , filmpje gekeken bij judith thuis en toen daar blijven slapen, donderdag heeeeul vroeg wegg ! kwart over 7 zaten we in de auto
toen naar maasmechelen ( belgie ) daar geshopt
we hebben alle3 een broek van hugoboss gekocht
die waren alle3 zwaaarrr in de uitverkoop
toen wilden we naar macdonalds, daar was het gewoon 6 euro voor een burger !
echt niet normaal !!
en volgende dag naar maastricht schaatsen en toen naar huis en gister nog met familie gegeten
!