De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 21:59

xan schreef:
ha ha ha winnitou, volgens mij gingen wij beide iets anders doen

ik kan 10 dingen tegelijk

_sandra

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:28

goh , wat gek, geen veldt schatje te bekennen! hihihi, hoor zelf eigenlijk ook in mijn bedje te liggen. heb ff expeditie robinson gekeken op internet. ga nu ook maar aftaaien! mntj, morgen, of eigenlijk vandaag rij ik graag weer mee in je les hoor! tot vanavond hahahahahaha!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:41

liquita, heb je al eens naar een corrector gekeken. staat ook op de site van arie boer. misschien is dat de uitkomst voor je zadel! ik heb arie trouwens een mail gestuurd voor een afspraak. misschien kun je hem er dan eens over spreken!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:41

is misschien ookwel wat voor uzi! zal het er morgen ook eens met sandra kat over hebben! scheelt een hoop geld aan een nieuw zadel!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:42

zo, is nu tijd voor mijn bedje! truste!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 07:42

_sandra schreef:
liquita, heb je al eens naar een corrector gekeken. staat ook op de site van arie boer. misschien is dat de uitkomst voor je zadel! ik heb arie trouwens een mail gestuurd voor een afspraak. misschien kun je hem er dan eens over spreken!

Wat is dat voor iets San,kan me er wel iets bij voorstellen maar misschien zit ik fout.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 07:47

xan schreef:
Tjemig Lin, da's ook iets heel vervelend zeg.
Wist niet dat je daar last van had.

Is met de zwangerschap van Lars gekomen dat ik 3 maanden zwanger was,komt vaker voor zei de vereniging daarvan.
Doorgaans merk je er niet zoveel van hoor,alleen toch wel op sommige dingen letten..dat word wel ietsje meer maar ja zo heeft iedereen wel wat zullen we maar denken.Gister hadden we van die zilveren stuiterballen om te verkopen ging er een stuiteren op de loopband ging dat ding als een gek flikkeren.Gelukkig dat ie bij mij was stopte die ... ;) heb maar tot die tijd het balletjes niet aangekeken.ANders ging ik mosschien sàvonds ook nog stuiteren :+ :+ :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 07:48

Ga zo naar stal,oefenen met de rechterbuiten teugel.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 07:51

Heeft iemand misschien achter de bar een plasticzak zien liggen zwart/wit?Daar zaten leerboeken in van me husby ik had er een paar paardenblaadjes opgelegd voor nancy van gekkie en toen alles in een zak gedaan en gegeven.Ze had de bladen er uit gehaald en de zak terug gelegd.ik zag hem woensdag wel liggen maar dacht dat nancy dez ak was vergeten bleken de boeken darin te zitten .gister Nanda een sms gestuurd of ze hem in me kast weilde leggen kon ze da zak niet meer vinden.Husby beetje boos.Ga zo ff zoeken nog.....maar als iemand wat tegen komt denk on me please!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 08:04

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:

Wat is dat voor iets San,kan me er wel iets bij voorstellen maar misschien zit ik fout.

het is een onderlegger voor je zadel, die net als een wow zadel met lucht gevuld wordt. neemt dus net als een wow zadel de vorm van de rug van paard aan. speciaal voor druk plekken te voorkomen. rond de 50 euro, dus stuk voordeliger dan nieuw zadel. moet zadel natuurlijk niet enorm afwijken , is dus alleen maar een corrector! zadelmakerijboer.nl

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 08:05

Nicole1995 schreef:
Heeft iemand misschien achter de bar een plasticzak zien liggen zwart/wit?Daar zaten leerboeken in van me husby ik had er een paar paardenblaadjes opgelegd voor nancy van gekkie en toen alles in een zak gedaan en gegeven.Ze had de bladen er uit gehaald en de zak terug gelegd.ik zag hem woensdag wel liggen maar dacht dat nancy dez ak was vergeten bleken de boeken darin te zitten .gister Nanda een sms gestuurd of ze hem in me kast weilde leggen kon ze da zak niet meer vinden.Husby beetje boos.Ga zo ff zoeken nog.....maar als iemand wat tegen komt denk on me please!!!

oeps..kan me voorstellen dat je man er niet helemaal blij mee is. hopen dat het niet weggegooid is!!!!!!! zou container ook ff inkijken, voor ie geleegd wordt!!!!!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 09:34

_sandra schreef:

Ik had hem ook een mail gestuurd met wat vragen. Heb nog geen antwoord gehad. Hoor graag wanneer hij bij jou komt.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 11:29

nicol zak licht in het magazijn.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 11:30

san en liquita. arie is niet zo van de computer.
dus waarschijnlijk krijg je ook geen antw. bellen gaat beter
zij die tegen mij in iedergeval.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 11:52

Nicole1995 schreef:

kijk vanavond nog wel ff.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:20

mntj schreef:
nicol zak licht in het magazijn.

Heb hem gevonden gelukkig,husby ook weer blij.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:21

Straks nog ff boodschappen doen,bedenken wat we gaan eten vanavond.Lars naar zijn vader brengen,en hij wilde de kerstshow graag zien gaan we ook nog ff doen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:24

Heb lekker gereden vanochtend,goed met de rechterbuiging geoefend en ik liet hem ff aan de juf zien dat wijken rechts beter gaat en ik kreeg een goed van de juf geloof ik.ja toch juf hihihihi.Op een gegeven moment kreeg ze een harder tikje van me en woepsss kreeg een bok om me oren,kan ze prima uitzitten van haar dus was wel geinig.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:25

Ging je les lekker Xan?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 13:40

mntj schreef:
san en liquita. arie is niet zo van de computer.
dus waarschijnlijk krijg je ook geen antw. bellen gaat beter
zij die tegen mij in iedergeval.

Hahaha...hij is wel aktief op bokt Zadelboer . Alleen wil hij hiet niet lastig gavallen worden met vragen. Dit staat bij zijn beroep:

Zadelmaker flair en wow zadels info over zadels en afspraken alleen via arieboer@zadelmakerijboer.nl. werk afspraken worden Niet via PB beantwoord

Maar als Sandra vanmiddag nog geen reactie heeft gekregen, zou ze even bellen voor een afspraak.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 13:43

Wat een gedoe met de zadels zeg!! Persoonlijk vind ik dat een zadel gewoon goed moet liggen op het paard, zonder hulpmiddelen. Mijn zadel is 2 jaar geleden toen verbouwd door Harry en hij ligt goed bij Valentino. Moet eigenlijk nog wel een keer naar gekeken worden, want hij heeft iets meer spieren gekregen.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 13:45

Mijn trailer is binengekomen. Er moet nu nog een kenteken op. Ben benieuwd hoelang dat duurt. Wil hem voor vrijdag hebben, want volgende week gaan we naar Drenthe.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 13:47

Ha, ha, vanmorgen zijn Val en ik naar de Amethyst gefietst. Hij was moe toen we terug waren. Hij is nu aan het bijkomen in de paddock, met zijn hooi. Hij moet morgenavond ook nog aan de bak.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 13:48

mntj schreef:
wat een gedoe toch met die zadels.
verhaal van winter vacht klinkt mij wat appart in de oren hoor.
zou zeker voor de second o gaan.

Ga ik ook doen hoor. Ik heb een topic LIQUITA @ [HAR] vraagje over drukplekken van het zadel geopend over mijn zadelprobleem. Er is 1 iemand die het varhaal van de verkleuring wel herkend, die heeft het zelf ook bij haar paard gehad.
Vandaag nog even heel goed naar mijn zadel gekeken, hij ligt in mijn ogen niet verkeerd. Kan er aan de voor kant richting die plekken wel met een platte hand wel tussen komen. Voelt niet echt alsof het hartstikke knel zit.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 13:49

Tytje schreef:
Ha, ha, vanmorgen zijn Val en ik naar de Amethyst gefietst. Hij was moe toen we terug waren. Hij is nu aan het bijkomen in de paddock, met zijn hooi. Hij moet morgenavond ook nog aan de bak.

Wow..wat stoer van je :j .