Nu ga ik met een vriend van me. (Nu dan niet, want hij is een weekje op vakantie..
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Manon_S schreef:Alleen mensen zullen mij vast raar aan kijken.
Dat kind aan het sporten? Wil ze nóg dunner worden?
Maaikeee schreef:Manon_S schreef:Alleen mensen zullen mij vast raar aan kijken.
Ach ja dat is nou eenmaal zo, ik bedoel jij bent inderdaad behoorlijk dun, maar als je gezond bent verder enso
dan weet je dat voor jezelf
Maaikeee schreef:Manon_S schreef:Alleen mensen zullen mij vast raar aan kijken.
Ach ja dat is nou eenmaal zo, ik bedoel jij bent inderdaad behoorlijk dun, maar als je gezond bent verder enso
dan weet je dat voor jezelf
Melanie_B schreef:

Flevolander schreef:ach dat uitzwaren komt vanzelf manon.. ik was eerst net zo tenger als jij.. en dat is ook echt zo geweest tot me 18e ofzo.. En nu het laaste jaar merk ik eindelijk dat ik een beetje breder wordt in me heupen en dat de weegschaal wat meer kilo's aangeeft dan voorheen!
Maaikeee schreef:Dat weet ik, daarom ga ik ook voorlopig niet zo vaak meer hardlopen![]()
Moet zeker wat bijkomen, ben ik ook al paar weken mee bezig
lekker verhaal zo

Flevolander schreef:Idd, op me 16e was ik echt een strijkplank(van voor en achter) en je kon bijwijze van me ribben zien tewijl ik bunkerde als een bouwvakker... Inmiddels is dat gelukkig over, en krijg ik wat meer heupen en ben ik niet plat meer te noemenlekker verhaal zo
Maaikeee schreef:Ik heb nu ook speciale drankjes om aan te komen..
Want bij mij is het even niet meer 'gezond' zeg maar, me maandelijkse feestje blijft namelijk al een tijdje achterwege
Maaikeee schreef:Ik heb nu ook speciale drankjes om aan te komen..
Want bij mij is het even niet meer 'gezond' zeg maar, me maandelijkse feestje blijft namelijk al een tijdje achterwege

G1ovanna schreef:nou giovanna is weer bij
willen jullie iets horen waar ik trots op ben