Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lovefi schreef:Wizzard springt goed. maar hij is niet zomaar voor iedere ruiter weggelegd. joyce dogger sprong er op en ze knelde haar benen iets te veel aan en boem daar lag ze dus een fijn paard voor springen in een les.. ik denk t niet hij is te overgevoelig
dat vind ik een beetje overdreven.. er zijn toch ook genoeg mensen die minder klemmen met hun benen.. dat zet je die mensen er toch op
Echt klote wat er allemaal is gebeurd de laatste tijd... Jij hebt iniedergeval gedaan wat kon! Heel veel sterkte

Vervolgens ging ik opzadelen, en er zaten 3 van die dekentjes onder z'n zadel (die ze ook bij Smit hadden) Een een soort Roshandschoen
? Van het rijden heb ik niet gedroomd, wel dat ik alle spullen meenam naar het koetshuis om op te zadelen, m'n vader had het hoofdstel en voordat we er waren had ie hem al ingedaan (terwijl we nog niet eens bij z'n stal waren
) Er waren foto's gemaakt van het rijden waar ik heeeeeel trots op was (Toen was die trouwens opeens een haflinger
, Toen met het hoofdstel indoen was het trouwens opeens een schimmel
) Terwijl ik op die foto's heel erg in z'n bek zat te trekken
Tenzij je echt vergaat van de hitte (en dan bedoel ik dus echt dat het nog 30 graden is) Dan hoeft het niet van mij..