xan schreef:ha ha ha winnitou, volgens mij gingen wij beide iets anders doen
ik kan 10 dingen tegelijk
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:liquita, heb je al eens naar een corrector gekeken. staat ook op de site van arie boer. misschien is dat de uitkomst voor je zadel! ik heb arie trouwens een mail gestuurd voor een afspraak. misschien kun je hem er dan eens over spreken!
xan schreef:Tjemig Lin, da's ook iets heel vervelend zeg.
Wist niet dat je daar last van had.
heb maar tot die tijd het balletjes niet aangekeken.ANders ging ik mosschien sàvonds ook nog stuiteren
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:liquita, heb je al eens naar een corrector gekeken. staat ook op de site van arie boer. misschien is dat de uitkomst voor je zadel! ik heb arie trouwens een mail gestuurd voor een afspraak. misschien kun je hem er dan eens over spreken!
Wat is dat voor iets San,kan me er wel iets bij voorstellen maar misschien zit ik fout.
Nicole1995 schreef:Heeft iemand misschien achter de bar een plasticzak zien liggen zwart/wit?Daar zaten leerboeken in van me husby ik had er een paar paardenblaadjes opgelegd voor nancy van gekkie en toen alles in een zak gedaan en gegeven.Ze had de bladen er uit gehaald en de zak terug gelegd.ik zag hem woensdag wel liggen maar dacht dat nancy dez ak was vergeten bleken de boeken darin te zitten .gister Nanda een sms gestuurd of ze hem in me kast weilde leggen kon ze da zak niet meer vinden.Husby beetje boos.Ga zo ff zoeken nog.....maar als iemand wat tegen komt denk on me please!!!
_sandra schreef:liquita, heb je al eens naar een corrector gekeken. staat ook op de site van arie boer. misschien is dat de uitkomst voor je zadel! ik heb arie trouwens een mail gestuurd voor een afspraak. misschien kun je hem er dan eens over spreken!
Nicole1995 schreef:Heeft iemand misschien achter de bar een plasticzak zien liggen zwart/wit?Daar zaten leerboeken in van me husby ik had er een paar paardenblaadjes opgelegd voor nancy van gekkie en toen alles in een zak gedaan en gegeven.Ze had de bladen er uit gehaald en de zak terug gelegd.ik zag hem woensdag wel liggen maar dacht dat nancy dez ak was vergeten bleken de boeken darin te zitten .gister Nanda een sms gestuurd of ze hem in me kast weilde leggen kon ze da zak niet meer vinden.Husby beetje boos.Ga zo ff zoeken nog.....maar als iemand wat tegen komt denk on me please!!!
mntj schreef:san en liquita. arie is niet zo van de computer.
dus waarschijnlijk krijg je ook geen antw. bellen gaat beter
zij die tegen mij in iedergeval.
mntj schreef:wat een gedoe toch met die zadels.
verhaal van winter vacht klinkt mij wat appart in de oren hoor.
zou zeker voor de second o gaan.